اعلام آمادگی مجاهدین برای پیشبرد سیاست های جنگ طلبانه ترامپ در ایران

0
876

اعلام آمادگی مجاهدین برای پیشبرد سیاست های جنگ طلبانه ترامپ در ایران

آریا ایران، شانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:… سازمان تروریستی مجاهدین خلق، تنها گروهی است که به این خیانت بزرگ مفتخر می شود و یک بار دیگر در کنار دشمنان دیرین مردم ایران قرار می گیرد. سازمانی که موجودیت خود را با ترور مستشاران آمریکایی آغاز کرد و پس از صدام، اکنون از جنگ و ویرانی توسط جناح جنگ طلب آمریکا در ایران حمایت می نماید. استقبال مجاهدین و مریم رجوی از سیاست جدید و جنگ طلبانه آمریکا … 

لینک به منبع

اعلام آمادگی مجاهدین برای پیشبرد سیاست های جنگ طلبانه ترامپ در ایران

مواضع جنگ طلبانه و تروریستی سازمان مجاهدین خلق، علیه مردم ایران محکوم است

افتخار مریم رجوی به خیانت علیه مردم ایران تروریسم و مزدوری برای عربستان

دقایقی پس از اعلام مواضع ضد ایرانی دونالد ترامپ، اسرائیل، عربستان، امارات و مریم رجوی سرکرده گروه تروریستی مجاهدین خلق، با انتشار پیام تبریک از ضد ایرانی ترین مواضع جنگ طلبان آمریکا حمایت کردند.

این حمایت انگشت شمار در حالی صورت گرفت که اکثریت قریب به اتفاق کشورهای بزرگ جهان و دست اندرکار در برنامه هسته ای، از برجام و خواسته های مردم ایران حمایت نمودند.

جدا از نتانیاهو و شیخ سعودی که دشمنی آشکار آنان با مردم ایران بر کسی پوشیده نیست، سوء استفاده فرصت طلبانه و رذیلانه گروهی که خود را ایرانی می نامد در جهان بی سابقه است.

بعبارتی سازمان تروریستی مجاهدین خلق، تنها گروهی است که به این خیانت بزرگ مفتخر می شود و یک بار دیگر در کنار دشمنان دیرین مردم ایران قرار می گیرد. سازمانی که موجودیت خود را با ترور مستشاران آمریکایی آغاز کرد و پس از صدام، اکنون از جنگ و ویرانی توسط جناح جنگ طلب آمریکا در ایران حمایت می نماید.

استقبال مجاهدین و مریم رجوی از سیاست جدید و جنگ طلبانه آمریکا علیه ایران، در حالی است که مردم و جامعه با مصائب بسیاری رو در رو می باشند. اینگونه موضع گیری ها نه تنها هیچ کمکی برای حل مشکلات جامعه ایران نمی کند، بلکه افسار گسیخته ترین واکنشی است که در پی از بین بردن مطالبات مردم ایران می باشد.

از طرفی یک گروه تروریست و آدمکش که جنایات بیشماری در ایران مرتکب شده و کوچکترین حق و حقوقی برای اعضای خود قائل نیست، هیچ وقت نمی تواند در راستای منافع مردم حرکت نموده و مدافع حق و حقوق جامعه ایران باشد.

به جرات می توان گفت که مجاهدین خلق در اعلام همبستگی و استقبال از مواضع ضد ایرانی ترامپ، به وظیفه دیرینه خود در قبال سازمان های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی عمل نمودند، تا حداقل یک گروه ظاهرا ایرانی وجود داشته باشد که ضمن افتخار به چنین خیانتی از آنان حمایت کرده باشد. نقش این گروه تروریستی در چنین روندی که به عمد آن را سازمان مجاهدین خلق ایران می نامیم، همین است و بس!

همچنین دور از انتظار نبود که رهبران سازمان مجاهدین با تجربه صدام حسین، راه و روش دیگری در پیش گیرند. آنان بخوبی فرا گرفته اند که همیشه در کنار دشمنان مردم ایران و زیر چتر حمایتشان قرار گیرند.

اما آمادگی مجاهدین برای پیشبرد فرصت های جنگ طلبانه در ایران، کارنامه خیانتبار شان را بیش از گذشته تکمیل می نماید. مهمترین نکته همین است وگرنه در قد و قواره یک گروه تروریستی نیست که خود را تنها آلترناتیو مردم ایران بنامد. بتواند عملی انجام دهد یا در راستای خلق قهرمانی که به شیادی از آن یاد می نماید، قدم خیر ی در راستای منافع مردم بردارد!

مجاهدین خلق و رهبرانشان یک بار دیگر بخوبی نشان دادند که در این جهان آشفته، شایستگی به دوش کشیدن این بار خیانت را دارند که در کنار جنگ طلبان آمریکا، نتانیاهو و شیخ سعودی قرار گیرند. آنها بخوبی نشان دادند که حامیان پشت پرده شان از چه قماشی و از چه کسانی تشکیل شده اند. مجاهدین خلق برای جاسوسی و اعمال تروریستی در ایران از ارگان های اطلاعاتی همین افراد دستور می گیرند!

ما ضمن حمایت از برجام، مواضع جنگ طلبانه و ضد ایرانی سازمان تروریستی مجاهدین خلق و رهبرانشان را محکوم می نماییم. همچنین آرزو داریم اعضای فریب خورده این سازمان، در مسیر ضد مردمی رهبرانشان قرار نگرفته و از آنان اعلام برائت نمایند.

۱۴ اکتبر ۲۰۱۷ برابر با شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶

محمد علوی، جواد فیروزمند و فرزاد رهنما

———————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید