عاشورا و بهره برداری تبلیغی فرقه رجوی

0
899

عاشورا و بهره برداری تبلیغی فرقه رجوی 

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، پنجم اکتبر ۲۰۱۷:… باز هم مثل هر سال فرقه رجوی با برگزاری مراسم عاشورا قصد فریب مردم را دارد در حالیکه واقعه عاشورا کوچکترین ربطی به مجاهدین خلق ندارد. هر ساله با فرا رسیدن ایام ماه محرم، فرقه رجوی با دنائت خاص خود با تفسیر به رأی و مصادره ارزشهای والا و انسانی سرور آزادگان امام حسین (ع) و قیام عاشورا در … 

عاشورا و بهره برداری تبلیغی فرقه رجوی

رضا افخمی (مستعار)
لینک به منبع

با سلام خدمت هموطنان عزیز و خوانندگان محترم

من رضا افخمی عضو جدا شده از فرقه رجوی هستم.

اهانت مریم رجوی مزدور به شیعیان و مسخره کردن عاشورا

باز هم مثل هر سال فرقه رجوی با برگزاری مراسم عاشورا قصد فریب مردم را دارد در حالیکه واقعه عاشورا کوچکترین ربطی به مجاهدین خلق ندارد.

هر ساله با فرا رسیدن ایام ماه محرم، فرقه رجوی با دنائت خاص خود با تفسیر به رأی و مصادره ارزشهای والا و انسانی سرور آزادگان امام حسین (ع) و قیام عاشورا در جهت مطامع کثیف و غیر انسانی خود بهره برداری می کند.

هر ساله در شام غریبان رجوی ملعون مثل یزید دوران افراد را زیر فشار تشکیلات مخوف خود مجبور به نوشتن نقشه مسیرمیکرد. درست مثل دیکته او میگفت و بقیه هم می نوشتند و امضا میدادند که تا آخرین قطره خون خود با رجوی قدرت پرست که تنها سودای حکومت بر ایران را در سر دارد بمانند.

این چه قیاس مع الفارقی است که رجوی می کند؟ استغرالله، امام حسین (ع) مظلوم بود و به دنبال قدرت و حکومت نبود، فقط می خواست آزاده باشد و با فداکاری خود و یاران با وفایش یک بن بست شکنی بی مانند را در سینه تاریخ به ثبت رساند. نهضت امام حسین یک جریان تاریخی محسوب میشود و به همین دلیل برای همگان بطور یقین پیام دارد، چون سنت های الهی بر همگان و در همه عصرها و نسل ها جاری و ساری است.

فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلًا ۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِیلًا (فاطر- ۴۳). سنتهای الهی قابل تبدیل و تحویل نیست. از طرف دیگر امام حسین دارای مقام عصمت بود، قول و فعل و تقریر او حجت است. تمامی حرکات و سکنات امام حسین که انسان کامل و بی همتایی در تاریخ شیعه بوده هیچ شباهت و سنخیتی با این فرقه رو به اضمحلال رجوی خائن ندارد.

حماسه خونین کربلا، کانون ادب و حیا بود و این دو صفت بارز انسانیت را به تمام جهانیان آموخت. همه اصحاب و یاران امام حسین با ادب بودند در حالی که شماها خانواده های اعضای خودتان را دشمن می نامید و آنان را بیرحمانه با سنگ و چوب می زنید و با زشت ترین الفاظ به آنان فحش و ناسزا می گوئید و افراد را وادار می کنید تا به آنان توهین کنند و افترا ببندند.

در درون تشکیلات با بی شرمی تمام و دهان دریدگی به افراد فحش و ناسزا می گویید و دم از امام حسین می زنید. امام حسین آموزگار عشق و محبت و یارانش هم شاگردان مکتب عشق بودند. آموزگاری که راه و رسم عاشقی را به عالمان و عاقلان آموخت کسی جز حسین ابن علی نبود در حالی که فرقه رجوی تخم کینه و نفاق را می پراکند، عشق و عواطف پاک انسانی افراد نسبت به خانواده را گناه نا بخشودنی می داند و تنها بدنبال جنگ افروزی و انتقام گرفتن از مردم ایران است. در درون فرقه هم شان و کرامت انسانی برای افراد خودش قائل نیست. با وعده های پوشالی آنها را در بند خود اسیر و به گروگان گرفته است.

اما رجوی باید بداند که روزی جواب این جنایت ها را به مردم ایران پس می دهد.

به امید آن روز که همه اسیران فرقه از دام اهریمنی مریم رجوی نجات یافته و به آغوش خانواده و جامعه خود باز گردند.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – رضا افخمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید