برخورد دوستانه ی آمریکا با داعش

0
1009

برخورد دوستانه ی آمریکا با داعش ( عشایر انقلابی رجوی) 

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، دوازدهم نوامبر ۲۰۱۷:… بعدها که این گروه وحشتناک وطماع ، طمع اشغال چاه های نفت کرکوک و … را کرد ، کمی از چشم آمریکا درعراق افتاد و فرقه ی رجوی با تبعیت ازارباب و با مشاهده ی تصاویر ویدیوئی که از سربریدن ها ومثله کردن مردم بدست این اوباشان متشکل از۷۲ملت جهان  انجام میگرفت، کم کم دست از این ” عشایر انقلابی” خود برداشت ورو به اخوان … 

داعش رجوی تروریست 2ذوق زدگی منافقین (مجاهدین خلق) از تصرف موصل توسط داعش (مزدوران رجوی به القاعده پیوستند)

تروریسم را محکوم می کنیم. حامیان تروریسم را هم محکوم کنیم (دو مطلب بیاد قربانیان بارسلون)ا

http://iran-interlink.org

برخورد دوستانه ی آمریکا با  داعش ( عشایر انقلابی رجوی)

۲۱/۰۸/۱۳۹۶

درعرض این چند سال طوفانی که عمدتا محصول حضور داعش درمنطقه بود ، نوشتند ونوشتیم که پدید آورندگان این جریان ، ابدا وابستگی وتعصب دینی ندارند و با چراغ سبز آمریکا و اقدامات اولیه ی اسرائیل وسپس تقریبا تمامی کشور های مرتجع منطقه وکشور دیگری که در پی عظمت طلبی بود، بوجود آمد ودوضلع دیگر مثلث امپریالیزم سه گانه ( اروپا وژاپن ) هم  مددکارشان بودند!

درنوشته های موثق ومتعددی ملاحظه کردیم که ابوبکر البغدادی ( بعنوان رهبر دینی وظاهری این گروه ) یکی از سران القاعده ی عراق درزندان ابوقریب ودردست آمریکائیان بود که سرویس های امنیتی اسرائیل این اجازه را داشتند که به این زندان مراجعه کرده وملاقات مکرری بااو که آزادی رفت وآمد به سایر بندها را هم داشت ، انجام داده و برای روز مبادا تربیت اش کردند!

اما قسمت مهمتر قضیه این بوده که افسران اطلاعاتی صدام ، قسمت مهمتر مسئله بوده وسازماندهی و ایفای نقش پنهان برعهده ی آنها بود و بطور تصادفی بود که دردرگیری های داخلی تکفیری ها مغز متفکر این افسران اطلاعاتی که دراصل رهبر واقعی ابوبکر ودیگران بود ، کشته شد و این قسمت مسئله آن موقع بود که لو رفت!

نام این افسر مرموز سمیرعبدالمحمود الخلیفاوی  عضو برجسته ی  اطلاعات نیروی هوایی ارتش صدام بود!

با اشغال جنایتکارانه ی لیبی ، این گروه به ساز وبرگ وامکانات مالی ونظامی زیادی دست یافت و خود را ” داعش ” نامید وفعالتر شد!

بدین ترتیب ،  روشناست که غرب که سعی دارد نام این گروه را بعنوان مدافعان اسلام افراطی معرفی کند ، چقدر برروی حقیقت خاک می پاشد!

 دراویل تشکیل داعش وتصرف مشکوک وسریع موصل بدست آن ، باند رجوی با شادی تمام نام این گروه را ” عشایر انقلابی عراق ” نامید ومدت ها امکانات تبلیغی اش را بر روی آن متمرکز نمود!

بعدها که این گروه وحشتناک وطماع ، طمع اشغال چاه های نفت کرکوک و … را کرد ، کمی از چشم آمریکا درعراق افتاد و فرقه ی رجوی با تبعیت ازارباب و با مشاهده ی تصاویر ویدیوئی که از سربریدن ها ومثله کردن مردم بدست این اوباشان متشکل از۷۲ملت جهان  انجام میگرفت، کم کم دست از این ” عشایر انقلابی” خود برداشت ورو به اخوان المسلمین سوریه ( ارتش آزاد؟! سوریه) که درابتدا نقش درجه اولی در تغییر اعتراضات مدنی مردم سوریه به جنگ مسلحانه داشت ، آورد وبا کمال پر روئی وعجله ی  زیاد- که خاص خود اوست- این گروه جنایتکار ( داعش= عشایر انقلابی رجوی ) را دست ساز ایران؟؟!! معرفی کرد!

اما چه سود وقتی که سرعت تبادل اطلاعات جهانی سریع است وآش اینقدر شور که صدای صاحبخانه هم درآمده است!

حامد کرزای که رئیس جمهور  بر آمده ازاشغال نظامی آمریکا بود وزمانی دلال نفت و … ، طبعا که نمیتواند انقلابی و سلطه ستیز قابل توجهی باشد ، درمورد نقش آمریکا ازانتقال داعشی ها ازعراق وسوریه به افغانستان ، چنین میگوید :

” کرزای رئیس جمهور سابق افغانستان : داعش با نظارت امریکا در افغانستان ظهور کرد- حامد کرزای، رئیس‌جمهور سابق افغانستان، آمریکا را متهم به همدستی و همکاری با گروه تروریستی داعش در کشورش کرد. از نظر من گروه تروریستی داعش تحت یک نظارت نظامی، سیاسی و اطلاعاتی ظهور پیدا کرد. کرزای گفت : دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا داعش را تبدیل به یک بهانه کرد تا بمب عظیم خود را در آوریل ۲۰۱۷ روی افغانستان بیندازد.اما روز بعد دیدیم که داعش منطقه بعدی را در افغانستان تصرف کرد.”

 همچنین یک کارشناس مسلط به امور ، بموقع خود  اینطور اظهار نظر کرده بود:

“نشانه های جدی وجود دارد که امریکا داعش را به سمت افغانستان کیش کرده تا خود به بهانه مقابله با داعش حضور نظامی خود در افغانستان را گسترش بدهد و برسد به مرز کشورهای آسیائی شوروی سابق در مرزهای افغانستان: تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان… امریکا می خواهد عقب نشینی توام با شکست در سوریه را تبدیل به پیشروی در افغانستان بکند و جنگ را از سوریه به دو مرز ایران و جمهوری های آسیائی نام برده شده در بالا بکشاند. داعش از عراق و سوریه خود را به افغانستان رسانده و دراین کشور جنگ زده خود را برای فتوحات آماده کرده است. بخشی از طالبان و القاعده می گویند با آنها مخالف اند و بخشی هم گفته می شود که با داعش همکاری می کنند” .

حالا برخواننده ی محترم است که به نحوه ی شهادت باند رجوی بنفع آمریکا توجه کرده وجریان دم روباه رادرذهن خود تداعی نماید!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید