جواد فیروزمند: سازمان مجاهدین خلق و رویاهای ضد ایرانی دونالد ترامپ

0
941

سازمان مجاهدین خلق و رویاهای ضد ایرانی دونالد ترامپ 

 جواد فیروزمند، آریا ایران، پاریس، دوازدهم اکتبر ۲۰۱۷:… در این میان سازمان مجاهدین خلق از سال ۲۰۰۲ میلادی، تنها گروه مخالف جمهوری اسلامی است که توانسته است درهمکاری موثر با سازمان های جاسوسی غرب ، جایگاه بسیار فرصت طلبانه ای را در میان جنگ طلبان آمریکایی کسب نماید. این افتخار از زمانی به مراحل عالی رسید که سازمان های جاسوسی موساد و سیا، اطلاعات هسته ای ایران را توسط مجاهدین خلق منتشر کردند … 

لینک به منبع

سازمان مجاهدین خلق و رویاهای ضد ایرانی دونالد ترامپ

مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی مجاهدین خلق ایران شورای ملی مقاومت

سیاستی که دونالد ترامپ به بهانه برهم زدن میز توافق هسته ای با ایران در پیش گرفته، آنچنان که پیداست اگر جدی باشد، تحولاتی را در منطقه بارز خواهد نمود که به گفته برخی منتقدان، کمتر از زمینه سازی جنگ جهانی سوم نخواهد بود.

در چنین روندی، ایران در مرکز این تحولات قرار دارد و چه بسا که دامنه آن از خاورمیانه تا اروپا گسترش یابد. از طرفی در صورت تحقق رویاهای ترامپ علیه ایران، شکاف عمیقی بین اروپا و آمریکا نیز بوجود آمده و برای سالیان زیادی پرهزینه ترین رویداد را برای طرفین درگیر رقم خواهد زد.

اینکه آیا ترامپ می داند چه می کند؟ به او و سیاست های هیئت حاکمه جدید آمریکا مربوط است. اما اینکه در نتیجه اینگونه جنگ طلبی افسارگسیخته و عریان چه بر سر مردم منطقه خواهد آمد؟، را پیش از این در افغانستان، عراق، سوریه، و یمن شاهد بوده ایم.

آمریکا در هر نقطه از جهان که به نام آزادی و دموکراسی اسلحه کشیده تا ظاهرا مردم یا منطقه ای را از شر تروریسم نجات دهد، چهره ای از جنگ و اشغالگری به نمایش گذاشته که در تاریخ جهان کم سابقه است. ویرانی های سوریه، عراق، افغانستان و ائتلاف تحت حمایتش در یمن، هدیه ای است از سیاست های نادرست آمریکا در منطقه که نشان میدهد نه تنها تروریسم ریشه کن نشده، بلکه همانند بیماری واگیردار از خاورمیانه تا اروپا وخود آمریکا گسترش یافته و زندگی روزمره مردم را به مخاطره افکنده است.

در این میان سازمان مجاهدین خلق از سال ۲۰۰۲ میلادی، تنها گروه مخالف جمهوری اسلامی است که توانسته است درهمکاری موثر با سازمان های جاسوسی غرب ، جایگاه بسیار فرصت طلبانه ای را در میان جنگ طلبان آمریکایی کسب نماید.

این افتخار از زمانی به مراحل عالی رسید که سازمان های جاسوسی موساد و سیا، اطلاعات هسته ای ایران را توسط مجاهدین خلق منتشر کردند. سرنگونی رژیم دیکتاتوری صدام حسین نیز به تکوین و گسترش این رابطه کمک شایانی نمود.

گام بعدی تکامل همکاری آنان را می توان در ترور دانشمندان هسته ای ایران مشاهده نمود. ترورهایی که هدف اصلی اسرائیل بود تا ظاهرا مانع پیشرفت پروژه هسته ای ایران شوند. عملیاتی که خود توان انجام آن در ایران را نداشتند و این ماموریت را در عمل به سازمان مجاهدین خلق ایران سپردند. همان سازمانی که در دوران حضور صدام در عراق، با خمپاره و مسلسل، تیم های عملیاتی خود را به شهرهای بزرگ ایران اعزام می کرد و … بقیه ماجرا که همگان شاهد بوده اند.

با روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، که از همان ابتدای دوره ریاست جمهوری وعده پاره کردن برجام را داده بود، انگیزه مجاهدین برای نزدیکی بیشتر با جناح ضد ایرانی آمریکا شدت گرفت. طوریکه همه امید و آرزویشان را در سبد جنگ طلبان حامی ترامپ ریختند تا از این روند صاحب منفعتی گردند.

مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی مجاهدین خلق ایران شورای ملی مقاومت

دینا روراباکر (Dana Rohrabacher) نفر دوم از سمت راست عکس در کنار مریم رجوی- ۱۷ فوریه ۲۰۱۳-پاریس

در همین راستا  مجاهدین خلق طی چند سال گذشته با هزینه های بسیار گزاف (که بخشی از بودجه سازمان سیا برای سرنگونگی حکومت های غیر دلخواه می باشد)، توانسته اند حامیان برجسته ای را در لیست لابی های خود داشته باشند. آنها پول های فراوان بدست آورده را خرج می کنند و شخصیت های آمریکایی یا اروپایی را به جلسات سخنرانی و میتینگ هایشان می آورند، تا وانمود نمایند تنها گروه سیاسی ایرانی هستند که از پیشتیبانی سیاستمداران غربی و مردم ایران برخوردارند. اما حتی یک ایرانی غیر مجاهد در جلسات آنان شرکت ندارد.

مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی مجاهدین خلق ایران شورای ملی مقاومت

مجاهدین در بین اپوزیسیون خارجه نشین، ایزوله و مطرود می باشند. چون هیچ گروه یا سازمان سیاسی حاضر به تقبل تبعات همنشینی با آنان نیستند. همه ایرانیان خارج، تصویر بسیار وحشتناک و چندش آوری از مجاهدین به خاطر دارند و تلاش می کنند هر گونه آلودگی با آنان را از خود بزدایند. علاوه براین بخوبی می دانند که نزدیکی با مجاهدین به معنای شراکت در تمام جنایاتی است که مجاهدین در ایران وعراق مرتکب شده اند.

به همین دلیل مجاهدین تلاش می کنند ۲۰۰۰ عضو بازمانده و انتقال یافته به آلبانی را بیش از پیش محصور نموده و کنترل تام و تمام آنان را در دست داشته باشند. آنان این افراد را در لباس های متفاوت و رنگارنگ و در جلسات مشترک با لابی های ضد ایرانی شرکت می دهند و این افراد را بعنوان بخشی از مردم ایران جا می زنند، که از چهار گوشه دنیا برای حمایت از سازمان گردهم آمده اند.

مسعود رجوی مریم رجوی فرقه رجوی مجاهدین خلق ایران شورای ملی مقاومت

جان مک کین در کنار مریم رجوی

تئوری امپراطوری دروغ سازمان مجاهدین خلق، روز به روز نقش کمرنگ تری در تحولات جامعه ایران بخود می گیرد، تا جاییکه هیچ ایرانی در داخل ایران حاضر به همکاری با آنان نیست.

آنان به دلیل رفتارهای تروریستی، شراکت در جنگ ضد ایرانی صدام و جاسوسی علیه منافع مردم ایران، در تحولات و سیاست جامعه ایران ذوب، طرد و ناپدید شده اند، مگر در غوغای جدید ضد ایرانی ترامپ، که شاید مجددا اهرم فشاری بر مردم ایران باشند.

باید دید که ترامپ چه خواهد کرد؟، چه نقشه هایی بر علیه مردم ایران دارد؟ و چگونه پس از مرگ صدام حسین، ابزاری بنام سازمان مجاهدین خلق را علیه مردم ایران بکار خواهد گرفت!؟

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ برابر با ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷

جواد فیروزمند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید