زهرا معینی: درون تشکیلات فرقۀ مافیایی رجوی چه می گذرد؟ سوالاتی از مریم رجوی

0
428

درون تشکیلات فرقۀ مافیایی رجوی چه می گذرد؟ سوالاتی از مریم رجوی

 زهرا معینی، زنان ایران، شانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:… خانم مریم رجوی! در مهر ماه ۱۳۷۲ بعد از رفتن شما از عراق به فرانسه طبق گفتۀ شاهدینی که از فرقۀ مافیایی تو جدا شدند و افشاگری کردند در سال ۱۳۷۳ پانصد عضو مخالف سیاستهای همسرتان و فرقه تان را در قرارگاه اشرف زندانی کردید افرادیکه صادقانه به تو و همسر ملعونت خدمت میکردند ولی شما به آنها سوء ظن داشتید و آن‌ها را به زیر شکنجه بردید و با بدترین نوع شکنجه از آن‌ها … 

لینک به منبع

درون تشکیلات فرقۀ مافیایی رجوی چه می گذرد؟ مروری کوتاه به عملکردهای فرقۀ رجوی و سؤالاتی از خانم مریم رجوی

 خانم زهرا معینی، زنان ایران، آلمان ۱۶٫۱۰٫۲۰۱۷

با بسته شدن سیاهچال قرارگاه اشرف و خروج فرقۀ رجوی از عراق ماهیت ضد انسانی و ضد بشری این فرقه و سران سرکوبگرش بر همگان وحتی برای افرادیکه سالهای سال اسیر در فرقۀ مافیایی رجوی بودند بیشتر آشکار شد.

سازمان مجاهدین یا نام پوششی آن یعنی شورای ملی مقاومت به پاندول ساعت می ماند که با هر تیک وتاک این پاندول یک چیزی از آن سازمان کنده میشود. این تیک تاک صدای متلاشی شدن سازمانیست که در سال ۱۳۴۴ توسط مجمد حنیف نژاد و … بنیانگذاری شد و مسعود رجوی با همکاری با سازمان امنیت آن زمان (ساوک) رهبران آن زمان را به چوبه های مرگ سپرد.

 با کشته شدن رهبران آن یعنی محمد حنیف نژاد ، سعید محسن و بدیع زادگان، مسعود رجوی که در آن موقع در زندان بود و با ساواک همکاری کرد اسم آن سازمان را دزدید و حالا پس از دهه ها صدای متلاشی شدن سازمان او به وضوح شنیده می‌شود.

 آخرین خبرهایی که این روزها به شکلهای مختلفی از درون این فرقه به ما رسیده حاکی از این است که افراد ناراضی و معترض که بدنبال آزادی و رهائی از این فرقه هستند هر روز و در هر فرصتی از مقرهای این فرقه در آلبانی فرار می کنند.

 سران فرقۀ رجوی و در اکثر اوقات مریم رجوی برای آن‌ افراد نشست می‌گذارند و به افراد اسیر در کشور آلبانی میگویند که تمام هزینه‌های شما را میدهیم فقط شما از سازمان ما جدا نشوبد و ما تمام امکانات را در اختیار شما قرار میدهیم تا هر طور خواستید زندگی بکنید به شرط اینکه مثل سابق بعنوان هودارا در همین تشکیلات بمانید.

 یعنی اگر میخواهید می توانید مشروب بخورید یا اگر مسائل جنسی دارید تماماً قابل حل است و شرط آن هم ماندن در این سیستم و تشکیلات می باشد. عجبا خانم رجوی تو که خودت را تنها آلترناتیو میدانی تو که نمایش مسخره ای به نام انقلاب ایدئولوژیک در سال ۱۳۶۴ راه انداختی با اون همسر ت که معلوم نیست زنده یا مرده است و تمام افراد متأهل را وادار کردید که از همدیگر جدا شوند و به همدیگر فحش و ناسزا بگویند حالا شما خانم رجوی چگونه خط بطلان روی حرفهای مسعود رجوی کشیدی .

 آن درخت انقلابی که مسعود رجوی پایه گذارش بود را از ریشه در آوردی و سوراندی؟! آیا این بود آن هدف والا و انقلابی؟!! خانم رجوی تو هم در این سالها خوب از مسعود رجوی یاد گرفتی که برای افراد معترض چطور فیل هوا کنی مثلاً آخرین فیلی که هوا کردی انتخاب زهرا مریخی بود بعنوان مسئول اول سازمان که هر وقت شما در بن‌بست قرار میگیرید برای چند وقت هم که شده افرادمعترض را به این چیزها مشغول میکنید.

 از آنجاییکه حافظۀ شما کم شده یادآوری میکنم سال ۱۳۶۷ بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران و پایان جنگ ایران و عراق، مسعود رجوی عملیات فروغ جاویدان را طراحی کرد و شما و همسرتان افراد معترض را با وعدۀ سرنگونی به کام مرگ سپردید . بعد از شکست در این عملیات هم از آنجا که معادلات رجوی غلط از آب در آمده بود و در باتلاق فرو رفته بودید لذا بهانه‌ای پیدا کردید که افراد اسیر را به برنامه ای دیگر تحت عنوان «مرحلۀ دوم انقلاب ایدئولوژیک درونی» وادار و مشغول سازید که طی آن زنان و مردان و کودکان را از هم جدا کرده و خانواده ها را از هم گسستید.

بعدها هم در سال ۱۳۷۰ با دیکتاتور وقت عراق صدام حسین همکاری دیگری کرده و دست به کشتن مردم کرد و شیعیان عراق زدید. در سال ۱۳۷۲ به دستور مسعود رجوی شما رئیس جمهور مادالعمر شدید بدون هیچ گونه انتخابات.

 آخر در دستگاه شما افراد اسیر حق هیچگونه اظهار نظری ندارند و افراد اسیر در دستان شما حکم یک عروسک خیمه شب بازی را دارند.

 خانم مریم رجوی! در مهر ماه ۱۳۷۲ بعد از رفتن شما از عراق به فرانسه طبق گفتۀ شاهدینی که از فرقۀ مافیایی تو جدا شدند و افشاگری کردند در سال ۱۳۷۳ پانصد عضو مخالف سیاستهای همسرتان و فرقه تان را در قرارگاه اشرف زندانی کردید افرادیکه صادقانه به تو و همسر ملعونت خدمت میکردند ولی شما به آنها سوء ظن داشتید و آن‌ها را به زیر شکنجه بردید و با بدترین نوع شکنجه از آن‌ها اعترافات دورغین گرفتید و آن‌ها را وادار کردید که در امان نامه‌ها بنویسند که مزدوران وزارت اطلاعات هستند .

تعدادی از افرادیکه اسیر بودند زیر شکنجه جان باختند. در سال ۱۳۷۶ زنان نگون بخت و اسیر در تشکیلات را وادار کردید که با همسر تو همبستر شوند و قبل از این کار آن‌ها را مجبور به عمل جراحی کردید و رحم آن‌ها را خارج کردید و بدینگونه عملاً حق مادر شدن را از آن‌ها برای همیشه گرفتید که تماماً زیر نظر شما خانم رجوی این عملها انجام میشد و خود شما خطبه عقد را برای آن‌ها جاری میکردید.

در سال ۲۰۰۳ چون دولت فرانسه شما را بازداشت کرد و یازده میلیون دلار از قلعه اورسواز پیدا شد شما بعضی از افراد معترض را وادار کردید که در کشورهای اروپای و آمریکا در جلوی سفارتخانه های فرانسه دست به خودسوزی بزنند که در این خودسوزیها دوتا از خانمها جان خودشان را برای اهداف پلیدت از دست دادند که آنها خانمها صدیقه مجاوری و نداحسنی بودند.

پس از جنگ دوم خلیج فارس به رهبری دولت آمریکا و دولتهای ائتلاف بر علیه دیکتاتور وقت صدام حسین که منجر به سرنگونی صدام حسین شد و خلع سلاح شدن نیروهایتان در سال ۲۰۰۳ شما افراد اسیر را در عراق ناامن نگه داشتید بعد هم انتقال افراد به کمپ لیبرتی عراق که در نزدیکی فرودگاه بین الملی بغداد بود پیش آمد ولی شما بیش از ۱۰۰ نفر را در قرارگاه اشرف به بهانۀ فروختن اجناس قرارگاه اشرف نگهداشتید که منجر به کشته شدن ۵۲ نفر از اعضای رده بالای سازمان شد چونکه تمام آن افراد به تو و دستگاه پوسیدۀ همسر فراریت معترض بودند.

سرانجام علیرغم سنگ اندازی های شما و همسرتان در روند انتقال افراد اسیر به کشور آلبانی بالاخره با فشارهای بین المللی و افشاگریهای ما منتقدین و جدا شدگان، همۀ آن افراد به کشور آلبانی رسیدند.

این‌ها مرور کوتاهی به گذشته بود خانم رجوی تا به شما یادآوری کنم که موارد و فاکتهای بسیاری هست بسا تلخ تر از اینهایی که من در اینجا به آنها اشاره کردم. پس ازاینکه دولت وقت آلبانی پذیرفت که افراد اسیر در فرقۀ تو را در آپارتمان هایی باز اِسکان دهد شما آنها را تبدیل به مقرهای تشکیلاتی و سربازحانه کردید و سران فرقه ات به افراد اسیر میگویند که آپارتمان نشینی یعنی تسلیم شدن در برابر دنیای بورواژی و می خواهید آن‌ها را به سوله ای که در خارج شهر تیرانا خریده اید منتقل کنید که با مخالفت دولت و کمیساریا روبرو شده اید و در حال حاضر ۲۰۰ نفر به این سوله ها فرستاده شده اند.

همۀ افرادی را که در پایگاههای مفید و رشید هستند به صورت چند نفری صدا میکنید و با آن‌ها صحبت میکنید که نباید از سیستم شما جدا شوند. طی مدت کوتاهی که افراد از عراق به کشور آلبانی رسیدند و آن حصارهای شما در عراق شکسته شد شما خانم رجوی و سران سرکوبگر تو به هر ترفتدی متوسل می‌شوید از جمله شانتاژ ،و….که افراد را همچنان در اسارتگاه رجوی نگه‌دارید حتی به آن‌ها گفتید که نمیخواهید گزارش بنویسید ننویسید هرچه میخواهید را به شما میدهیم اما حرف از رفتن و آزاد زندگی کردن خارج از مناسبات را نزنید.

 شما خانم رجوی از چه چیزی واهمه و وحشت دارید که به افرادیکه اسیر هستند حق انتخاب نمیدهید؟. این درست همان ذلت و خواریست که مسعود رجوی سالها قبل با عوام فریبی و دجالیت به اعضای اسیر در فرقۀ خودش تحمیل کرد که اگر انقلاب ایدلوژیک نباشه رهبری هم نیست ولی این روزها مریم رجوی روی آن خظ کشیده است. سؤالات خودم را باز می نویسم هرچند که میدانم پاسخی در یافت نمیکنم اما برای ثبت در تاریخ مینویسم تا آیندگان بدانند شما چه بلایی سر چند نسل ایران آوردید؟!

 افرادیکه در نشستهای چند ساعتۀ شما بودند در مورد حجاب و نوع پوشش و اینکه دیگر ارتش آزادیبخشی وجود ندارد و نزدیک مرز ایران نیستیم سؤالاتی کرده اند از جمله اینکه چطور میتوانند از فاصلۀ هزاران کیلومتری خاک ایران به ایران بروند؟! و مضحک ترین پاسخی که شما خانم رجوی به آن‌ها دادید این بوده که شما را با هواپیما به اینجا آوردند پس وقتی آمریکا به ایران حمله کند شما را با هواپیما به ایران می برد!!.

 خانم رجوی بارها و بارها از شما خواستم که بامن زهرا معینی یک مناظرۀ تلویزیونی داشته باشید که هیچ وقت شما به آن پاسخی ندادید و نخواهید داد چونکه سؤالات من و ما منتقدین شما مشخص و واضح است، از این رو شما توان رو دررو شدن با ما را ندارید چون نمی توانید به ما بگویید چه سؤالی را بپرسید یا نپرسید. دور نیست آن زمانیکه شما و تمام رهبران سرکوبگر فرقه ات را به پای میز محاکمه بکشانیم

 زهرا معینی – آلمان ۱۵٫۱۰٫۲۰۱۷

///////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید