مریم قجر داعشی در نقش هخا در آلبانی !

0
719

مریم قجر داعشی در نقش هخا در آلبانی ! 

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و ششم سپتامبر ۲۰۱۷:… باید به مریم قجر داعشی بگویم : شما مثل ان شوهر دوم روح پلید تان زیاد به شکمتان صابون نکشید ؛  ما سالیان پای منبر رجوی شیاد نشستیم و شاهد سرنگون کردن رژیم درهر زمانی که انتخاباتی در ایران صورت می گرفت شاهد بودیم . رجوی داعشی هم زمان بوش برای اعضاء نگون بخت در نشست صوتی … 

لینک به منبع

مریم قجر داعشی در نقش هخا در آلبانی  !

سال ۲۰۰۵ در زندان تیف ساخته جنایتکاران جنگی امرایکا با همدستی رجوی داعشی امکان این را داشتیم که برای اولین بار تلویزیون ماهواره ای را تماشا کنیم .

در بین کانالهای ایرانی یک تلویزیون رنگا رنگ نامی بود که فردی به اسم هخا در این تلویزیون برنامه اجر امی کرد و مدعی بود که می خواهد رژیم ایران را از امریکا سرنگون کند !

این اقا هخا یک روز ماکت یک هواپیمای مسافربری روی میز خود گذاشت و مدعی شد برای سرنگون کردن رژیم ایران تدارک هوا پیمائی را دیده وهر وقت صندلی های این هواپیما پر شد از امریکا مستقیم بسوی تهران پرواز کرده در فرودگاه مهر اباد نشسته و رژیم ایران را سرنگون خواهد کرد !

البته قبل از ان اقا هخا روشهای مختلف سرنگون کردن را طی کرده بود یک روز می گفت همه مردم راس ساعت سرود ای ایران بخوانند تا رژیم سرنگون شود !

یک روز مدعی می شد همه اتوهای خود را در یک ساعت به برق بزنند تا قطعی برق بوجود بیاد تا رژیم سرنگون شود و… اراجیفی از این دست .

چند هفته بعد نه از هخا خبری بود نه از ماکت هواپیما .

چند وقت پیش مریم قجر داعشی در آلبانی بعد از گذراندن و اتمام تعطیلات تابستانی بعنوان عروس هزار داماد به همراه چند داماد امریکائی و اروپائی برای اعضاء نگون بخت نشستهای مختلف برگزار کرده در این نشستها چند عضو فرقه در قالب داشتن تناقض اقدام به طرح سوال از مریم قجر می کنند.

سوال  اعضاء از مریم قجرداعشی در اردوگاه این فرقه در البانی :

حال که کنار مرز ایران نیستیم و سلاح هم نداریم با چه وسیله ای می خواهیم رژیم ایران سرنگون بکنیم ؟

 مریم قجر داعشی با شیادی که از شوهر روح پلید مفقود القبر خود یاد گرفته در جواب اعضاء نگون بخت که به دنیای ارتباطات دسترسی ندارند و از اخبار ایران ودنیا توسط سران فرقه بدور نگه داشته شده اند گفته :

 با آمدن ترامپ دوران استمالت و مماشات زمان اوباما با رژیم ایران تمام شده و رژیم ایران در زمان ریاست جمهوری ترامپ سرنگون خواهد شد و در نتیجه اعضاء فرقه به راحتی  از البانی سوار هواپیما شده و در فرودگاه تهران پیاده شده وموفق به سرنگون کردن رژیم ایران خواهند شد !

جوابهای مریم قجر داعشی برای اعضاء نگون بخت درست تداعی مزخرفاتی هست که مریم قجر از هخا یاد گرفته با این تفاوت که یادش رفته اول ادعا کرده  رژیم ایران توسط ترامپ زنباز سرنگون شده و بعد  ایشان اعضاء کهن سال خود را سوار هواپیما کرده از آلبانی برای سرنگون کردن رژیم ایران در تهران پیاده می کند !

یعنی مریم قجر داعشی  می خواهد رژیم سرنگون شده توسط ترامپ را چطور  دوباره سرنگون بکند فرمول و معمائی  هست که تا بحال از پیدایش این گیتی هیچ کس نتوانسته این فرمول را پیدا کند فقط و فقط در قوطی عطاری مریم قجر داعشی همیچین معجونی پیدا شود که یک رژیم سرنگون شده را دوباره سرنگون کند !

باید به مریم قجر داعشی بگویم :

شما مثل ان شوهر دوم روح پلید تان زیاد به شکمتان صابون نکشید ؛  ما سالیان پای منبر رجوی شیاد نشستیم و شاهد سرنگون کردن رژیم درهر زمانی که انتخاباتی در ایران صورت می گرفت شاهد بودیم .

رجوی داعشی هم زمان بوش برای اعضاء نگون بخت در نشست صوتی از سوراخ موش پیام داده بود مبنی بر اینکه باقی مانده پایان ۲ سال ریاست جمهوری بوش را تعیین تکلیف رژیم ایران می داند و مدعی بود شرابی را که چند سال انداخته در ۲ سال اینده سر خواهد کشید و از انجا که بوش ایران را در محور شر قرار داده بعد از عراق سراغ ایران خواهد رفت .

البته شراب رجوی داعشی به سرکه تبدیل شد و رجوی از خوردن شراب محروم شد و به خوردن تریاک با خرمای بصره و چای پر رنگ ادامه داد نهایت هم در سوراخ موش روح پلیدش از جسم بی مقدارش خارج شد .

این امید رجوی به بوش برای سرنگون کردن رژیم ایران زمانی بود که امریکائها بیش از ۱۲۰ هزار نیروی نظامی و کلی ادوات جنگی ( هواپیما ؛ توپ ؛ تانک و … ) در کنار مرزهای ایران  داشت اما هیچ غلطی نتوانست بکند .

حالا این ترامپ درست مثل رجوی داعشی دلار دوست و زنباره می خواهد رژیم ایران سرنگون کند ؟  بعد هم دوباره شما مثل هخا بروید رژیم ایران دوباره سرنگون کنید ؟

مریم قجر داعشی در نبود هخا روش سرنگون کردن رژیم هخا را دزدیده و نقش هخا را در البانی بازی می کند  .

پاریس : محمد رزاقی

*** 

Massoud Rajavi fugitive terrorist cult leaderGrand Controversy As MEK Can’t Prove Leader Massoud Rajavi Is Dead Or Alive

همچنین:

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید