عقب نشینی خفت بار فرقه رجوی + سه مقاله دیگر از بنیاد سحر

0
724

فرار یکی از فرماندهان، عقب نشینی خفت بار، افزایش فشار

(سه مطلب از مجاهدین خلق، فرقه رجوی در آلبانی)

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و سوم سپتامبر ۲۰۱۷:…  خبر دار شدم که دیروز یکی دیگر از کادرها و مسئولین این فرقه با بیش از سی و پنج سال سابقه و علیرغم فشار و ارعاب و تهدیدهای سران فرقه رجوی طی این مدت، خود را از این فرقه رها کرده و از دنیای بسته و سکت به آغوش دنیای آزاد و عاری از فریب و دروغ قدم گذاشت. ترفندهای گوناگون و انواع فشارها نمیتواند مانع … 

عقب نشینی خفت بار فرقه رجوی

مجید آتش افروز (مستعار)
لینک به منبع

اخیرا فرقه رجوی با فراخواندن برخی افراد به دفتر خود مدعی شده است که “ما به کسی نگفته ایم که پولش را قطع میکنیم واگر هم به اشتباه به کسی گفته شده تصحیح میکنیم و حتی اگر کمیساریا اقدام به دادن مستمری کند ما خودمان پولی که می دهیم را قطع نمی کنیم و به دادن کمک هزینه ادامه میدهیم”، و به این ترتیب اقدام به یک عقب نشینی خفت بار کرده اند. البته باید این را بخشی دیگر از بازی کثیف این فرقه دانست بخصوص در شرایطی که افراد جدا شده اعلام کرده اند که تحت هیچ شرایطی حاضر به گرفتن پول از این سازمان مخوف که هر دم یک ساز می زند و از اهرم مستمری برای اهداف شوم خود استفاده می کند نخواهند بود.

حال باید به این موضوع پرداخت که چه شده که این فرقه مافیایی یکباره به این ترفند روی آورده است. تا دیروز به افراد بصورت تک به تک و طی یک نشست یک ساعته که برای هر نفر زمان در نظر گرفته میشد اعلام می شد و اصرار بر این بود که حتی از پول دریافتی خود کم کنند و بعد هم از ماه دیگر خبری از پول نیست و بروند هر شکایتی دارند به کمیساریا بکنند و دلیل آنرا هم اینطور بیان می کردند که چون کمیساریا آنها را مجبورکرده است تا از آپارتمانهایی که برای یکسال قراربود در دستشان باشد به مدت دو سال بدون دادن پولی استفاده کرده اند الان بایستی تخلیه کنند و چون پول ندارند باید پول جداشدگان را قطع نمایند.

یک بام و دو هوا را بنگرید. یک طرف حق الزحمه های چند صد هزار دلاری برای آمریکاییان و ساختن ساختمانهای جدید برای برگزاری نشستها و کرایه کردن ساختمانهای بزرگ در مسیر اتوبان به شکلی که یک مسافت چندین کیلومتری در دست آنهاست و همگی بر خیابان اصلی هستند و از طرف دیگر قطع کردن پول افراد جدا شده به بهانه نداشتن پول، و چون مطمئن هستند که بازی آنها پیش خواهد رفت و کمیساریا و دولت آلبانی را نیز در کنار خود دارند میتوانند این بازی کثیف را ادامه دهند.

اما غافل از اینکه افراد رها شده دیگر به بازی آنها تن نخواهند داد و به نیرو و حقوق خود واقف شده اند و طی پافشاری این افراد کمیساریا از فرقه خواسته تا به شکل رسمی این موضوع را اعلام کند چرا که فرقه در قبال حرف افراد نیز حاضر به دادن برگه نشد و بصورت مکتوب حاضر نشد به هر فرد اعلام کند که به آنها دیگر حاضر نیست پول بدهد و تنها به شکل شفاهی اعلام کرد تا بتواند بعد هر زمان خواست این موضوع را تکذیب کند و الان دارد همین بازی را میکند تا افراد در شک و تردید به آنها پاسخ مثبت بدهند و از شکایت خود صرف نظر نمایند و در این بین نیز با ارسال نفوذیهای خود در بین افراد جدا شده و جاسوسی از آنها حتی در سالن ورزش و خیابان و گرفتن عکس افراد را تحت فشار قرار بدهند، و چون در رابطه با برخی افراد توانسته اند به بهانه های واهی پولشان را قطع کنند بدنبال این هستند تا با زدن تهمت اقدام به قطع کردن پول نمایند وبه سادگی در همین مدت نیز کمیساریا و دولت آلبانی را نیز چک کرده اند و مطمئن شده اند که حتی در این ارگان و در دولت کسی به مخالفت با آنها بر نخواسته است و لذا با آزادی عمل بیشتری وارد شده و اینبار با بازی دیگری بدنبال پیش برد هدف خود هستند.

بایستی به این فرقه و رهبر خود خوانده آن که تنها چیزی که برایش مهم است ادامه و بقای خودش در دنیای کاذب خودش هست گفت آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، زمان هرگز به عقب باز نخواهد گشت.

مجید آتش افروز – رها شده از فرقه رجوی در آلبانی

ضربه ای دیگر بر فرق رجوی

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

خبر دار شدم که دیروز یکی دیگر از کادرها و مسئولین این فرقه با بیش از سی و پنج سال سابقه و علیرغم فشار و ارعاب و تهدیدهای سران فرقه رجوی طی این مدت، خود را از این فرقه رها کرده و از دنیای بسته و سکت به آغوش دنیای آزاد و عاری از فریب و دروغ قدم گذاشت.

ترفندهای گوناگون و انواع فشارها نمیتواند مانع آزادی کسی شود و دیگر کار ساز نیست و مسئولین این فرقه یکی پس از دیگری از جهنم رجوی خارج میشوند و در آینده شاهد موج عظیم ریزش خواهیم بود و رجوی ضربات سنگینی متحمل خواهد شد.

دیوارهای زندان رجوی در حال فرو ریختن و از بین رفتن است و ما نجات یافتگان همراه با خانواده ها بیشتر از هر زمان دیگر قدر این زمان را خواهیم دانست.

باید به رجوی گفت آلبانی پایان راه فریب دادن و به اسارت گرفتن است. ما به تلاش های خود برای آگاه ساختن دوستان اسیرمان ادامه خواهیم داد تا رهایی آخرین نفر تحقق یابد و این فرقه منحوس را در میان افکار عمومی افشا خواهیم نمود.

رها شده از فرقه رجوی در تیرانا – محمد هاشمی

گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

رضا افخمی (مستعار)
لینک به منبع

با سلام خدمت هموطنان عزیز

همانطور که خوانندگان محترم سایت سحر مطلع هستند تشکیلات فرقه جهنمی رجوی رو به اضمحلال است و البته برای سرپا نگه داشتن خود دستگاه جاسوس پروری براه انداخته و فضای اختناق پلیسی در آلبانی در میان نجات یافتگان، با توسل به انواع ترفندهای کثیف و مزورانه، ایجاد نموده است.

مریم رجوی چندی پیش به افراد رها شده از شر فرقه رجوی که مستمری پناهندگیشان را از طریق فرقه دریافت می کردند گفته بود که از ماه آتی دیگر پولی بعنوان مستمری به آنها پرداخت نخواهد شد و برای دریافت مستمری باید به کمیساریای عالی پناهندگی در آلبانی مراجعه کنند.

هدف از این تصمیم چه بود؟

اول می خواستند افراد رها شده از فرقه را تحت فشارهای معیشتی و صنفی قرار بدهند تا به گمان خود آنها را در برابرخواسته های نفرت انگیز فرقه یعنی همان جاسوسی، خبرچینی، تفرقه افکنی، دروغ پراکنی و شایعه سازی مطیع گردانند. حالا افرادی که تمامی جوانی و زندگی خود را به پای این فرقه فدا کرده اند باید در یک کشور غریب، بدون هیچ امکانی برای ادامه زندگی، به شکلی سخیف رها شوند و هر روز برای این مستمری ناچیزشان به درگاه مریم رجوی التماس کنند. آنوقت هر روز یک بامبول جدید در می آورند تا نجات یافتگان را مجبور کنند برای گذران زندگی و برای یک لقمه نان و یک سرپناه تن به خواسته های کثیف فرقه بدهند. اما زهی خیال باطل.

هدف دوم فرقه این بود که به افرادی که در بند تاریکخانه رجوی اسیر و خواهان رهایی از چنگال فرقه هستند بفهمانند که بیرون از فرقه، یعنی دنیای آزاد، جایی برای آنها نیست. همان سیاه نمایی و ترساندن اعضای در بند فرقه از آینده ای مبهم و تاریک. در واقع به آنهایی که خواهان جدایی از فرقه هستند می گویند که اگر جدا شوید خواب در گوشه خیابان و گرسنگی و … درانتظارتان هست. بقول خودشان خسرالدنیا والآخره میشوید که افراد از تصمیم خود مبنی بر جدا شدن از فرقه منصرف گردند.

البته بازهم حساب و کتاب این فرقه شیطانی و رهبری آن غلط از آب درآمد. شتر در خواب بیند پنبه دانه – گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه. این طرح و برنامه و اقدامات ضد انسانی رجوی برای تفرقه اندازی و گل آلود کردن آب راه به جایی نبرد و با اتحاد عمل و هوشیاری جمعی از افراد رها شده ناکام و عقیم ماند. با مراجعه افراد جدا شده به کمیساریای عالی پناهندگی و وکیل حقوقیشان، موضوع به وزارت کشور آلبانی اطلاع داده شد و دنبال نمودن موضوع از راهکارهای قانونی در دست اقدام و پیگیری قرار گرفت.

حال مریم رجوی که دیده قافیه را بدجوری باخته جلو دویده تا شکست مفتضحانه اش را جمع و جور کند و به کمیساریا در ژنو اعلام کرده که به تعهدات قبلی خود مبنی بر پرداخت مستمری پناهندگی ملتزم است.

ولی جامعۀ نجات یافتگان در آلبانی فریب نعل وارونه رجوی را نخورده متحد و یکپارچه جلوی او ایستاده و پیشنهادش را قبول نکردند و خواهان این هستند که کمیساریا بطور انفرادی مستمری آنان را بدون واسطه پرداخت نماید. در حال حاضر هم کمیساریا برای افراد رها شده حساب بانکی باز کرده که به احتمال قوی مستمری را بدون دخالت سازمان پرداخت کند. اینجاست که باید به مریم رجوی گفت گهی زین به پشت و گهی پشت به زین.

رضا افخمی – رها شده از فرقه رجوی در آلبانی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید