منصور نظری: نگاهی از درون به فرقه رجوی خانه از پای بست ویران است

0
681

نگاهی از درون به فرقه رجوی خانه از پای بست ویران است 

 منصور نظری، ایران اینترلینک، بیست و ششم سپتامبر ۲۰۱۷:… فرقه رجوی جریان ابروباخته ای که دیگر اب از سرش گذشته است و بخاطر همین دیگر برایش فرق نمیکند که این اب یک وجب باشد یا صد وجب . خشت اول گرنهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج بله معمار این جریان خشت اول را برای کسب قدرت چید و نه برای ازادی مردم و یا عدالت برای مردم و از همان جا بود که ثمره این … 

http://iran-interlink.org

نگاهی از درون به فرقه رجوی خانه از پای بست ویران است

سازمان مجاهدین بیش از سی و هفت سال است که دست روی هر چه میگذارد خراب میشود گوئی که اینها امده اند فقط برای خراب کردن و ویران سازی پیش از انقلاب ایران نیز این سازمان گذشته خوبی نداشته است از کشتن یاران خویش مجید شریف گرفته تا صمدیه لباف و تا صدها خرابی دیگر که به بار اورده اند به راستی کجای این پرونده پنجاه و دو ساله درخشان است دست روی هر سال ان بگذاریم سراسر است با ویرانی و خونریزی همه جای این پرونده سیاه است و نقطه سفیدی در ان نیست . از ان سالها که بنا به فرمان مسعود رجوی سی خرداد افریدند و صدها نفر را به کشتن دادند تا روزهای سیاه پیوستن به صدام حسین جنایتکار و دشمن ایران وایرانی و امروز نیز پیرو همان خط ویران سازی پیوستن به دشمنان خاک میهنمان ایران .

براستی مشکل این جریان ارتجاعی چیست که اینگونه فقط ویران میکند و بدنبال ویرانسازیست ؟ قاعدتا باید مشکلی بزرگ در این سازمان باشد که جز ویرانی ثمری به بار نمی اورد از پیش از انقلاب بگذریم پس از انقلاب ایران این سازمان بدنبال کسب قدرت بود و از انجا که نتوانست به این امر نائل شود وارد مسیر بی بازگشتی شد که امروز سر از ناکجااباد دراورده است . هزاران نفر در اثر سیاست های خانمانسوز این جریان نابود شدند تا رجوی به قدرت برسد اما سیاست نابودسازی به همین جا ختم نمیشود از انجا که هدف کسب قدرت است هروسیله ای هدف را توجیه میکند تا رجوی به قدرت برسد این سیاستی است که این جریان پیش گرفت وقتی استراتژی این جریان تبدیل به کسب قدرت به هر وسیله ای میشود باید باور داشت که این جریان میتواند دست به هر کار کثیفی بزند .

غلطیدن به دامن صدام حسین بخشی از این داستان است شعار ازادی و عدالت برای این فرقه معنا ندارد چرا که هدف نه ازادی نه عدالت و نه مردم است هدف فقط و فقط کسب قدرت است به همین دلیل است که این جریان از سوی جامعه ایرانیان چه در داخل و چه در خارج طرد شده است و امروزه  تنها پشتوانه این جریان ارتجاعی قدرت های خارجی هستند که در جنگ سیاسی  با کشور ایران از این فرقه به عنوان ابزار استفاده میکنند همچون مرتجعین سعودی و جنگ طلبانی همچون بولتون که دشمنان دیرنه کشور ایران هستند و این فرقه دیگر خجالت را کنار گذاشته و بصورت علنی به زیر قبای انها رفته است بله به زیر قبای همان کسانی روزگاری برایشان سرود سرکوچه کمینه میساخت حالا زیر قبای همانها سینه هم میزند .

فرقه رجوی جریان ابروباخته ای که دیگر اب از سرش گذشته است و بخاطر همین دیگر برایش فرق نمیکند که این اب یک وجب باشد یا صد وجب . خشت اول گرنهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج بله معمار این جریان خشت اول را برای کسب قدرت چید و نه برای ازادی مردم و یا عدالت برای مردم  و از همان جا بود که ثمره این جریان ارتجاعی جز ویرانی چیزی نبوده است به همین دلیل بود و هست که خانه از پای بست ویران است و سرانجام این جریان ان میشود که برای ویران سازی ایران دست به دست دشمنان ایران میدهد و از انها میخواهد که این جریان ارتجاعی را به ایران ببرد و سر قدرت بنشاند این است انتهای خیانت به مردم ایران.

انچه مسلم است این است که سازمان مجاهدین در طی دگردیسی که در ان رخ داده تبدیل به فرقه ای مخرب شده است که میتواند وسیله ای در دست هر کسی باشد این است سرنوشت جریانی که بخاطر رسیدن به قدرت الوده به هر نکبتی شد .و بی تردید مردم ایران و تاریخ ایران هرگز این وطن فروشی را از یاد نخواهند برد .

Elona Gjebrea_Maryam Rajavi

Albania’s Anti-Trafficking Coordinator Elona Gjebrea praises Maryam Rajavi for keeping modern slaves in Tirana

Maryam Rajavi Saddam's private army NCRICouncil of Foreign Relations, 2014: Mujahadeen-e-Khalq (MEK). Backgrounders

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید