انقلاب تو خالی مریم رجوی

0
489

انقلاب تو خالی مریم رجوی 

 بنیاد خانواده سحر، تیراا، آلبانی، بیست و دوم اکتبر ۲۰۱۷:…  بزرگ ترین فریب در فرقه رجوی انقلاب مریم بود که سر همه را با این انقلاب کلاه گذاشت و چه خانواده ها را از هم جدا کرد. با فریب انقلاب مریم که ظاهرا برای سرنگونی واجب بود خیلی از افراد را از زندگی محروم کرد. الان باید سوال کرد پس چه شد این انقلاب برای سرنگونی؟ در عراق در جوار خاک میهن و با حمایت مالی و نظامی صدام خبری نشد. الان در آلبانی و دور … 

گروگانهای مجاهدین خلق فرقه مریم رجوی تیرانا آلبانی فرقه رجوی جداشدگان و خانواده ها را تهدید به مرگ می کند

انقلاب تو خالی مریم رجوی

محمد علی قدرتی (مستعار)
لینک به منبع

هر زمان به گذشته خودم در فرقه رجوی نگاه می کنم، می ببینم که چه سال های جوانی را با دروغ و فریب از دست دادم.

بزرگ ترین فریب در فرقه رجوی انقلاب مریم بود که سر همه را با این انقلاب کلاه گذاشت و چه خانواده ها را از هم جدا کرد. با فریب انقلاب مریم که ظاهرا برای سرنگونی واجب بود خیلی از افراد را از زندگی محروم کرد.

الان باید سوال کرد پس چه شد این انقلاب برای سرنگونی؟ در عراق در جوار خاک میهن و با حمایت مالی و نظامی صدام خبری نشد. الان در آلبانی و دور از خاک میهن با این انقلاب چه خواهد شد؟

واقعیت تلخ همین است که فقط نیرنگ و دروغ بود. حرف های رجوی با نام انقلاب مریم چیزی جز این که فریب بدهید نفرات را نبود. سوال این هست که شما که دم از انقلاب ایدئولوژیک و رهایی می زنید، پس چرا اینقدر در مناسبات خودتان جدا سازی و محدودیت دارید و چرا از ارتباط نفرات با دنیای بیرون وحشت می کنید؟

خودم که سال ها در مناسبات فرقه رجوی فریب خوردم و الان که در دنیای آزاد زندگی می کنم متوجه هستم چه فریبی در این سال ها خوردم، چون در دنیای واقعی و نه دنیای فرقه ای رجوی، خانه و خانواده ارزش انسانی است. ولی در دنیای رجوی با نام انقلاب فقط افراد را به عقب می برند.

آنهایی که در فرقه رجوی حضور داشتند شاهد بودند و متوجه حرف من هستند، ولی دوران فریب به اسم انقلاب تمام شده است و این را هم فرد رجوی خوب می داند، ولی سوال این است که آیا باز هم می خواهد نفرات را با نام انقلاب مریم فریب بدهد؟

الان افراد در چهار دیواری لبیرتی و سیاج های اشرف محصور نیستند و باید زوتر برای پایان دادن به دنیای نیرنگ و فریب رجوی تصمیم بگیرند.

به امید رهایی اسیرهای دربند فرقه رجوی

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی
محمدعلی قدرتی

***

مصاحبه آقایان احسان بیدی و منوچهر عبدی، نجات یافتگان فرقه رجوی در تیرانا با کانال ایمپکت در آلبانی

IMPAKT 90 – MKO organizate demokratike apo sekt diktatorial

https://youtu.be/gF77NmR6a9U

کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل متحدLegal representative meets with UNHCR in Tirana to clarify the status of MEK defectors (aka 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید