بااین حساب، عبور ازاین گردنه برشما ضدانقلابی ها، ممکن نیست!

0
865

بااین حساب، عبور ازاین گردنه برشما ضدانقلابی ها، ممکن نیست!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هشتم نوامبر ۲۰۱۷:… امپریالیزم آمریکا ، هرگز خود را بدهکار کسی ندانسته که جمهوری اسلامی ایران هم یکی از آنها باشد وبنابراین به ارباب اعظم توهین میکنید یا تهمت میزنید! اوباما که سخنگوی خوش خط وخال این نظام سلطه گر بود ،  زمانی با صراحت تمام اعلام کرد که آمریکا رسالت خدایی دارد وباید که برکره ی خاکی ریاست وحکمروائی کند! سیستمی که … 

https://www.youtube.com/watch?v=_DHChhQwo5Q

http://iran-interlink.org

بااین حساب،  عبور ازاین گردنه برشما ضدانقلابی ها، ممکن نیست!

۱۶/۰۸/۱۳۹۶

“عبور از این گردنه با سیاست های انقلابی میسر است “ نام نوشته ای است که  با امضای عزیز پاکنژاد در رسانه های رجوی منتشر شده است.

درابتدا باید گفت که بهنگام توجه به صورت قضیه که لابد درست است ، عکس آن نیز درست خواهد بود!

شمایی که سر درآستان امپریالیزم – صهیونیزم جهانی گذاشته واز طرف ارتجاع منطقه تغذیه میشوید ، با تعاریف کلاسیک واژه ی ” انقلابی ” ، ” ضد انقلاب ناب ” محسوب میشوید وطبعا نمیتوانید ازگردنه ای که تصویر کرده اید ، بگذرید!

درادامه ی این تحلیل مشعشع میخوانیم :

” … چرخش سیاست «بدهکاری» به رژیم حاکم بر ایران به «طلب کاری» از آن، توسط دولت دونالد ترامپ، کلیه محاسبات «نظام ولایت فقیه» را در زمینه های سیاسی و اقتصادی بهم ریخته، تضادهای درونی باندهای مختلف آن را تشدید، و کل «نظام ولایت فقیه» را به وحشت مرگ انداخته است “.

امپریالیزم آمریکا ، هرگز خود را بدهکار کسی ندانسته که جمهوری اسلامی ایران هم یکی از آنها باشد وبنابراین به ارباب اعظم توهین میکنید یا تهمت میزنید!

اوباما که سخنگوی خوش خط وخال این نظام سلطه گر بود ،  زمانی با صراحت تمام اعلام کرد که آمریکا رسالت خدایی دارد وباید که برکره ی خاکی ریاست وحکمروائی کند!

سیستمی که سخنگویش اینگونه فکر میکند،  طلبکار دائمی است وهرگز تصور بدهکاری رابخود راه نخواهد داد !

فقط یک نکته ی باریک دراینجا وجود دارد که مردم ساکن دردنیای پیرامونی ( جهان سوم سابق ) باین درجه ازرشد سیاسی رسیده اند که خود را بدهکار کسی نمیدانند واینجاست که سران سلطه گران را به دلواپسی و اعمال پسا دلواپسی وا میدارند که تصمیماتی این چنین دیوانه وار بگیرند ودردهان رجوی ها قند آب کنند!

به تضادها ی محصول این تهدیدات که میرسیم ممکن است کم وبیش درست باشد درعین حال که سبب ایجاد هوشیاری ها وکنار گذاشتن تضادهای فرعی وچسبیدن به تضاد اصلی ، عملی تر میتواند باشد!

ونیز :

” و بازهم اگر نخواهیم واقعیتها را نفی کنیم، باید بپذیریم که سیاست انقلابی مقاومت ایران در این سالهای طولانی، با جانفشانیهای مجاهدین خلق، در ایجاد شرایط فعلی تاثیر بسزایی داشته است… این سیاست انقلابی از مسیر دشواری که در پیش گرفته بود خارج نشد و متکی به حمایت مردم برای حصول به تغییر این سیاست ضد ایران و ایرانی، به راه و تلاشهای خود ادامه داد، نقش و تاثیر شرکای رژیم را خنثی و «اپوزیسیون» دلخواه رژیم را در عرصه های مختلف رسوا کرد “.

اولا مجیز گوی بزرگترین دشمنان آزادی که باند رجوی نمونه ی بارز آنست را نمیتوان انقلابی بحساب آورد. نمیتوان جریانی که بزرگترین مدافع تحریم ظالمانه ی مردم ایران است ، انقلابی نامید که ا گر باور ندارید باید ثابت کنید که یک جریان درعین وابستگی به امپریالیزم وارتجاع ، میتواند انقلابی هم باشد!

یا بعبارت دیگر، ثابت کنید که بین انقلاب وضد انقلاب مرزی نیست وبلکه رابطه ی ” اینهمانی وهمگرایی ” بین این دو وجود دارد!!

 بار دیگر تاکید میکنم که دست آوردهای تئوریک مبارزاتی ، باند رجوی را چیزی جز ” ضد انقلاب ناب ” برسمیت نمی شناسد!

ثانیا ، بطوری که بارها یاد آوری شده ، کارهای شما ربطی به مسائل مردم ندارد واگر دارد درراستای دشمنی با مردم – سیاست مبتنی بر تئوری هرکه با ما نیست، برماست- قرار میگیرد واساسا مردم هم وغمی بنام مجاهدین رجوی ندارند!

استثنای موجود دراین عرصه ، خانواده هایی هستند که فرزندانشان اسیر دست شما میباشند والبته که میل به شنیدن خبرهایی ازشما از حیث سرنوشت فرزندان تیره بخت خود دارند!

ضمنا شما شرایطی که برای ” موقعیت انقلابی ” برشمردید ، بصورت آیه وار بوده ونتیجه ی تحلیل مشخص ازاوضاع مشخص نیست و دراصل به قرینه سازی تاریخی دست زده اید که مورد قبول تئوری های انقلابی نیست والبته برای شما که ضدانقلاب وضد بشر اید ، طرح این مسائل مورد وفایده ای  هم ندارد!

صابر

—————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید