نادر کشتکار: دل پر خون عربستان و فرقه رجوی از حزب الله لبنان

0
755
دل پر خون عربستان و فرقه رجوی از حزب الله لبنان 

 Keshtkar-Naderنادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، پانزدهم نوامبر ۲۰۱۷:… رای چند سال متوالی سایتهای فرقه رجوی با دوز و دغل اخبار مربوط به مسائل منطقه از جمله سوریه و عراق را با وارونه نمایی وقلب واقعیت به خورد تنها شنوندگان و خوانندگان احتمالی خود یعنی اسیران مستقر در آلبانی و ته مانده هایی از هوادارانشان در کشورهای مختلف میدادند.اما اکنون ماهیت تحلیلهای سراب گونه وباطل تبلیغات فرقه رجوی … 

ترکی الفیصل مجاهدین خلق فرقه رجوی وعده “سرنگونی” پس از صدام و جولیانی و … این بار توسط ترکی الفیصل (+ الفیصل: مسعود رجوی مرده است)

لینک به منبع

دل پر خون عربستان و فرقه رجوی از حزب الله لبنان

سناریوی داعش یا به زعم فرقه رجوی، عشائر انقلابی عراق به پایان خود رسید وعربستان و متحدینش از این سناریوی خونینی که به راه انداختند،نه تنها به هیچ دست آوردی نرسیدند ،بلکه این توطئه باعث ایجاد اتحاد مردم غیورعراق در دفاع ازکشورخود وحضور در صحنه های مستقیم رویارویی نظامی تحت عنوان نیروهای مردمی عراق یا حشد الشعبی با جریان تروریستی داعش یا همان عشائر انقلابی آدمکش شد.

اما از عراق مهمتر،شکست داعش در سوریه که بدون حمایت حزب الله لبنان و کمکهای حکومت ایران امکان پذیر نبود،عامل اصلی جیغ های بنفش عربستان ، متحدینش و فرقه رجوی است.

شکست داعشی که با دلارهای نفتی عربستان ، قطر، امارات متحده عربی وهمچنین کمکهای وسیع ترکیه در دل آشوب زده کشور سوریه بوجود امده بود،همه امیدها و نقشه های عربستان ومتحدین سوری و غیر سوری آنها از جمله بعضی از کشورهای اروپایی و امریکا را در کنترل آینده سوریه وقطع نفوذ ایران در این کشور را نقش بر آب کرد.
اکنون شیوخ وهابی عربستان در سناریویی دیگر قصد دارند با ایجاد توطئه ای جدید ،لبنان را به سوریه ای جدید تبدیل کنند،زهی خیال باطل.

جنگ سوریه آنقدر برای عربستان ومتحدینش و غرب پر هزینه وبدون دست آورد بوده که بنظر میرسد شرکای غربی و حتی عربی عربستان مثل مصردیگر حاضر نیستند با طناب پوسیده وهابیون سعودی وارد چاهی دیگر و جنگی دیگر شوند.

به هر حال امروز ،چند سال از روزی که فرانسه ،انگلیس،عربستان ،ترکیه،امریکاوبسیاری دیگر از متحدینشان برای پایان دادن به جنگ خونینی که در سوریه جان صدها هزار زن و کودک بیدفاع را میگرفت،اما حاضر به حضور نمایندگان دولت سوریه و ایران در مذاکرات صلح سوریه نمیشدند، میگذرد.اما شرائط امروز سوریه و دولت بشار اسد نشان از بر عکس در آمدن همه معادلاتی را دارد که عربستان و غرب آرزو داشتند و در رسیدن به آن از هیچ جنایت و دروغی تا به امروز کوتاهی نکردند.

چقدر سایتهای فرقه رجوی در آن ایام سینه چاک میدادند ونعره شادی سر داده و از سقوط دولت بشار اسد وهمینطور به دنبال آن حکومت ایران اخبار و تحلیلهای رنگارنگ و البته آبکی بیرون میدادند.

آری مواضع غرب در برابر مسئله سوریه کم کم با تضعیف وشکست داعش در عراق و سوریه،تغییر کرد و موقعی که دیدند با وجود ایران و حزب الله لبنان قادر به سرنگون کردن دولت اسد و روی کار آوردن دولتی مورد نظر غرب و عربستان  نیستند،اکنون در پی گرفتن انتقام هستند.

اما همانطور که گفته شد در شرائط فعلی،تهدیدو جنگ روانی تبلیغی عربستان و  متحدینش علیه حزب الله که اینبار با حضور بازیگر جدید یعنی اسراییل همراه است، همراهی لازم شرکای غربی و امریکا را نتوانسته است بخود جذب کند.

اما در این میان ،عصبانیت و خشم سران فرقه رجوی درست به مانند سران عربستان ازحزب الله لبنان را میتوان براحتی با نگاهی به سایتهای فرقه رجوی متوجه شد.
آری اعلام پیروزی دولت اسد که نه تنها توسط روسیه وحزب الله لبنان،بلکه از طرف مقامهای سازمان ملل و خود نظامیان بالارتبه امریکا اعلام شد،آب سردی بود که برای هزارمین بار روی دست سران فرقه رجوی ریخته شدویکبار دیگر آنها را از لیسیدن ماست تغار شکسته،محروم کرد.

اما شاید تنها سود و دست آوردی که جنگ سوریه برای فرقه رجوی داشت،سرگرم کردن اعضا این فرقه در آلبانی با اخبار صد در صد دروغ وهیاهوهای تبلیغی فرسوده شده طی دهه ها ودادن امیدهای واهی و پوچ مثل سی سال گذشته به آنها بوده است.

برای چند سال متوالی سایتهای فرقه رجوی با دوز و دغل اخبار مربوط به مسائل منطقه از جمله سوریه و عراق را با وارونه نمایی وقلب واقعیت به خورد تنها شنوندگان و خوانندگان احتمالی خود یعنی اسیران مستقر در آلبانی و ته مانده هایی از هوادارانشان در کشورهای مختلف میدادند.اما اکنون ماهیت تحلیلهای سراب گونه وباطل تبلیغات فرقه رجوی در باره اوضاع منطقه از جمله در سوریه و عراق،مثل تمامی تحلیلها وسیاستهای دیگرشان در گذشته ،برای همه از جمله اسیران مستقر در آلبانی روشن شده است.

متاسفانه در طی این چند سال فرقه رجوی با بی پرنسیبی تمام با خود فروشی واظهارنوکری خود به ارباب جدید،یعنی سیدالرییس ملک سلمان وهابی،وحمایت از جنایات و بچه کشی های آل سعود در کشورهای شیعه نشین،بار دیگر چیزی کسب نکردند مگر تنفر بیشتر از گذشته ایرانیان داخل و خارج از کشور علیه خود را.
در پایان توجه شما خوانندگان عزیز را به مقاله ای که درسایت بی بی سی منتشر شد را جلب میکنم.

http://www.bbc.com/persian/world-features-41959046

والسلام
نادر کشتکار
آلمان

*** 

مجاهدین خلق بفرقه رجویسی و هشت سال حسرت – سی و هشت سال حسرت فرقه رجوی و سالگرد انقلابی که نتوانستند سرقت کنند

مزدوران مجاهدین خلق عربستان سعودی یبهزاد علیشاهی: رزومه مجاهدین خلق (رجوی) برای استخدام دائم

عربستان سعودی مجاهدین خلق داعش و تروریسمبی بی سی: چرخش ترکیه در سوریه و نادیده گرفتن عربستان سعودی 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=31219

حال و روز اسفباراین روزهای فرقه رجوی و همچنین سردرگمی و آچمزی سران 

 نادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، پنجم سپتامبر ۲۰۱۷:… اخباری که این روزها از جداشدگان در آلبانی به دنیای مجازی درج میکند،بخوبی ناتوانی این فرقه درتعامل بین نیروهای مستقر در آلبانی با سرکردگان پاریس نشین را به تصویر میکشد. تهدیدهای مالی و جانی این سازمان به اصطلاح مردمی بر علیه کسانیکه همه مرارتهای سالیان اخیر را بخاطر هیچ تحمل کردند ودم نزدند وهمچنین افزایش تدریجی تعداد ناراضیان در … 

چرا فرقه رجوی نفرات مستقر در البانی را به گردهمائی اش نیاورد؟

لینک به منبعKeshtkar-Nader

حال و روز اسفباراین روزهای فرقه رجوی و همچنین سردرگمی و آچمزی سران

فرقه رجوی در اتخاذ سیاستی روشن در قبال نیروهای مستقر در آلبانی،حاصل سیاستهای اشتباهیست که مسعود رجوی در طی سالیان رهبریش برای اعضا این فرقه رقم زده است،سیاستهایی که با جمود فکری ودگماتیسم همچنان ادامه دارد.

بعد از سه دهه حضور در عراق و به بن بست رسیدن استراتژی مسعود رجوی،هزاران تن از اعضا این فرقه ،علیرغم پذیرش تمام سختیهایی که امروزه فرقه رجوی هیچ توجیه منطقی برای آن ندارد در بدترین شرایط روحی وروانی در یکی از فقیرترین کشورهای اروپایی روز خود را به شب میرسانند.

اخباریکه این روزها از جداشدگان در آلبانی به دنیای مجازی درج میکند،بخوبی ناتوانی این فرقه درتعامل بین نیروهای مستقر در آلبانی با سرکردگان پاریس نشین را به تصویر میکشد.

تهدیدهای مالی و جانی این سازمان به اصطلاح مردمی بر علیه کسانیکه همه مرارتهای سالیان اخیر را بخاطر هیچ تحمل کردند ودم نزدند وهمچنین افزایش تدریجی تعداد ناراضیان در درون این فرقه،چهره واقعی این فرقه وطن فروش را نیز بتدریج برای همه کسانی که آشنایی چندانی با این فرقه ندارند،اشکارتر خواهد کرد وزمینه ادعاهای بی اساس این فرقه در رابطه با نیات واقعی شان را نیزمحدودتر خواهد کرد.

شکی نیست که سردمداران این فرقه در حال حاضر هیچ آرزویی ندارند جزحل و فصل معضل این نیروها با کمترین هزینه .آنها بخوبی میدانند که دیگر این نیروها هیچ محل مصرفی نداشته واز همین روی در تلاشند تا بتوانند به نوعی خود را از این بار سنگین نجات دهند.

اما جداشدگان از این فرقه باید بدانند که هر چه در برابر خواسته های نا حق این فرقه کوتاه بیایند،آنها هم به زورگویی و وقاحت خود در برخورد با آنها ادامه میدهند.جداشدگان میتوانند با توجه به شرایط جدید و با اتحاد و صد البته دادن هزینه،حقوق مسلمشان را بدست آورند.

یک اعتصاب غذای جمعی یا یک تحصن جمعی در مقابل دفاتر سازمان ملل و یا مقابل ادارات دولتی آلبانی وحرکاتی دراین سطح که بتواند دررسانه های آلبانی،انعکاس پیدا کند،کابوس این فرقه خواهد بود.این حرکت میتواند تهدیدی جدی بر علیه سرمایه گذاریهای کلان این فرقه در آلبانی و در سطح بین المللی بوده و تلاشها و تبلیغات وسیع این فرقه را در جهت ارائه و شناساندن خود به عنوان سازمانی دموکرات و مردمی در جامعه آلبانی و در سطح بین الملل را با چالشی جدی مواحه کند.

بهر حال این خود شما هستید که میتوانید حقوق مسلمتان را از سران این فرقه مافیایی بگیرید،واین حاصل نمیشود مگر با اقداماتی شجاعانه،بگونه ای که سران فرقه متوجه شوند درنهایت گزینه ای بهتر از عقب نشینی در مقابل اعاده حقوق مسلمتان نخواهند داشت.

در پایان آرزو میکنم که هر چه زودترشاهد آزادی فکر و روح شما از چنگال این فرقه ماکیاولیستی باشم و شما را در انتخاب آزادانه آینده زندگیتان،مستقل ببینم.

نادر کشتکار
آلمان

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=30907

نامه سرگشاده به نمایندگان محترم سنا و کنگره امریکا 

 Keshtkar-Naderنادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، شانزدهم اوت ۲۰۱۷:…  من به شما نمایندگان محترم هر دومجلس کنگره و سنا اطمینان میدهم که امروزه هیچ گروه،سازمان ،اپوزیسیون وشخصی را نا محبوب تر از سازمان مجاهدین خلق به علت خیانت به وطن در بین ملت ایران نخواهید یافت. مردم ایران در کارنامه این سازمان جز خیانت به وطن ومزدوری برای کشورهای دیگر،چیزدیگری ندیده وبیاد نمی آورد.از اینرو بطور طبیعی کسانی را هم که … 

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

امریکا علت حمله به عراق را پشتیبانی صدام از مجاهدین خلق اعلام کردHow do you explain this to the families of over 4000 US servicemen Killed in Iraq?

لینک به منبع (وبلاگ کشتکار)

لینک به منبع (کانون آوا)

نامه سرگشاده به نمایندگان محترم سنا و کنگره امریکا

با سلام و عرض احترام به تمامی نمایندگان محترم سنا و کنگره ایالات متحده امریکا

من یکی از جداشدگان سازمان مجاهدین خلق ایران هستم .اجازه دهید ازانجا که ایرانی بوده و مردمم و نظراتشان را بیشتراز شما  شناخته وحس میکنم که این نامه نه تنها نظرمن، بلکه نظراکثریت جامعه ایران است از معرفی شخصی خود بگذرم .من از شما نمایندگان محترم هر دو مجلس میخواهم این نامه را به عنوان نامه ای از طرف یک ایرانی ببینید که که قصد دارد نظر شما را به آثار مخرب سیاست دست زدن به دیدار ،همکاری وتعامل با سران سازمان مجاهدین خلق ونتایج عکسی را که در بر خواهد داشت ،جلب کند.

اجازه بدهید گفته هایم را با سخنان وزیر دفاع محترم ایالات متحده آغاز کنم.آقای ماتیس چندی پیش با درایت و واقع بینی خطاب به سیاستمداران امریکا گفتند که “باید اطمینان حاصل کنیم که مردم ایران بدانند با آنها ستیزی نداریم”.

وی همچنین درباره پیامدهای تحت فشارقراردادن مردم ایران هشدار داده و گفته است که چنین سیاستی میتواند ایرانی ها را با حکومت نا محبوب جمهوری اسلامی متحد کند.
من در این نامه قصد بررسی آثار،نتایج و یا بازتاب نظرات مردم در رابطه با تحریمهای اقتصادی امریکا  بروضعیت معیشتی و رفاهی مردم ایران را ندارم .

نکته ای که قصد دارم در این نامه عنوان کنم اینست که متاسفانه بخشی از سیاستمداران امریکا بدلیل عدم آگاهی و شناخت از ملت و تاریخ ایران بعضا در رابطه با تغییر رژیم ایران دست به سیاستهایی میزنند که نتیجه ای جز نزدیکتر شدن مردم با حکومت را در پی نخواهد داشت .

ایجاد رابطه و تعامل با سازمانی که امروزه در بین ملت ایران،تنها به عنوان سازمانی مزدور و وطن فروش یاد میشود از جمله همین سیاستهاست.تعامل با سازمانیکه داغ خیانت در همکاری با دولت متجاوز صدام حسین در طول جنگ دو کشورو کشتن و به اسارت گرفتن هزاران تن از هموطنان خودش،را بر پیشانی دارد

من به شما نمایندگان محترم هر دومجلس کنگره و سنا اطمینان میدهم که امروزه هیچ گروه،سازمان ،اپوزیسیون وشخصی را نا محبوب تر از سازمان مجاهدین خلق به علت خیانت به وطن در بین ملت ایران نخواهید یافت.

مردم ایران در کارنامه این سازمان جز خیانت به وطن ومزدوری برای کشورهای دیگر،چیزدیگری ندیده وبیاد نمی آورد.از اینرو بطور طبیعی کسانی را هم که با آنها تعامل و همکاری دارند را نمیتوانند دوست تلقی کنند و فکر میکنند آنها نیزچه بسا مثل دولت صدام عده ای متجاوز و زیاده خواه باشند.

اکثریت قاطع ملت ایران از استفاده از خشونت متنفر بوده و مخالفند چه این خشونتها از جانب حکومت،به مردم باشد،چه از جانب یک کشورخارجی.

سازمان مجاهدین تنها گروه سیاسی مخالف ایران است که علیرغم دست بردن به خشونت و ترورودر انتها چشیدن طعم شکست ،همچنان برای تغییر حکومت ایران موافق و مشوق سیاستمداران امریکایی برای استفاده از خشونت و برپایی جنگ است.

جنگی که به هر بهانه ای آغاز شود،از نظر مردم ایران امری سخت غیر قابل قبول است،و نتیجه ای جز نزدیکتر شدن مردم با حکومت را در پی نخواهد داشت.
اگربخواهید طبق رهنمودهای آقای جیمز ماتیس عمل کرده وصداقتتان را به مردم ایران ثابت کرده و به آنها بگویید که دشمنشان نیستید،از من به عنوان یک ایرانی بشنوید که راه را اشتباه میروید.
شما اگر واقعا با مردم ایران باشید نمیتوانید از بین اپوزیسیونهای سیاسی خارج از کشور به سمت کسانی بروید که سالیان برای یک کشور خارجی و بر علیه ملت خودشان دست به مزدوری زدند،سازمانی که نه تنها هیچ پایگاهی در جامعه نداشته بلکه بشدت مورد تنفر اکثریت جامعه ایرانیان داخل و خارج ازکشوراست.

حکایت تعامل بین بخشی از سیاستمداران امریکایی با سازمان فوق در رابطه با چگونگی تغییر رژیم،مرا بیاد این ضرب المثل ایرانی می اندازد که

“کوری عصا کش کور دگر شد”

بهر حال اگر میخواهید به نتیجه برسید بایستی برای رسیدن به آن از ابزار صحیح استفاده کنید چون در غیر اینصورت به هدف نمیرسید درست مثل تعامل با سازمان مذکور برای رسیدن به سرنگونی.درپایان بدانید که
نزدیکی به این سازمان در نگاه یک ایرانی ،ناخوشایند و مشکوک به احتمال خیانت مجدد است .

آلمان
کانون آوا

(پایان)

***

Alireza Jafarzadeh sitting with Americans instead of Maryam Rajaviدیدار سناتورهای امریکایی با مریم قجر، عجز یا اقتدار؟

Maryam Rajavi Tirana Albania cult of Rajaviزمان اخراج مریم رجوی از فرانسه به آلبانی فرا رسیده است

Under President Macron, France can play a pivotal role in Western relations with Iran

نمایندگان پارلمان اروپا جلسه بحث در مورد مجاهدین خلق فرقه رجویDebate in the European Parliament ‘What is to be done about the Iranian Mojahedin Khalq (MEK)?’

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=29617

فرقه رجوی وحکایت کفن دزد 

Keshtkar-Naderنادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، سی و یکم می ۲۰۱۷:… اما همه درد سازمان تنها فاصله روزافزون اعضا از کادر رهبری سازمان و وعده هایشان نیست، درد اصلی جدایی توده مردم ایران از این فرقه است.هیچ برنامه ای را نمیتوان در دنیای مجازی پیدا کرد که در باره فرقه رجوی بحثی یا گزارشی را تهیه کرده باشد وبا کامنتهای منفی وابراز انزجار مردم ایران مواجه نشده باشد .و این در حالیست که همه کسانیکه با این فرقه کار کرده اند بخوبی میدانند این فرقه بخشی دارد که تنها … 

مریم رجوی در حال مزخرف گوییزمین گیر شدن مریم رجوی در آلبانی و واکنشی از سر استیصال

لینک به منبع

فرقه رجوی وحکایت کفن دزد

مدتیست بحث بر سر نفرات اسیر در چنگال فرقه رجوی در آلبانی در سایتهای موافق و مخالف این جریان داغ است.اخباری که بعضأ بسیار ناراحت کننده و دردناک هستند.وضعیت تشکیلاتی فرقه آنچنان در حال فروپاشیست که دیگر سران این فرقه را مجبور کرده که در برابر اعتراضات و انتقادات اعضا به تهدید های مستقیم رو آورند.البته این روند اعتراضی بعد از سقوط حکومت صدام بطور جدی و عریان شروع شد ودر طی این سالیان سیری هر چند کند، اما صعودی را طی کرده است.

اما همه درد سازمان تنها فاصله روزافزون اعضا از کادر رهبری سازمان و وعده هایشان نیست، درد اصلی جدایی توده مردم ایران از این فرقه است.هیچ برنامه ای را نمیتوان در دنیای مجازی پیدا کرد که در باره فرقه رجوی بحثی یا گزارشی را تهیه کرده باشد وبا کامنتهای منفی وابراز انزجار مردم ایران مواجه نشده باشد .و این در حالیست که همه کسانیکه با این فرقه کار کرده اند بخوبی میدانند این فرقه بخشی دارد که تنها وظیفه و کارشان حضور در دنیای مجازی و فعالیت به نفع این فرقه بطور مستقیم و غیر مستقیم است و از این بابت هم کم هزینه نمیکنند.

نوع برخورد مردم و سطح تنفرشان از این فرقه وعملکردشان در طول این سالیان مرا بیاد حکایت کفن دزد می اندازد،اما قبل از آن توجه شما خوانندگان عزیز را به یک چشمه از نقطه نظرات و واکنش مردم در دنیای مجازی در رابطه با این فرقه جلب میکنم.

https://youtu.be/zRy5zLXvE1k

Toni
Tonivor 8 Monaten
خانم هوادار شما هم در توهم توطئه به سر میبرید. این سازمان سالهاست که مرده و واقعا دیگر جدی نیست. اگر حنیف ، سعید محسن و ….. بودند نمیدانم چگونه امروز را تحمل میکردند. سالهاست این سازمان شکست خورده و محاسباتش غلط و مردود است.

Antworten 7
nader Y.S
آخه کسی‌ نیست که از این وطن فروش‌ها بپرسه در این ۵۰ سال کدام کار مثبت را برای ایران و ایرانی‌ انجام داده اید
جاسوسی و خیانت به ایران و ایرانی‌ را افتخار حساب می‌کنید
کشتن مردم بیگناه را در خیابان‌ها که چون شباهت به پاسدار‌های رژیم داشتنند را افتخار می‌نامید
شکنجه و کشتن سرباز‌های اسیر ایرانی‌ در عراق که حاضر به همکاری با شما نبودنند را افتخار می‌نامید

nader Y.Svor 1 Jahr
Antworten 5 Cyrus Keyvanfer
Cyrus Keyvanfervor 6 Monaten

MOJAHEDIN DAR ZAMAN JANG NOWKARE Arabha BUDAND,,,,,,,,,MARYAM AWALESH Girlfreid SADDAM BUD BAD BA YEK ARAB SOUDI,,,,,,,SARE O RA HAM KHORD,,,,,,,,,MARYAM KHAN KOSESH SAF SHODEH,,,,,BE MOFT HAM NEMIARZAD,,,,,,IN ZAN HAM AZ AN KHANOMHAYE VELGARD AST,,,,,,,,,,TOF BE GHABRE PEDRETAN

Antworten 2 sam jade
sam jadevor 1 Jahr

Bunch of freaking lairs she is full of it …do they think people are stupid ? .. she has no response for the gentleman ..instead she keep on repeating how many mojahed was killed ,…Not why they strategies and planes did not work

Antworten 1
olagh
olaghvor 8 Monaten

be-nazare man baraye aksare mardome Iran ba vojoodike az oon akhoondhaye dozde chakhanchie moftkhor motanaferand va mikhand sayeye oon akhoondhaye kesafato harche zoodtar as sare Iran kam konan hemayat az Sazemane Mojahedine Khalgh baad az inke tooye jeeb Saddam Hosein raftand va badesh tooye jeebe CIA va MOSSAD va tazegiha jeebe Arabestan Saudi gheire momken hast. Motaessefane rahbarane in sazeman be aazaye sazeman khianat kardand va oon hame fadakaryhaye aazaye sazeman be hadar raft. Dorost mesle khianate aghaye khomeini be mardome Iran ke oonhame fadakari haye mardome Iran ro be hadar dad. Man motmaenam ke mardame Iran yek regime dastneshandeye CIA-MOSSAD-Arabestane Saudi ro hich vaght ghabool nakhahand kard no matter how much they dislike or hate those akhoondhaye dozde kesafat. Be-nazare man hatta CIA_MOSSAD va Arabestane Saudi ham vaghean rooye MKO hesab nemikonand be onvane yek viable alternative. Oonha faghat az MKO estefade mikonand baraye dardesar dorost kardan baraye regime OH Khodajoon mordam az khande
hehehehehe

Weniger anzeigen

حکایت کامنتهای بالا حکایت آن کفن دزدیست که با دزدیدن کفن مردگان گذران زندگی میکرد،این کار روح و جان مردم آن ناحیه را بشدت آزار میداد .سالیان زیادی مردم با ترفندهای مختلف سعی در به دام انداختن کفن دزد میکردند،اما هیچکدام نتیجه نمیداد و همچنان کفن دزد پیروز داستان بود.تا اینکه بعد از مدتی کفن دزد فوت کرد و پسرش جنازه پدر را شسته و آماده خاکسپاری کرد.مردم که متوجه شده بودند جنازه درحال خاکسپاری،در واقع جنازه همان فرد کفن دزد است،بجای دعای خیربه او لعنت فرستاده و دشنام میدادند،پسرک ازمردمانی که از آنجا عبور میکردند چیزی جز لعنت نمی شنید ،از اینرو بر سر خاک پدر، با وی عهدی بست.پسر به پدر گفت ،پدر جان کاری میکنم که این جماعتی که اینچنین آشکار و بی پروا به تو دشنام داده و لعنت میکنند،هرگاه از کنار مزارت رد شوند برای تودعای خیر کرده و از خدا طلب آمرزش کنند.
بعد از آن پسر کار پدرش را دنبال کرده وشروع کرد به دزدیدن کفن کسانی که فوت میکردند،اما وی علاوه بر دزدیدن کفن مردگان،جنازه هایشان را نیز از خاک بیرون میآورد و با چماق حسابی خرد میکرد،دندانهای طلا مردگان را با بی رحمی تمام شکسته و میدزدید وهزار و یک کار دیگر.
کارهای کفن دزد جدید چنان شنیع و آزاردهنده بود که بعد از مدتی هر کسی از کنار قبر کفن دزد اول رد میشد میگفت،خدا رحمتت کند که تو فقط کفن را میبردی و……..
حالا حکایت فرقه رجوی با مردم ایران شده حکایت کفن دزد اول و دوم.کامنتهای فوق حکایت برخورد مردم با کفن دزد دوم که همان فرقه رجوی باشد است.
استراتژی غلط به همراه خیانتهای بزرگی چون مزدوری برای دشمنان ایران و ایرانی ، که همچنان ادمه دارد،وبجای بازگشت و اصلاح گذشته به زیر بیرق کسانی رفتن و نوکری و خوش رقصی کردن، که ایران و ایرانی راتنها بخاطر حب علی ، کافر و واجب القتل میدانند،و هزار و یک اشتباه دیگر که در طی چهل سال گذشته رهبر این فرقه آقای مسعود رجوی مرتکب شد،آنها را برای همیشه نزد ملت ایران به کفن دزد دوم تبدیل کرد.تنفری که آثار آن را حتی میتوان در اسیران این فرقه در آلبانی و نوع تنظیم فرقه با این نیروها بوضوح دید،و شکی نیست که با گذشت زمان این تنفر آشکار و آشکارتر خواهد شد.صدای آخرین مراحل خرد شدن تشکیلات مافیا گونه رجوی و همپالگیهایش را میتوان شنید.

نادر کشتکار
آلمان

*** 

List-of-Mojahedin-Khalq-martyrs-Massoud-Maryam-Rajavi-MEK-fiction-fakeThe Enemy of My Enemy is NOT Always My Friend…

Mojahed Khalq Brother John Bolton has a memory lapse

ISIS ISIL Mojahedin Khalq Rajavi cult Flaqsgrooming Mojahedin Khalq (MEK, Rajavi cult) in Tirana part of bigger agenda for Albania

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=28984

فرقه رجوی، با صدها میلیون دلار پشتوانه مالی همچنان منفورترین ومنزوی ترین گروه سیاسی

Prince_Reza_Pahlaviنادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، سیزدهم آوریل ۲۰۱۷:…  آسوشیتد پرس چند روز پیش در مصاحبه ای با ولیعهد سابق ایران یعنی آقای رضا پهلوی، ضمن اشاره به باج های کلان پنجاه هزار دلاری که فرقه رجوی بابت تنها پنج دقیقه سخنرانی به بعضی ازسیاستمداران امریکایی پرداخت کرده ،نظر وی را درباره فرقه رجوی جویا شد. نظر آقای رضا پهلوی به عنوان رهبر یکی از اپوزیسیونهای فعال در خارج از کشور بخوبی تنفر و انزوایی … 

(رجوی در آخرین وداع با طوطی اش)
استراتژی که در عراق جا ماند

لینک به منبع

فرقه رجوی،با صدها میلیون دلار پشتوانه مالی همچنان منفورترین ومنزوی ترین گروه سیاسی

نادر کشتکار

سه دهه از پرواز تاریخساز مسعود رجوی به عراق و پذیرفتن داغ ننگ مزدوری و وطن فروشی در طی جنگی که با ناجوانمردی از سوی صدام و صدامیان علیه ملت ایران آغاز شده بود میگذرد،اما همچنان روند طرد وانزوای این فرقه در بین مردم ایران و همینطور در میان تمامی گروههای سیاسی کوچک و بزرگ ،چه در داخل و چه در خارج از کشور، چه چپ یا راست، مذهبی یا سکولار،ادامه دارد.

این انزوا در حالی شکل گرفته و رشد کرده که این فرقه بخاطر مزدوری برای دولت صدام در طول جنگ وهمچنین وطن فروشی ،جاسوسی ،ترور و خوش رقصی برای دشمنان ملت ایران به صدها میلیون دلار ثروت دست یافته است.اما علیرغم این ثروت هنگفت و تلاشهای فراوان وفراخوانهای متعدد و پر چرب،فرقه رجوی نتوانسته سطح تنفرگروههای سیاسی وتوده مردم را کاهش دهد

خطای استراتژیک یا به عبارتی صحیحتر،خیانت استراتژیک مسعود رجوی در پرواز تاریخساز،بی هیچ شک و تردیدی اصلی ترین عامل شکل گیری و رشد، انزوا و طرد این فرقه در بین گروههای سیاسی و مردم ایران بوده است ،خیانت بزرگی که بنظر میرسد همچون آب ریخته شده ای دیگر قابل جبران نیست.

پرواز تاریخساز مجاهدین خلق فرقه رجوی به جوار خاک میهن

پرواز تاریخساز به جوار خاک میهن و در آغوش دشمن و متجاوز به خاک کشور

آسوشیتد پرس چند روز پیش در مصاحبه ای با ولیعهد سابق ایران یعنی آقای رضا پهلوی، ضمن اشاره به باج های کلان پنجاه هزار دلاری که فرقه رجوی بابت تنها پنج دقیقه سخنرانی به بعضی ازسیاستمداران امریکایی پرداخت کرده ،نظر وی را درباره فرقه رجوی جویا شد.

نظر آقای رضا پهلوی به عنوان رهبر یکی از اپوزیسیونهای فعال در خارج از کشور بخوبی تنفر و انزوایی که فرقه رجوی به آن گرفتار است را نشان میدهد.

شاهزاده رضا پهلوی

رضا پهلوی، فرزند آخرین شاه ایران

ولیعهد سابق ایران با رعایت بسیار ادب در این باره گفتند،بخاطراین که مجاهدین خلق در زمان جنگ ایران و عراق با صدام حسین همکاری کردند این امر باعث میشود که شریک سیاسی مناسبی نباشندو یا به عبارت دیگر ایشان گفتند همکاری من با فرقه ای وطن فروش و مزدور که سالیان علیه منافع ملی و مردم خودش فعالیت کرده و به سمت آنها شلیک کرده، یعنی نتیجتآ نجس شدن وسوختن من در بین مردم ایران و همچنین تمامی گروهای سیاسی وطن پرست.

به هر حال خائن و وطن فروش قلمداد شدن فرقه رجوی از طرف شخصیتی همچون آقای رضا پهلوی را نمیتوان با تهمت و لجن پراکنی و ترور شخصیت جواب داد و مسئولین این فرقه بایستی برای ادامه بقا خودشان هم که شده بخاطرخیانتهایی که به کشور کردند، ازجمله حضورشان در جنگ ایران و عراق و کشتن سربازان و مرزبانان هموطن از ملت شریف ایران عذر خواهی کرده و در این راستا هر آنچه در توان دارند برای جبران مافات انجام دهند.
ودر پایان خطاب به آن دسته از اعضائ این فرقه که شهامت فکر کردن دارند عرض میکنم ، پس ازچهار دهه پیروی از هوس رانی چون رجوی به نقطه ای رسیدید که فرزند پادشاهی که اساسأ سازمان برای مبارزه با آن تاسیس شد وطی انقلاب ،توسط مردم از قدرت خلع ید شد، امروزجایگاه و چهره ای هزار بار محبوبتر از شما در میان توده های مردم ایران دارد.آیا براستی این همه سوال، سقوط و ابهام جای تامل ندارد.

هل یستوی الاعمی والبصیرافلا تتفکرون.

آیا کور و بینا با هم برابرند،آیا فکر نمیکنید.

نادر کشتکار

آلمان

*** 

رفسنجانی، بهشتی، فرقه رجوی ترور حزب جمهوریورود سازمان مجاهدین خلق به ‘فاز نظامی’ و پیامدهای آن

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=28804

چریک، چروک شده 

Mojahedin_Khalq_Rajavi_Cult_MEK_terrorists7نادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، شانزدهم مارس ۲۰۱۷:… نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب و سی سال از ورود به خاک عراق و مزدوری برای صدام حسین،سیدالرئیس اسبق  میگذرد.بعد از گذشت سی سال مزدوری برای بیگانه و کشتن و به اسارت گرفتن سربازان هموطن و تحویل دادن آنها به اسارتگاههای عراق ،جز نفرت هموطن چیزی نصیب فرقه رجویی نشد … 

مجاهدین خلق سی خرداد مزدوری وطن فروشیسیاست های جهانی و باند رجوی را بهتر بشناسیم!ا

از قلاده های طلائی صدام تا قلاده های چرمی تل آویو

لینک به منبع

چریک، چروک شده

 در آستانه ورود به سال یکهزار و سیصد و نود شش هجری شمسی میباشیم. سال جدید را پیشاپیش به عموم هموطنان و همچنین ساکنین اسارتگاه فرقه رجوی درآلبانی تبریک عرض میکنم.البته روی تبریک من به زندانبانان، شکنجه گران وخائنینی که دستشان به خون جوانان ایرانی اعم از مجاهد وغیر مجاهد چه در طی جنگ ایران و عراق و چه در برهه های دیگرآغشته شده نیست،تبریک من به اسیران جسمی و ذهنی این فرقه است،به آنانی که دررویای عدالت خواهی و مبارزه با ظلم درباتلاق شیادی چون رجوی و همپالگیهایش گرفتار آمدند.شیادی که نه تنها عمر، بلکه حتی ناموس وشرف هر کسی را که به او قلبأ و عملأ اعتماد کرد را ،در راه هوسرانی و قدرت طلبی خود قربانی نمود.خیانت به کشور در دوران جنگ و بعد مجبور کردن زوج ها به طلاق و جدایی و سپس راه اندازی مخفیانه حرمسرا با همدستی مریم قجربا همان زنان مطلقه از نمونه های خیانتهای بارزاوست در حق اعضاء فرقه و مردم ایران

Massoud Rajavi Maryam Rajavi Saddam Hussain

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب و سی سال از ورود به خاک عراق و مزدوری برای صدام حسین،سیدالرئیس اسبق  میگذرد.بعد از گذشت سی سال مزدوری برای بیگانه و کشتن و به اسارت گرفتن سربازان هموطن و تحویل دادن آنها به اسارتگاههای عراق ،جز نفرت هموطن چیزی نصیب فرقه رجویی نشد.امروز بعد ازنزدیک به چهار دهه اطاعت کور کورانه اعضاء از مسعود رجوی، از آن جوانان پرشور ،مردان و زنانی سالخورده،بیمارومستأصل را شاهدیم که اکثرأ برای آینده خود وگذران زندگی،چاره ای ندارند جز انطباق کار کردن در مناسبات فرقه و خود را عاری از تناقض های اساسی نشان دادن،پرچم تکان دادن وبه هویت خود ساخته وربات گونه خویش دلخوش کردن و پر ازترس و وحشت بودن از فکر کردن و عمیق شدن در انبوه ابهامات درون روح و ذهنشان، دررابطه با گذشته ،حال و آینده سازمان ،از صبح تا شب و از شب تا صبح ،نفس خویش را با القائات هر روزه سرکوب کردن وبا تلقین روزانه دروغ را راست پنداشتن و در نهایت نقش کودکی پاک سرشت ،مودب،گوش به فرمان ومطیع و در عین حال انقلابی را بازی کردن.

اسیرانی که امروز در چنگال این فرقه در آلبانی در اسارت بسر میبرند همیشه اینطور پژمرده وسالخورده نبودند.چهل سال پیش رجوی در رویای قبضه قدرت با شیادی و دورویی تمام جوانان بسیاری را اغواء کرد،و برای رسیدن به آرزوهای خود به مرور زمان یک به یک چون ضحاک از مغز وخون آنها تا به امروزارتزاق کرد.

افشای نقض حقوق بشر توسط مجاهدین خلق فرقه رجوی در ژنو

مجاهدین خلق عملیات انتحاری

سن متوسط این افراد بین ۲۰ تا ۲۵ سال بود که عکسهای بالا نمونه ای از آن هستند.کسانی که درراه وطریق رجوی قربانی شدند ودر پایان هیچ چیز تغییر نکرد و همچنان نیز تغییر نکرده است جز مفقود و بعد مرحوم شدن بانی قلعه الموت عراق.

بی شک حس وتاثیری که از طریق دیدن به انسان دست میدهد بسی عمیقتر از شنیدن است از اینرو بد نیست نگاهی بیاندازیم به حال و روز صاحبان ویا همراهان عکسهای بالا بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه.

مجاهدین خلق در سنین کهولت

تصویری ازچریکهای دیروز و ………

مجاهدین خلق در سنین کهولت

این عکس متعلق به حدود ۵تا ۱۰ سال پیش است،موها ریخته،شکمها برآمده و موها سپید،اما سرشار از تجربه انطباق کار کردن در محیط های بسته ای چون فرقه رجوی.

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

عکسی متعلق به سی سال پیش،چهره هایی خیره شده و در فکر،احتمالأ با خودشان میگویند وای خدایا چه کار دارم میکنم، چه کسی را باید بکشم یا اسیر کنم ،چگونه از این وضع فرار کنم ،خدایا خودت به خیر بگذرون.

من آنها را نمی شناسم اما اگر در قید حیات باشند شاید بتوان آنها را در عکسهای زیر پیدا کرد.

مجاهدین خلق در سنین کهولت

مجاهدین خلق در سنین کهولت

مجاهدین خلق در سنین کهولت

مجاهدین خلق در سنین کهولت

دختران دیروز و………..عکسهایی که از قدمت آنها دست کم یک دهه،و بلکه بیشتر میگذرد،زنانی به معنی واقعی کلمه اسیر.

اما در پایان برای تلطیف فضا وبه مناسبت فرا رسیدن سال نو مزاحی کرده ونگاهی میکنیم به عکسی که نه متعلق به امروز و نه به گذشته بلکه متعلق به آینده است

بیست سال بعد

عکسی از جلسه محرمانه خواهران شورای رهبری سازمان مجاهدین در آلبانی

مجاهدین خلق در سنین کهولت

نادر کشتکار
آلمان

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=28286

پیروزی انقلاب ،سرآغاز هبوط سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی)

Mojahedin_Khalq_Rajavi_Cult_History_2نادر کشتکار، وبلاگ کشتکار، آلمان، اول فوریه ۲۰۱۷:… کلاسهای تبیین جهان مسعود رجوی که در دانشگاه تهران برگزار می شد و هدف آن شکار هر چه بیشتر جوانان و دانشجویان و عرض اندام در معادلات قدرت و کسب مشروعیت و شهرت بود با استقبال بسیاری از جوانان روبرو شده بود.بسیاری از جوانان،سازمان مجاهدین و ایدئولوژی آنرا قرائتی جدید از اسلام می پنداشتند … 

تاریخچه ۵۰ ساله سازمان مجاهدین خلق

لینک به منبع

پیروزی انقلاب ،سرآغاز هبوط سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی)

 بهمن ماه یادآور سقوط نظام شاهنشاهی و پیروزی مردم ایران است.نزدیک به چهار دهه پیش و در چنین ایامی،کشورمان در وضعیتی بسیار بحرانی و آشفته بسر میبرد.رژیم شاه در حال احتضار بود و مردم طلیعه پیروزی را به چشم میدیدند.

دهها حزب و گروه سیاسی به ناگاه به عرصه اجتماع وارد شده بودند و هر کدام سعی در جذب نیرو و گسترش نفوذ و تبلیغ پیرامون ایدئولوژی و خط مشی سیاسی خود در بین جامعه جوان ایران و کسب هر چه بیشتر مشروعیت و قدرت بودند.

در میان این گروهها سازمان مجاهدین خلق که مدعی داشتن یک پشتوانه ایدئولوژیک بر اساس تعالیم دین اسلام بود و همچنین بخاطر شهادت اکثریت قاطع اعضاء مرکزی و کادر رهبریش، در جامعه به سازمانی خوشنام شهرت پیدا کرده بود.مسعود رجوی و سایر نفرات سازمان ،بعد از آنکه توسط مردم از زندانهای ایران آزاد شدند،بلافاصله شروع به سازماندهی و راه اندازی تشکیلات سازمان مجاهدین و جذب نیرو در سطح کشور کردند.

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

در آن ایام کمتر جوانی را میتوان بیاد داشت که در گرماگرم انقلاب و شور و شوق مفرطی که در جامعه بواسطه آن بوجود آمده بود به سمت گروهی سیاسی کشیده نشده باشد.بسیاری از جوانانی که گرایشهای دینی داشته و سرشار از شور و شوق و هیجان جوانی بودند،توسط شیوه ها و ترفند هایی که سازمان در جذب نیرو داشت به عضویت آن در آمدند.

کلاسهای تبیین جهان مسعود رجوی که در دانشگاه تهران برگزار می شد و هدف آن شکار هر چه بیشتر جوانان و دانشجویان و عرض اندام در معادلات قدرت و کسب مشروعیت و شهرت بود با استقبال بسیاری از جوانان روبرو شده بود.بسیاری از جوانان،سازمان مجاهدین و ایدئولوژی آنرا قرائتی جدید از اسلام می پنداشتند.

در آن ایام کمتر کسی از نیت و سودایی که مسعود رجوی در سر می پروراند آگاه بود و قاطبه جوانان جنگ و تضاد موجود بین سازمان مجاهدین با دولت موقت و آقای مهندس بازرگان و حزب نهضت آزادی و یا با حزب جمهوری اسلامی و شخص دکتر بهشتی که از چهر های میانه رو محسوب میشد و یا با آیت الله خمینی را تنها تضاد و جنگی بین دو دیدگاه و قرائت مختلف ازدین  و مفهوم ارزشهای دینی می پنداشتند نه جنگ و اختلافی شخصی و تنها بر سر کسب قدرت.

یکسال بعد از انقلاب و در حالیکه کشور از لحاظ اقتصادی،نظامی،امنیتی و سیاسی دستخوش بحرانهای عمیقی بود،صدام حسین با پاره کردن قرار داد الجزائر،با سبوعیت تمام به شهرهای مرزی و بیدفاع کشورمان حمله ور شد.

در این وانفسا و در حالیکه اکثر گروههای سیاسی و قشرهای مختلف مردم بصورت داوطلبانه به کمک محدود نیروهای نظامی حاضر در مرزهای کشورمان می شتافتند، مسعود رجوی با برنامه هایی از پیش طراحی شده و برپایی تظاهراتهای مختلف در شهرهای کشور، وبا این خیال که قادر است رژیم را عرض شش ماه سرنگون کند، دست به جنگ مسلحانه ای زد که مقدمات آنرا از یک سال پیش آماده کرده بود.

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

اما سیر حوادث و مورد طرد واقع شدن سازمان مجاهدین از طرف مردم ، تحلیلها و خواب های مسعود رجوی را بگونه ای تغییر داد که وی سال بعد از کشور فرار کرده و هزاران تن ازیارانش را در بدترین شرائط تنها گذاشت .

عدم شناخت علمی واکادمیک رجوی از جوامع سنتی من الجمله جامعه ایران و ناتوانی در ارزیابی و برآورد صحیح از شرائط ازیکطرف و خودشیفتگی ،عطش قدرت و غرور کورش از طرف دیگر باعث شد که تمامی تحلیلهایش در رابطه با جنگ مسلحانه، کمک مردمی و در نهایت سقوط رژیم، برعکس درامده و به شکست منجر شود اما وی نه تنها از تصمیم اشتباه خود در شروع جنگ مسلحانه که منجر به کشته و یا اعدام هزاران تن از جوانان شد درسی نگرفت، بلکه با بلاهت تمام به سمت دومین اشتباه بزرگ استراتژیک خود پیش رفت،اشتباهی که بی شک تیر خلاصی بود بر هر آنچه از عزت و احترامی که بنیانگذاران سازمان با اهداء جانشان در دوران شاه و دربین مردم ایران کسب کرده بودند، یعنی پرواز تاریخ سازوهمکاری با حزب بعث عراق در جبهه های جنگ و بر علیه هموطنان خودش،خیانتی که تا پیش از این در تاریخ ایران زمین سابقه نداشته است.

پرواز تاریخ سازی که برای اعلام سرسپردگی و مزدوری با سفر به عراق شروع شد و با فرار و ناپدید شدن مجدد به پایان رسید.

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

سازمان مجاهدین که بعد از ورود به عراق بتدریج به یک فرقه تمام عیار تبدیل شده بود، تنها گروه سیاسی ایرانی بود که همراه و همصدا با عربستان و اسراییل با تمام توان و صرف هزینه های کلان ،سیاستمداران جنگ طلب امریکایی را تشویق به حمله نظامی و بمباران ایران میکردند و این در حالی بود که مسعود رجوی و همپالگیهایش بمباران و ویرانی کشور عراق در طی حمله امریکا به این کشور را به چشم دیده و از زجر و مصائب وارده بر ملت عراق بخوبی آگاه بودند.

مناسبات درونی فرقه و سیاستهایی که مسعود رجوی بطور آشکار ویا بصورت مخفی با اعضاء و نفرات فرقه دنبال میکرد نیز به نوبه خود حدیثی مفصل است.شرح شکنجه ها و شکنجه گاهها،شرح چگونگی شکنجه گر پروراندن و کسانی که به نا حق و در خفا و پنهانی در زیر شکنجه ها جان دادن،شرح ابو غریب و چگونگی همکاری سازمان اطلاعات عراق و ادامه شکنجه های روحی وجسمی افراد ناراضی از سیاستهای رجوی در آنجا، شرح چگونگی قتل ها و حذف فیزیکی و سر به نیست کردن نفرات ناراضی در درون مناسبات، شرح حرمسراها و عیاشی های وی، شرح خود کشی ها، خیانتها و هزاران ظلم و ستمی که وی درحق اعضاء فرقه دست سازخود وارد آورد. خیانتهایی که بخاطر حفظ خود و فرافکنی و فرار از پاسخگویی هم چنان ادامه دارد.

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

تاریخچه مجاهدین خلق ایران مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی

حکایت مسعود رجوی به مانند حکایت فردیست که به ارث و ثروتی عظیم رسیده بود، ثروتی عظیم از عزت و احترام و خوشنامی در بین توده های مردم، ثروتی که بدلیل غرور، خودشیفتگی وخیانت وارثش به تباهی کشانده شد.اکنون از پیکره سازمانی که محمد حنیف نژاد، سعید محسن و بدیع زادگان با خون و نفسشان پدید آورده بودند، تنها جسدی نحیف و بی جان که منفور و مطرود ایران و ایرانی شده، باقیمانده است، فرقه ای در اوج انزوا و ذلت.

نادر کشتکار
آلمان

*** 

مریم رجوی تجاوز کمپ اشرفشورای رهبری ، بهانه ایی برای شروع تجاوز ( سوء استفاده جنسی رجوی از زنان صدای دبیر دوم سفارت امریکا را هم در آورد)

زن های عضو شورای رهبری، تک به تک به عقد مسعود رجوی در آمدند

همچنین:

 مطالبی مرتبط با فاجعه اخیر پاریس (+ نامه دهشت نیا)

سایتهای  ایران فانوس و آوا، هفدهم نوامبر ۲۰۱۵:…  این شورا پدر معنوی فعالیتهای تروریستی فرقه است و در پوش فعالیتهای سیاسی، در حال افزایش و حفظ تواناییهای اعضا و قدرت تشیکلاتی خود در جهت آمادگی برای هر گونه عملیات در هر نقطه از اروپا که لازم ببیند میباشد. پیا
نادر کشتکار، کانون آوا، سوم نوامبر ۲۰۱۵:… شکی نیست که هدف تو و رهبر فراریت چیزی جز ارتزاق هر چه بیشتر از خون بازمانده های لیبرتی نبوده ونیست اما مطمئن باش که با به کشتن دادن این افراد و بدنبالش اشک تمساح ریختن و برپایی نمایشهای دروغین نمیتوانید بقا خودتان را تضمین کنید و یا حتی ذهن مردم را از شنا
نادر کشتکار، کانون آوا، بیست و دوم اکتبر ۲۰۱۵:… بعد از گذشت ۲۲ سال بنظر میرسد که دیگر خود مجاهدین هم از گرفتن جشنهای پر زرق و برق و تبلیغات وسیع و بزرگنماییهای دروغین هر ساله از این رویداد، که برای منتقدین و مخالفین این سازمان به سوژه طنزی تبدیل شده بود،خ سته شده اند و هر سال سعی میکنند آنرا کمتر و
نادر کشتکار، کانون آوا، شانزدهم اکتبر ۲۰۱۵:… انعکاس موضعگیریهای مقامات سعودی و اسراییل و همچنین جنگ طلبان و آدمکشان امریکایی در رابطه با مسایل منطقه ویا عصبانیت از حضور پیوستۀ مقامات غربی در تهران از جمله برگزاری کنفرانس مونیخ در ۱۷ اکتبر که در سایتهای مجاهدین به انها اشاره شد
نادر کشتکار، کانون آوا، اول سپتامبر ۲۰۱۵:… آری وقتی حب به خود و به قدرت بجای حب به خدا و خلق بنشیند ثمرۀ آن جز این نخواهد بود، در حقیقت شروع رهبری وی (رجوی) شروع رشد کلمه و درخت خبیثه ای بود که تمامی میراثی را که از جانفشانی بنیانگذاران سازمان به ناحق به وی رسیده بود را به تباهی کشاند درختی که میوه
Copyright © 2017 Iran Interlink.exposing Mojahedin Khalq,Rajavi cult,Massoud Rajavi, Maryam Rajavi

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید