جاسوسی مهری علیقلی علیه نجات یافتگان در آلبانی

0
980

جاسوسی مهری علیقلی علیه نجات یافتگان در آلبانی  

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و چهارم اکتبر ۲۰۱۷:… در سایت ایران افشاگر که تریبون فحش و فضیحت فرقه رجوی است و بیشتر ماهیت منحط این فرقه را افشا می کند، مقاله ای از یک نفر به نام مهری علیقلی خواندم که لازم دیدم در رابطه با او و اقدامات جاسوسی برای مجاهدین خلق چند جمله کوتاه بنویسم.  این فرد که مریم رجوی را الگوی خودش قرار داده و … 

اسماعیل مرتضایی (جواد خراسان)اسامی تعدادی از فرماندهان نظامی اطلاعاتی مجاهدین که به آلبانی گسیل شده اند + تصاویر

گزارش انستیتوی تحقیقات دفاع ملی (RAND) (گزارش کامل بعلاوه پیوست ها)

جاسوسی علیه نجات یافتگان در آلبانی

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

در سایت ایران افشاگر که تریبون فحش و فضیحت فرقه رجوی است و بیشتر ماهیت منحط این فرقه را افشا می کند، مقاله ای از یک نفر به نام مهری علیقلی خواندم که لازم دیدم در رابطه با او و اقدامات جاسوسی برای مجاهدین خلق چند جمله کوتاه بنویسم.

مهری_علیقلی_مجاهدین_خلق_مریم_رجوی_منافقین_تروریسم

این فرد که مریم رجوی را الگوی خودش قرار داده و به درستی هم بیان کرده که مریم الگوی او می باشد، در واقع جاسوسی و خبر چینی و آدم فروشی و البته نیرنگ و فریبکاری و دغل بازی را در مکتب مریم رجوی به خوبی آموخته است.

او بعد از ورود به آلبانی کار خودش را با جاسوسی و خبر چینی علیه زنانی که از فرقه فرار یا خارج شده بودند شروع کرد و به این ترتیب آنان را تحت فشار قرار می داد. سپس در مراحل بعدی با همکاری برادرش مجتبی علیقلی که قبلا افشا شده بود و در ارتباط تنگاتنگ با وی، تمام اطلاعات نجات یافتگان را به سازمان میداد تا بیشتر تحت فشار قرار گیرند.

این زن البته خودش در درون مناسبات بود ولی برادرش در خارج مناسبات قرار داشت و این دو روزانه و در محلهایی که از قبل مشخص شده بود به بهانه دیدار خانوادگی اقدام به رد و بدل کردن اخبار جداشگان می کردند.

این در حالی است که در آلبانی مجاهدین خلق هرگز اجازه دیدار به خانواده های دردمندی که بیش از سه دهه عزیزانشان را ندیده بودند نمی دهد و حتی آنرا مرز سرخ اعلام کرده و به شدت جلوی آن می ایستد. ولی البته برای جاسوسی و خبرچینی نه تنها چنین امکانی فراهم می کند بلکه هزینه های کلان هم می پردازد وعده و وعیدهایی هم می دهد.

بهرحال مجتبی علیقلی خبرچینی علیه نجات یافتگان را قبول کرده و در ارتباط با خواهرش تمام اخبار آنان را به سازمان منتقل میکند. مهری علیقلی هم برای خوش رقصی یک نامه نوشته و به انتخاب مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور انتصابی و مادام العمر پرداخته است.

باید به این زن و به برادرش گفت که دوران خوش رقصی و جاسوسی برای ادامه زندگی خفت بار به بهای به خطر انداختن زندگی زنان و مردانی که دیگر حاضر نیستند در برابر رجوی سر فرود آورند به پایان رسیده و ما هم در همه جا اقدامات کثیف امثال مهری و مجتبی علیقلی را افشا خواهیم کرد.

رها شده از فرقه در تیرانا – محمد هاشمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید