غفور فتاحیان: ماندن در کنار رجوی در این برهه از زمان خیانت به ایران و ایرانی است

0
449

ماندن در کنار رجوی در این برهه از زمان خیانت به ایران و ایرانی است

 غفور فتاحیان، پیوند رهایی، دوم نوامبر ۲۰۱۷:… دوستان وهمرزمان سابق اجازه ندهید که مریم رجوی و عواملش شماها را روزانه فریب بدهند. همه شما به خوبی می دانید که این داستان سراییهای رجوی و دار و دسته اش چیزی نیست جز برای نگه داشتن شما در هفت حصار تشکیلاتی برای استفاده از شما به عنوان ابزار تبلیغات بیرونی است. ماندن در کنار رجوی در این برهه از زمان، خیانت به ایران و ایرانی است. مگر شما … 

لینک به منبع

خطاب به اسیران فرقه رجوی در آلبانی

ماندن در کنار رجوی در این برهه از زمان خیانت به ایران و ایرانی است

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

دوستان وهمرزمان سابق اجازه ندهید که مریم رجوی و عواملش شماها را روزانه فریب بدهند.

همه شما به خوبی می دانید که این داستان سراییهای رجوی و دار و دسته اش چیزی نیست جز برای نگه داشتن شما در هفت حصار تشکیلاتی برای استفاده از شما به عنوان ابزار تبلیغات بیرونی است. ماندن در کنار رجوی در این برهه از زمان، خیانت به ایران و ایرانی است.

مگر شما نمی دانید حداقل نزدیک به بیش از ۲۵ سال است که رجوی دیروز و مریم قجر امروز همین  شعارهای سرنگونی امروز و فردا را سر می دهد و هر دوسال به سیاق سابق با آوردن مشتی دلیل و برهان، زمین و زمان را به هم می بافد که یک تعهد از شماها بگیرد.

این بار هم برای صدمین بار شنیدم که در آلبانی هم با دخیل بستن به ترامپ که امسال سال سرنگونی است از شماها برای یک مدت دوسال دیگر تعهد ماندن و جدا نشدن گرفته است.

هدف رجوی و پاچه خوارانش از این اراجیف تنها وتنها نگه داشتن شما در البانی است و گرنه هیچ دستاوری ندارد. رجوی با چشم دوختن به ترامپ و امثال او فقط عمر شماها را تلف می کند. وگرنه شماها که بهتر از من می دانید ماندن در آنجا بیهوده است پس چرا بی خودی عمر خود را تلف می کنید.

درست است که نزدیک به نود و پنج درصد از شما ها در عالم واقعیت بازنشسته و از کار افتاده هستید و یا با بسیاری بیماریها دست و پنجه نرم می کنید و با خود می گویید که در این شرایط سنی حداقل یک سرپناه و مقداری غذا برای حد اقل زندگی دارید پس همیجا بهتر است بمانید!!!.

اولا به شما یاداوری کنم که رجوی و دارو دسته اش سالیان سال است که دارند خیانت می کنند و مزد مزدوریشان را روزانه از سرویسهای امینیتی دریافت می کنند. اینها زندگیشان را اینطوری می گذرانند و روزبه روز به دارایها وثروتهای مریم خانم اضافه می شود و مریم هم هر روز از این ثروت باد آورده  برای جراحی صورت و خرید لباسهای گرانقیمت خود استفاده می کند. در حالی که شما سالیان مدیدی پشت یک جفت کفش طبی مانده بودید، مگر یادتان رفته است؟!.

همرزمان سابق،

به شماها یادآوری کنم که سازمان مجاهدیدین سالها پیش مرده و تبدیل به یک بیزانس اطلاعاتی شده است پس نگذارید از شماها سوء استفاده کند. ماندن حتی برای یک لحظه در کنار رجوی خیانت به تمام ملت ایران است.

بگذارید به شماها بگویم که در همین خارجه که من و دیگر جداشده ها هستیم باور کنید نمی توانیم به ایرانیها و کسانی که آشنایی اندکی هم با این فرقه تروریستی داشتند بگوییم که ما در سازمان مجاهدین بودیم زیرا این سازمان بسیار نزد ایرانیان منفور شده است، بطوریکه آنها بلافاصله به ما اعتراض میکنند که چرا این همه سالیان عمرتان را با اینها که ماهیت و وطن فروشیشان برای همه مشخص است ماندید؟.

متاسفانه هیچ جواب قانع کنندای نداریم که به اینها بدهیم.

و تازه من خودم با وجود اینکه نزدیک به چندین سال است که از این فرقه جدا شدم ولی باز هم به شدت پشیمان هستم که چرا زودتر این تصمیم درست و بجا را نگرفتم و چرا خیلی خیلی دیر یعنی بعد از بیست سال که آنجا بودم جدا شدم.

 ولی به هر حال به قول معروف ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، پس تا دیر نشده خودتان را از جهنم رچوی نجات بدهید.

تصمیم امروزتان را به فردا نیاندازید همین لحظه خودتان را نجات بدهید تا حداقل چند صباحی در دنیای ازاد بتوانید زندگی کنید.

باور کنید که رجوی اصلا لیاقت ماندن در کنارش را ندارد و خودتان بهتر می دانید فقط کافی است به رجوی یک انتقاد کنید آنوقت چهره رجوی جنایت کار برای شماها روشن می شود.

یک نمونه برای شما بازگو کنم که شاید همه شما در جریان باشید. استاد غلام (حسین نژاد) را همۀ شما می شناسید و حداقل در نشستهای رجوی با اسم او آشنایی دارید که هر وقت رجوی در نشستها در مورد آیات قرأن و احادیث و جملات عربی کم می اورد یا گیر می کرد درست آن را از استاد غلام می پرسید پدر پیری که دخترش زینب نیز هم اکنون از این فرقه جدا شده و هم اکنون در آلبانی آزاد و مستقل زندگی می کند و همسرش هم از مسئولین سازمان بود که در عملیات فروغ قربانی سیاستهای رجوی شد. او همچینن  در تمام مراحل سازمان و در طی بیش از سی سال چقدر به همین سازمان و خود رجوی خدمت کرد از جمله در ترجمه عربی  تمام کتابها و سخنرانهای و نامه ها و بیانیه ها و اطلاعیه های رجوی و فرقه اش و شورایش و نیز تدریس عربی به همۀ اعضا و مسئولان سازمان از جمله به خود رجوی.

این استاد بزرگوار وقتی تصمیم به جدایی گرفت و با کمک کمیساریا به فرانسه آمد فرقه رجوی نه تنها هیچ کمکی به این پدر پیر نکرد بلکه با دروغ و افترا بدترین ناسزاها را نثار ایشان کرد تا چهرۀ اش را نزد افراد داخل و بیرون تشکیلات خراب کند.

هدفم از بیان این نمونه، افشای چهرۀ پلید رجوی است که به هیچ اصولی پایبند نیست و طی این سالیان هم برای همه شما مشخص شده است.

نمونه ها زیاد است که اگر بخواهم بگویم یک کتاب می شود. سایت سازمان را خودتان نگاه کنید و قضاوت کنید که آیا این سایت مطلق به سازمان است یا کشورهای عربی خلیج فارس مثل بحرین و امارات و…..؟؟!!! تا خودتان در یابید که عمرتان را پای چه کسی گذاشتید؟!!.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید