هموطنان رجویست! خودتان پایبند باشید!

0
1395

بعضی از آدمکشان فاشیست که بد جوری معروف بودند وآنهم براثر فشار شوروی سابق ومردم ستمدیده ی اروپا به مجازات رسیدند اما افسران وکارشناسان آلمانی برجسته ای به آمریکا برده شده وازآنها درایجاد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) بزرگترین بهره برداری ها شد ودراصل گشتاپوهای آلمانی ، پدرخوانده ی سازمان اطلاعات آمریکا هستند! ازطرف دیگر ، شرکت های معتبر آلمانی ( فیلیپس و…) که نقش برجسته ای در براه انداختن جنگ جهانی دوم داشتند ، بعد از درهم کوبیده شدن فاشیزم قرن 20( فاشیزم هیتلری ) دوباره بدست همان صاحبان اصلی خود برگردانده شد وعملا ثابت شد که تشویق جانیان، جای مجازات را دراین تغییر وتحولات که آمریکا بر سر آن بود ، گرفته است! میلیتاریزم ژاپن هم بجای مجازات ، قدر دید وبر صدر نشست وآمریکا به سران این کشور متجاوزوشکست خورده دستور اکید داد که بجای انحلال ارتش ژاپن ، آنرا برای حمله به چین وکره تقویت وحفظ کند که اکنون نتایج مصیبت بار آنرا در اوضاع کره شمالی مشاهده میکنیم! آمریکا سفارش های نظامی متعددی به صنایع درهم ریخته ی ژاپن داد وگذاشت که این کشور که منابعی برای غارت کردن نداشت ، به رشد اقتصادی رسیده و موی دماغ چین و روسیه گردد!

هموطنان رجویست! خودتان پایبند باشید!

ارسال شده از طرف آقای نوید ـ با تشکر از ایشان ـ  10.10.2017

با امضای حمیدرضا طاهرزاده نامی ازاصحاب رجوی نوشته ی بلند بالایی در رسانه های مربوطه منتشر شده که عمده قسمت اش مربوط به نقل حمایت سازمان های خارجی – که اگربفرض خیانتی نکرده باشند هیچ سابقه ای در خدمت به مردم ایران ندارند – ازمریم رجوی بوده ومن بخاطر پیش پا افتاده بودن مطالب  از یک طرف و آگاهی ازاین مسئله که این بیانیه دهندگان ومصاحبه کنندگان بنفع مریم رجوی ، و ازطرف دیگر هیچگونه سابقه ی دوستی با مردم ایران ندارند – توجهی بدانها نمیکنم وتنها به  بیان  ونقد چند پاراگراف آن اکتفا میکنم!

اونوشته است :

“اگر امروز ماشین اعدام و شکنجه در ایران رکورددار جهانی است و این دژخیمان بی محابا به کشتار و شکنجه بطور روزمره و سیستمایتک ادامه میدهند دقیقا به این دلیل ساده است که دولتهای غرب به پرنسیبهای حقوق بشری خود در قبال این رژیم سفاک وقعی نمیگذارند و منافع اقتصادی خود را به هرچیز دیگر ولو منافع بلندمدت خویش مرجه می شمارند “!

زمانی یک اندیشمند مطرح جهانی گفته بود که برای بررسی وضعیت دموکراسی انگلستان ، باید به هندوستان تحت استعمار این کشور مراجعه کرد وگرنه درخود انگلستان یک دموکراسی فرمالی برپا میکنند وازاموال غارت شده ی دیگر کشورها مقداری هم بین تهی دستان تقسیم میکنند و ظاهری خوش به دموکراسی خودشان میدهند!

بااین شرح ، چرا باید دولت های غرب به پرنسیب های فرمال حقوق بشری خود درکشورهای پیرامونی اهمیتی بدهند و شماها چرا این توقع بیجایی را ازآنها دارید؟!

میدانم چرا!

برای اینکه روابط درون تشکیلاتی وبین المللی شما  نشان میدهد که دشمن سر سخت دموکراسی واقعی وعدالت بوده و خواستار بدست گرفتن قدرت با این نوع دموکراسی هستید که  در هندوستان قرن 18و19 بود و نتایج فاجعه آور وجنایتکارانه ی این عوامفریبی دموکراتیک!! برهمگان آشکار است!

همینطور :

” موضوع اجرای عدالت در هرزمان و برای هر جنایتکار در هر موقعیت سنی و غیره تعطیل بردار نیست. لازم به ذکر است که مردم اروپا هیچگاه حامیان و همدستان حکومتهای دست نشانده فاشیسم هیتلری را نه بخشیده و نه فراموش میکنند. آنها هر آیینه بدنبال دستگیری این جانیان و سپردن آنان به دستگاه عدالت بوده اند. در سمیناری که تحت همین عنوان چندی پیش در پارلمان اروپا با حضور مبارزان و آزادیخواهان اسبق و جوانانی از کشورهای گوناگون اروپا برگزار شد، شخصیتهای حقوق بشری و پیشتازان نهضت های آزادیبخش در کشورهای اروپایی که با دیکتاتوریهای حاکم در کشورهای خود جنگیده بودند، به نسل جوان خود موکدا میگفتند که آنها باید تاریخ مقاومت نیاکان خود را همواره در ضمیرشان زنده نگاه دارند زیرا که بدون اشراف عمیق بر تاریخ خود هرگز نمیتوان چشم انداز آینده را بروشنی دریافت. نباید هیچگاه ظلم و سرکوبگریهای خائنین و جانیان و دیکتاتورها را از خاطره تاریخی خود پاک نمود. دیکتاتورها را نه میتوان بخشید و نه باید فراموش کرد. همیشه باید بدنبال تحقق عدالت برای قربانیان این حکومتهای سرکوبگر و در هر کجای جهان که ظلمی صورت گرفته باشد، آماده بود “.

بعضی از آدمکشان فاشیست که بد جوری معروف بودند وآنهم براثر فشار شوروی سابق ومردم ستمدیده ی اروپا به مجازات رسیدند اما افسران وکارشناسان آلمانی برجسته ای به آمریکا برده شده وازآنها درایجاد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) بزرگترین بهره برداری ها شد ودراصل گشتاپوهای آلمانی ، پدرخوانده ی سازمان اطلاعات آمریکا هستند!

ازطرف دیگر ، شرکت های معتبر آلمانی ( فیلیپس و…) که نقش برجسته ای در براه انداختن جنگ جهانی دوم داشتند ، بعد از درهم کوبیده شدن فاشیزم قرن 20( فاشیزم هیتلری ) دوباره بدست همان صاحبان اصلی خود برگردانده شد وعملا ثابت شد که تشویق جانیان، جای مجازات را دراین تغییر وتحولات که آمریکا بر سر آن بود ، گرفته است!

میلیتاریزم ژاپن هم بجای مجازات ، قدر دید وبر صدر نشست وآمریکا به سران این کشور متجاوزوشکست خورده دستور اکید داد که بجای انحلال ارتش ژاپن ، آنرا برای حمله به چین وکره تقویت وحفظ کند که اکنون نتایج مصیبت بار آنرا در اوضاع کره شمالی مشاهده میکنیم!

آمریکا سفارش های نظامی متعددی به صنایع درهم ریخته ی ژاپن داد وگذاشت که این کشور که منابعی برای غارت کردن نداشت ، به رشد اقتصادی رسیده و موی دماغ چین و روسیه گردد!

بدین ترتیب ، مجازات سطحی درکنار تشویق ها وحمایت های جدی وعمیق موجودیت پیدا کرد ودراصل مانند انقلاب مشروطه ی ما ، این مستبدین بودند که درنهایتدر صندلی های قدرت نشستند!!

همینطور:

” حال هر ایرانی که به منشور تاریخی حقوق بشری کوروش خود میبالد باید در این مسیر برای سپردن جانیان به پشت میز عدالت از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نکند. البته بدون تردید آنگاه که دستگاه سفاک و خونریز ولایت فقیه از هم دریده شود، روز تحقق عدالت واقعی برای این جانیان فراخواهد رسید. بدون شک این زمان در تقدیر این میهن محقق خواهد شد. پس بکوشیم تا سازمان ملل را موظف به انجام وظیفه تاریخی خود در این امر بنماییم تا هم از این دستگاه بین المللی در این زمینه اعاده حیثیت شود و هم عدالت در مورد قربانیان و جلادان آنها در یک محکمه بین المللی اعمال و اجرا گردد “.

انتساب چنین منشوری به کوروش- بعنوان  یک فرمانروای عهد برده داری- محل شک وتردید زیاد است واگر فرضا من درستی این منشور را بپذیرم ، آنگاه از شما رجوی ها خواهم پرسید که چرا این کار را برای تشکیلات خود نمیکنید وعدالت را به کنار میگذارید؟!

وقتی در تشکیلات شما هیچ التزام عملی به عدالت وآزادی را نمیتوان سراغ گرفت ، چگونه آنرا  بدست کشورهایی که شرح شان رفت ، اجرا خواهید کرد؟!

نوید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید