محمد کرمی: هم گام شدن مریم قجر عضدانلو با اسرائیل و عربستان سعودی بر علیه ایران

0
1053

هم گام شدن مریم قجر عضدانلو با اسرائیل و عربستان سعودی بر علیه ایران 

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، چهاردهم اکتبر ۲۰۱۷:… نکته مهم این بود که بلافاصله تا سخنرانی اقای ترامپ تمام شد نخست وزیر اسرائیل و پادشاه عربستان سعودی سریع موضع گیری کردند و از این سخنرانی استقبال کردند . مریم قجر عضدانلو برای اینکه از این غافله عقب نماند پشت سر این دو نفر بیانیه صادر کرد و از سخنرانی اقای ترامپ استقبال کرد .و بشدت مانند سابق خودشان را جر می دادند که ضرورت … 


(Rajavi from Saddam to AIPAC)

لینک به منبع

هم گام شدن مریم قجر عضدانلو با اسرائیل و عربستان سعودی بر علیه ایران

مریم رجوی مجاهدین خلق نتانیاهو اسرائیل ملک سلمان عربستان سعودی

اقای ترامپ یک هفته بود که همه را سرکار گذاشته بود ، اعلام کرده بود که هفته آینده نظرش را در رابطه با خروج از برجام به دنیا اعلام خواهد کرد. از سوئی دیگر یک سری از جنگ طلبان دیگر به نوعی دیگر داشتند تنور از داستان را گرم می کردند . این در واقع سیاست داخلی امریکا بود که می خواستند به این شیوه از هر دو موضع سیاست ضد ایران را تشدید کنند .

بالاخره زمان سخنرانی اقای ترامپ بعد از یک هفته فرا رسید ، هموطنان خود سخنرانی اقای ترامپ را شنیدند.در جائی هم که به عمد نام خلیج فارس را خلیج …. به زبان اورد که این کار هم به عمد بود . البته کمتر از یک ساعت کاخ سفید بیانیه ای که صادر کرد در واقع سخنرانی اقای ترامپ را مکتوب بیرون دادند نام خلیج فارس را نوشته بودند.

نکته مهم این بود که بلافاصله تا سخنرانی اقای ترامپ تمام شد نخست وزیر اسرائیل و پادشاه عربستان سعودی سریع موضع گیری کردند و از این سخنرانی استقبال کردند . مریم قجر عضدانلو برای اینکه از این غافله عقب نماند پشت سر این دو نفر بیانیه صادر کرد و از سخنرانی اقای ترامپ استقبال کرد .و بشدت مانند سابق خودشان را جر می دادند که ضرورت به رسمیت شناختن ما فرا رسیده است . واعلام کردند که به رسمیت شناختن مجاهدین به عنوان تنها الترناتیو جایگزین دیکتاتوری مذهبی فرا رسیده است . البته مریم قجر عضدانلو و دیگر سران این فرقه فراموش کردند که دوران احمد چلبی ها و علی اوجالی فرا رسیده است . شاید هم به همین خاطر است که در این پروسه لابی هایشان در واشینگتن خیلی فعال شده بودند.

نکته خیلی جالت تر اینکه مریم قجر عضدانلو طلب کار هم شده (لیست گذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش ملی و شورای ملی مقاومت به مدت ۱۵ سال همراه با بمباران قرارگاههای مقاومت در نزدیکی مرزهای ایران در خاک عراق و همچنین نقض تعهدات در مقابل مجاهدان اشرف و لیبرتی ، بی عملی در برابر کشتار آنها و ضبط ۶۰۰ میلیون دلار دارایی ها واموال آنها توسط حکومت عراق بوده است که کماکان ادامه دارد . این در حالی است که مقاومت ایران در اوت ۲۰۰۲ برنامه و مراکز پنهان تسلیحات کشتار جمعی رژیم ملایان را افشا کرده بود.

خانم رجوی با تأکید بر گواهی رئیس جمهور ایالات متحده که بار دیگر مردم ایران را قربانی اصلی رژیم ملایان معرفی کرد گفت: برسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران به عنوان تنها جایگزین دموکراتیک دیکتاتوری مذهبی و تروریستی، لازمه پایان و جبران سیاست‌های فاجعه بار پیشین است.)

و انقدر هم پرو شدند که ادعای خسارت کرده اند که امریکا باید (: برسمیت شناختن شورای ملی مقاومت ایران به عنوان تنها جایگزین دموکراتیک دیکتاتوری مذهبی و تروریستی، لازمه پایان و جبران سیاست‌های فاجعه بار پیشین است.)

مریم رجوی مجاهدین خلق نتانیاهو اسرائیل ملک سلمان عربستان سعودی

مریم رجوی مجاهدین خلق نتانیاهو اسرائیل ملک سلمان عربستان سعودی

—————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید