آمار دقیق مجاهدین خلق بر سر طرفدارانش + حوض مسعود رجوی

0
758

آمار دقیق مجاهدین خلق بر سر طرفدارانش 

+ حوض مسعود رجوی

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، هفتم نوامبر ۲۰۱۷:…  مسعود رجوی طبق آماری که به ما میداد میگفت ۷۸ درصد مردم ایران طرفدار ما و منتظر ما هستند که روزی به ایران برسیم. واقعا عجیب است. چه کسی این آمار را از مردم گرفته است؟ آیا سیستم نظر سنجی بوده یا آیا انتخاباتی صورت گرفته است؟ حتی نظر سنجی هم نمیتواند آمار دقیق بدهد و به صورت حدودی حدس زده می شود. این مدت به هر کس در … 

IMPAKT 97: Jihad 2.0? What are the Iranian Jihadis (MKO, Rajavi cult) doing in Albania? (part 1)

https://youtu.be/WYEGkiTvyJc

نشست های موسوم به حوض مسعود رجوی

محمد علی قدرتی (مستعار)
لینک به منبع

یاد خاطراتی افتادم از نشست هایی در فرقه رجوی موسوم به نشست های حوض که مسعود رجوی شخصا این نشست ها را اداره می کرد.

ما از قرارگاه اشرف شبانه به بغداد می رفتیم و در محوطه ای که دورتادور آن دیوارهای بلند داشت و به شدت حفاظت می شد مستقر میشدیم و بعد هر روز صبح برای شرکت در نشست مسعود رجوی حاضر می شدیم.

نشست ها در تالاری که برای نشست های شورای ملی مقاومت درست شده بود تشکیل میشد. معلوم بود که خیلی برای درست کردن این سالن که درست شبیه بهارستان در ایران ساخته بودند خرج کرده اند.

نشست هر روز صبح بعد از بازرسی کامل تک به تک نفرات شروع می شد. ما را تماما در زندان چهار دیواری گذشته بودند ولی باز مدام بازرسی بدنی می کردند.
مسعود رجوی میگفت که باید دوباره انتخاب کنید برای ارتش سوم. کدام انتخاب؟ مگر کسی حق انتخاب داشت؟ رجوی خیلی خوب می دانست که اگر افراد در دنیای آزاد باشند هیچ کس حاضر نیست دوباره او را انتخاب کند و بخواهد در فرقه رجوی بماند. به همین خاطر شرایطی درست می کردند که نفرات تحت فشار و اجبار انتخاب کنند که دوباره بماند، بطوری که هر روز بعد از پایان نشست های مسعود رجوی، نفرات می بایست اجبارا از خودشان گزارش می دادند.

بعد اسم این را گذشته بودند انتخاب داوطلبان! همه اش تحت فشار و از روی جنگ و دعوا بود. این هم آزادی و انتخاب و داوطلب بودن از نوع فرقه رجوی است. شخص رجوی با ترفندهای خاص خودش این نشست ها را اداره می کرد.

الان که مدتی است از فرقه رجوی جدا شده ام، هر زمان آن دوران تلخ به خاطرم می آید، آرزو می کنم که هر چه زودتر دوستان اسیر در فرقه رجوی نجات پیدا کنند.
با امید به آن روز که دیر نیست .

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی
محمدعلی قدرتی

آمار دقیق مجاهدین خلق بر سر طرفدارانش

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

به موضوعی میرسیم که همین الان خنده بر صورت من می آورد اما روزی که به ماهیت آن پی بردم در قلبم به شدت آزرده شدم.

مسعود رجوی طبق آماری که به ما میداد میگفت ۷۸ درصد مردم ایران طرفدار ما و منتظر ما هستند که روزی به ایران برسیم.

واقعا عجیب است. چه کسی این آمار را از مردم گرفته است؟ آیا سیستم نظر سنجی بوده یا آیا انتخاباتی صورت گرفته است؟ حتی نظر سنجی هم نمیتواند آمار دقیق بدهد و به صورت حدودی حدس زده می شود.

این مدت به هر کس در داخل ایران زنگ زدم و این را گفتم خنده اش گرفت. فکر میکردم بخاطر چندین سال ماندگاری در مبارزه حداقل یک نفر یک احسنت بگوید، ولی آنچه از همه از جمله از خانواده خودم شنیدم فقط باعث شرمندگی بود. میگفتند چقدر احمق بودم که طی این چند سال این فرقه را نشناختم و منفور بودن آنها را در بین مردم نفهمیدم.

آنها نمیدانستند ما در چه شرایط ایزوله ای قرار داشتیم و چگونه جلوی رسیدن اخبار را به ما میگرفتند. منبع خبری ما برای اینکه بدانیم که این فرقه چقدر طرفدار دارد صرفا خود فرقه بود.

طبق نظرسنجی محدودی که خودم در ارتباط با ایرانیان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور انجام دادم حدس می زنم که طرفداران فرقه رجوی در میان مردم به یک درصد هم نرسد یا لااقل با آنچه که فرقه ادعا می کند تفاوت فاحش دارد. من که تابحال با حتی یک مورد حمایت هم برخورد نکردم.

هنر این فرقه در دروغ گفتن در مقیاس هرچه بزرگتر است و توصیه گوبلز را بخوبی اجرا می کند. می گوید ۷۸ درصد مردم ایران طرفدار من هستند. لطفا هر کس می خواهد تلفن را بردارد و به داخل کشور، یا هرکس را که می شناسد در خارج از کشور، زنگ بزند و در خصوص سازمان مجاهدین خلق بپرسد. جدی ترین مخالفان جمهوری اسلامی هم کمترین سمپاتی نسبت به این فرقه ندارند.

مردم می گویند که این گروه در جنگ ایران وعراق در طرف دشمن متجاوز ایستاد و مرزبانان و مدافعان میهن را کشت. مردم می گویند که این گروه در کارهای تروریستی در داخل کشور به صغیر و کبیر رحم نکرد. مردم می گویند که این گروه تنها گروه مخالف جمهوری اسلامی است که مدافع تحریم ها و خواهان حمله نظامی به ایران است.

نفرت مردم ایران از این گروه برایم واقعا حیرت انگیز بود و هرگز تصورش را نمی کردم. رهبر این فرقه نزدیک به ۴۰ سال است که دارد مدام دروغ می گوید و این دروغ ها تمامی ندارد. مسعود رجوی با همه مزدوری که برای تمامی دشمنان ایران انجام داد حتی در کل دنیا به اندازه یک سنگ خبر اعتبار ندارد و آنوقت ادعای حمایت اکثریتی در داخل کشور را دارد.

در گوشه ای در این دنیا به شما جایی نمیدهند چه برسد به داخل ایران. احسنت به مردم ایران. من خودم به اشتباه خودم موقعی که آمدم بیرون پی بردم وهر چه نثارم شد درست بود.

این خاطره ای بود که من همیشه میخواستم به عرض شما خانواده های عزیز و محترم برسانم که اینها با ما چگونه بازی میکردند.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – زینال شهیدی

*** 

تولدی دوباره ـ رئوف فرامرزی (ویدئو)

https://youtu.be/0zrJEbiCFvc

جواهر گمشده (ویدئو)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید