انجمن فراق : خانواده های اسیران فرقه رجوی آگاه باشند

0
598

خانواده های اسیران فرقه رجوی آگاه باشند 

Money laundry Mojahedin Khalq Maryam Rajavi MEK NCRI 1انجمن فراق، ششم نوامبر ۲۰۱۷:…  به دنبال افزایش درخواست خروج اعضا از فرقه رجوی،‌ از چند روز پیش مریم رجوی با برگزاری نشست های دوره ای به اعضا گفته است خانواده ها دشمن اصلی شما هستند و به هیچ صورت نباید با آنها صحبت کنید. بنا بر گزارش های رسیده به فراق همچنین در این نشست ها توسط سران مزدور فرقه تصمیم گرفته شده جاسوس ها با خانواده ها تماس برقرار کنند و به بهانه اینکه اسیر … 

لینک به منبع

خانواده های اسیران فرقه رجوی آگاه باشند / درنشست اخیر مریم رجوی با اسیران چه اتفاقی افتاد؟ تلفن های همراه اسیران از آنها گرفته شد / حیله گری نخ نما با عنوان همیاری مالی / سمیه محمدی قربانی جاسوس ها شد

کلاهبرداری پولشویی مجاهدین خلق فرقه رجوی مریم رجوی سیمای آزادی

مریم رجوی در نشست اخیر خود با اعضا اعلام کرد افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند باید آن ها را پس داده و با هیچ یک از اعضای خانواده خود ارتباط نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق به دنبال افزایش درخواست خروج اعضا از فرقه رجوی،‌ از چند روز پیش مریم رجوی با برگزاری نشست های دوره ای به اعضا گفته است خانواده ها دشمن اصلی شما هستند و به هیچ صورت نباید با آنها صحبت کنید.

بنا بر گزارش های رسیده به فراق همچنین در این نشست ها توسط سران مزدور فرقه تصمیم گرفته شده جاسوس ها با خانواده ها تماس برقرار کنند و به بهانه اینکه اسیر آن ها را می خواهند از فرقه خارج کنند پول مطالبه کنند.

این ترفند با نام بیست و دومین همیاری مالی هم اکنون در رسانه های فرقه رجوی در حال برگزاری است که اعضای مزدور و اجاره ای خود را با تابعیت هایی از کشور آلمان و فرانسه  به برنامه های خود آورده و از زبان آنها سخنان سخیف خود را بیان می کنند.

این ترفند نخ نما به حدی مسخره و زننده است که هر بیننده بلافاصله به محتوای ساختگی آن پی می برد. افرادی که در برنامه همیاری مالی سخن می گویند آن قدر در حصار فکری فرقه بودند که حتی نمی توانند از روی نوشته هم بخوانند.

البته با توجه به موارد ذکر شده لازم است خانواده های اسیران فرقه رجوی هنگام دریافت تماس های تلفنی دقت بیشتری نموده و به هیچ یک از آن ها اعتماد نکنند.

به گزارش فراق مشاهده شده است برخی جاسوس های فرقه با عنوان اینکه می خواهند دوستی جدید با خانواده ها برقرار کنند، با خانواده مورد نظر ارتباط برقرار کرده و در ابتدا با دادن اطلاعات از فرد اسیر، خود را فردی خیرخواه و بدون وابستگی عنوان نموده و سپس با ترفندها و حیله های مخصوص درخواست پول یا تخلیه اطلاعاتی می کنند.

این افراد هنگام تماس این بهانه را می آورند که حقوق فرد اسیر قطع شده است و او به کمک مالی فوری نیاز دارد که این موضوع نیز باید مورد دقت خانواده ها باشد.

ذکر این نکته هم برای آگاهی خانواده ها مهم است که هنگام انتشار اخبار مربوط به جدایی افراد در میان خانواده های اسیران دقت بیشتری گردد تا مزدوران و جاسوس های فرقه از این مورد سو استفاده نکنند. جاسوس های فرقه افرادی که تازه جدا شدند را پیدا کرده و باز هم با ترفندهای کثیف فرقه شروع به مغزشویی آنها می کنند. این جاسوس ها به افراد می گویند که اگر شما از فرقه خارج شدید، از شما سواستفاده نموده و برخورد می کنند که یکی از نمونه های اخیر آن در جدایی سمیه محمدی اتفاق افتاد. بر اساس اخبار رسیده سمیه محمدی قربانی تهدیدات و مزدوری جاسوس های فرقه رجوی شد.

در پایان امیدواریم با حرکت و رفتارهای آگاهانه خانواده ها که خواب را از چشمان جریان نفاق و شخص مریم رجوی ربوده است شاهد متلاشی شدن این فرقه مخرب باشیم.

انتهای پیام / فراق

/////////////////////////////

IMPAKT 97: Jihad 2.0? What are the Iranian Jihadis (MKO, Rajavi cult) doing in Albania? (part 1)

https://youtu.be/WYEGkiTvyJc

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید