ابراز خوشحالی احمقانه ی باند رجوی از ماجراجویی های محمد بن سلمان!

0
376

ابراز خوشحالی احمقانه ی باند رجوی از ماجراجویی های محمد بن سلمان! 

 عربستان سعودی مجاهدین خلق داعش و تروریسمصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، چهاردهم نوامبر ۲۰۱۷:… بدنبال احضار سعد حریری ( نخست وزیر دولت ائتلافی لبنان ) به عربستان ، گرفتن تلفن های همراه او ومحافظانش درداخل هواپیما وقطع ارتباط آنها با دنیای خارج واعلام استعفای کاملا غیر معمول حریری ، کم کم وبرخلاف ادعاهای باند رجوی ، روشن شد که او بازداشت شده تا هم تبلیغاتی برعلیه ایران براه انداخته شود وهم قسمت بزرگی از اشراف … 

http://iran-interlink.org

ابراز خوشحالی احمقانه ی باند رجوی از ماجراجویی های محمد بن سلمان!

۲۳/۰۸/۱۳۹۶

معمولا اکثر مردم نمیدانند که سیاست های اصلی هیئت حاکمه ی آمریکا ، بیش از همه  ازطرف روزنامه ی نیویورک تایمز که نفوذ زیادی دربالا دستی ها دارد- یا بهتر بالا دستی ها آنرا بکلی بخود وابسته کرده اند- بیان میگردد!

درروزهای اخیر ، این روزنامه مطالبی اززبان تحلیلگران ومدیران خود منتشر کرده که نشان میدهد دولت پنهان ( هیئت حاکمه ) آمریکا ، نظر چندان مساعدی به آغاز جنگ جدیدی درخلیج فارس ندارد و اسرائیل هم باین زودی ها نمیخواهد با لبنان و … بجنگد و حتی منابعی درآن کشور اعلام کرده اند که این ولیعهد ماجراجوی عربستان ، میخواهد اسرائیل و آمریکا را به جنگی که فعلا تدارک لازم برای آن دیده نشده ، وارد کرده وبا هزینه های آنان به سیاست های منطقه ای بلند پروزانه ی خود ادامه دهد!

بدنبال احضار سعد حریری ( نخست وزیر دولت ائتلافی لبنان ) به عربستان ، گرفتن تلفن های همراه او ومحافظانش درداخل هواپیما وقطع ارتباط آنها با دنیای خارج واعلام استعفای کاملا غیر معمول حریری ، کم کم وبرخلاف ادعاهای باند رجوی ، روشن شد که او بازداشت شده تا هم تبلیغاتی برعلیه ایران براه انداخته شود وهم قسمت بزرگی از اشراف عربستان را  دراین هیاهوی براه انداخته بازداشت نموده واموالشان را که از۲۰۰ میلیارد دلار تا ۸۰۰میلیارد دلار برآورد شده است ، ضبط کرده و به سلطنت قبل از موعد خود درعربستان دست یابد!!

حزب وابسته به حریری این استعفا را عادی نمیداند و اتفاقا تمامی احزاب لبنانی با صفوف گسترده تر ازگذشته ، خواهان ادامه ی دولت وحدت ملی لبنان هستند که حریری نخست وزیر آنست !

پارلمان  و … این استعفا را برسمیت نشناخته ومشکوک دانسته اند!

لازم به ذکر است که سعد حریری ذاتا اهل عربستان است وخانواده اش هم درآنجا سکونت دارد وصاحب شرکت بزرگی است و این شرکت ۹میلیارد دلار از دولت عربستان طلبکار است!

محمد بن سلمان با بازداشت حریری که تبعه ی عربستان – لبنان است ، ظاهرا که طمع تصاحب این ۹میلیارد دلار را هم درسر دارد!

دراینجا نظر خواننده ی محترم را باید باین موضوع حساس واساسی جلب کرد که ترامپ شخصیتی مانند اوباما که مار خوش خط وخال و سیاستمداری با هوش و با سواد بود و بعنوان یک وابسته به دولت پنهان ( گلوبالیست ها ) سیاست های آنها را بهتر پیش میبرد ، نیست!

ترامپ یک شووینیست غلیظ وخطرناک  آمریکائی است و اعتقادی به ” گلوبالیزم ” نئو کنسرواتیو ها ندارد!

او این طرز تفکر خود را درایام انتخابات وحتی ماه های بعد ازآن بنمایش گذاشت و دربرابر اوبامایی که میگفت رهبر جهان است ، اظهار داشت که من فقط رئیس جمهور آمریکا هستم!!

بنابراین اهتمام ترامپ در جلب هرچه بیشتر نظر مساعد این شاهزاده ی بلند پرواز سعودی را باید با درک این مسائل ، تجزیه وتحلیل کرد!

این شاهزاده بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار ازپول شاهزادگان وسران عربستان را ضبط کرده وپرواضح است که سهم شیری هم ازاین پول های بغایت زیاد، نصیب ترامپ – بعنوان دوست نزدیک این شاهزاده – خواهد شد!

ترامپ ی که در مقابل اوبامای استراتژیست ، تنها یک ” کاسبکار ” است ، دریافت این مبالغ را که زود بازده ونقد است ، به برنامه های استراتژیک دولت پنهان- که البته اختلافاتی هم دربین همین دولت وجود دارد- ترجیح خواهد داد و اختلاف تفاسیر ” نیویورک تایمز ” با این کار ترامپ را باید ازاین زاویه ی دیدمورد بررسی قرار داد!

بعلاوه دربین این کش وقوس ها، ترامپ اسلحه هم میفروشد و به هیکل اش نمیآید که کاری جزاینها کرده وبه بازسازی زیر ساخت های آسیب دیده ی آمریکا بپردازد ونگذارد که تا چند سال دیگر پایین تر ازچین قرار گیرد!

زمانی که باند رجوی تحرکات عربستان را دید وهمه چیز را خاتمه یافته برعلیه ملت ایران وبسود خود دید ، پاره ای از انسان های اندیشه ورز، به آنها هشدار دادند که سیاست های دولت پنهان هنوز روشن نیست-  ودرعین ناروشنی ، علاماتی دایر با ناموافق بودن با راه های دیوانه وار ترامپ نشان میدهد-  وبهتر است که زیادی ساده لوحی نکنند وبدانند که عربستان توان راه انداختن جنگی با عواقب نامعلوم را ندارد ، معنای این پیام را درنیافتند!

عربستان مانده درگرداب جنگ یمن ، قادر به انجام تحرکاتی نیست که وعده اش را میدهد و رجوی ها را به وجد میآورد!

البته با ضریب اطمینان بسیار پایین ، میشود گفت که دیوانه بازی های زیادی این ولیعهد خام دست عربستان ودیگران ، میتواند شعله ی جنگی را درجایی ازمنطقه برافروزد که اینهم با درایت ایران ومتحدین بالفعل وبالقوه اش میتواند خنثی گردد  وچاره ای جز خنثی کردن این تحرکات هیستریک – که شکست درسوریه این هیستری را توسعه داد- وجود ندارد!

صابر

—————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید