فشارهای مریم رجوی بر افراد اسیر در فرقه

0
766

فشارهای مریم رجوی بر افراد اسیر در فرقه

(+ هزینه های نجومی فرقه رجوی)

Maryam Rajaviبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم نوامبر ۲۰۱۷:…  از دو ماه پیش کمیساریا دستور تخلیه برای آپارتمانهایی داده (معروف به مقر مفید) که برای استقرار این گروه در تیرانا کرایه کرده بوده و مهلت آن تمام شده است. مریم رجوی هم این موضوع را بهانه کرده و ماکزیمم سوء استفاده را از آن می نماید. اولا برای جابجایی اجباری نفرات به زندانی دیگر (معروف به اشرف ۳) در خارج از تیرانا، دولت آلبانی و افراد درون تشکیلات … 

2016-06-30-1467308500-6000440-download.jpgMaryam Rajavi — MEK Propaganda Queen — Advertises Her Services For Iran’s Enemies

هزینه های نجومی فرقه رجوی

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

فرقه رجوی می گوید پول خودمان است و هرطور بخواهیم خرج می کنیم، ولی من، که یک عضو این فرقه بوده ام و تمامی سالیان جوانی و عمر مفید خود را در این فرقه به صورت شبانه روزی صرف کرده ام، میگویم پس من هم حقی دارم.

سالیان طولانی درست مثل یک برده از من استفاده کردید و به بدترین نقاط جهان کشاندید و آماج همه گونه تهدیدات قرار دادید و حال که به آلبانی آورده اید با انواع مشکلات و مریضی در غربت رهایم کرده اید و مجبورم برای مختصر مستمری دم بر نیاورم و حتی نامم را فاش نکنم و با هرکس که فرقه می گوید رابطه داشته باشم.

فرقه رجوی همچنین مدعی است که پولش از جانب مردم ایران می آید. پس به گفته خودتان این خرجها که ۸۰ درصد آن صرفا برای رهبران فرقه است از خون و رنج جوانان ایرانی بوده و نه از جیب خودتان. چند نمونه از خرجهای فرقه رجوی را برای شما بگویم تا روشن شود که چه جامعه ای مد نظر سران این فرقه است.
یک نمونه پولهایی است که خرج پوستر ها و عکسهای مسعود و مریم میشود. هر کجا بروی با عکس این دو مواجه می شوی. حتی داخل کمدها و در انبار هم عکس این دو نفر بود. هزینه این عکس ها که با بهترین کیفیت تولید می شوند و مدام مصرف می گردند چقدر می شود؟

نمونه دیگر خرجهایی است که برای عیش و نوش بالاترها خرج میشد و لباسهای شیک و گرانقیمت که فقط تن مسئولین بالا دیده می شود.

نمونه خیلی آشکار که صدای همه را در آورده است هزینه هایی است که برای نمایندگان و سناتورهای آمریکایی صرف می شود که به میلیونها دلار میرسد.

براحتی از اولیه ترین نیازهای افراد می زنند تا صرف مهمانی های مریم رجوی برای این اوباش جنگ طلب بکنند و به حلقوم این دشمنان ملت ایران بریزند تا شاید از قبل آنها چند روزی بیشتر سرپا بمانند.

همچنین خرجهایی که برای درمان های بعضا غیر ضروری سران فرقه و عمل های زیبایی مریم رجوی پرداخت می شود. این در حالی است که بسیاری از زنان و مردانی بودند که حتی از فرستادن آنها به یک درمانگاه ساده دریغ می شد.

این چند نمونه از خرجهایی است که ما دیده ایم که این سران فرقه برای خودشان کرده اند و این را بدانید که خرجهای کلان دیگری چه در عراق و چه در اروپا سران این فرقه انجام داده و می دهند که ما حتی بی خبریم.

نفر نجات یافته از فرقه تیرانا آلبانی . زینال شهیدی

فشارهای مریم رجوی بر افراد اسیر در فرقه

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

خبری از یکی از دوستانم در داخل مناسبات بدستم رسید. لازم دیدم چند جمله کوتاه در این خصوص برایتان بنویسم.

از دو ماه پیش کمیساریا دستور تخلیه برای آپارتمانهایی داده (معروف به مقر مفید) که برای استقرار این گروه در تیرانا کرایه کرده بوده و مهلت آن تمام شده است. مریم رجوی هم این موضوع را بهانه کرده و ماکزیمم سوء استفاده را از آن می نماید.

اولا برای جابجایی اجباری نفرات به زندانی دیگر (معروف به اشرف ۳) در خارج از تیرانا، دولت آلبانی و افراد درون تشکیلات را تحت فشار قرار داده است تا این جابجایی، که افراد را به درون اسارتگاهی مانند اشرف می برد، هرچه زودتر صورت گیرد.

ثانیا برای کم کردن مستمری ماهانه نفرات جداشده مطرح می نماید که شرایط مالی خوبی ندارد و کمیساریا هم کرایه آپارتمان ها را نمیپردازد و از این مستمری کسر می گذارد.

همه می دانند که این گروه نه مشکل مالی دارد و نه مشکل پشتیبانی. فرقه ای که سالانه میلیون ها دلار هزینه تبلیغات می کند قطعا از پس کرایه چند آپارتمان و مستمری چند نفر بر می آید.

اما علت چیست؟ علت این است که مریم رجوی می خواهد اولا افراد درون تشکیلات را تحت فشار بگذارد تا آنها را به محیطی ایزوله ببرد تا کاملا تحت کنترل باشند و امکان فرار و نجات نداشته باشند و ثانیا افراد جداشده را تحت فشار قرار دهد تا همچنان مطیع فرقه باشند و احیانا دست به افشاگری نزنند.

طرح مشکلات مالی در حالی است که زنان شورای مرکزی و مسئولین بالای این گروه در گرانترین محلها خرید میکنند و به گرانترین رستوران ها می روند و خود مریم رجوی هم برای خرید لباس های گرانقیمت هزاران دلار هزینه میکند.

هدف فرقه فقط این است که به افراد فشار مالی بیاورد که افراد بیشتر وابسته باشند و مطیع باشند و انتظاری نداشته باشند.

دستگاه نیرنگ و فریب مریم رجوی برای ما هر روز که میگذرد عیانتر میشود.

در فرصت های بعدی موارد بیشتری در این خصوص خواهم نوشت.

محمد هاشمی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید