سوزش مریم قجر داعشی از جدائی و دیدارعلامه الحسینی با جدا شده گان . ( ۲)

0
829

سوزش مریم قجر داعشی از جدائی و دیدارعلامه محمد علی الحسینی با جدا شده گان . ( ۲)

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، پانزدهم اوت ۲۰۱۷:…  علامه سید محمد علی الحسینی در رابطه به ملاقات خصوصی اش با مریم قجر داعشی در اردوگاه اور سوراواز اشاره کردند و گفتند : من از مریم قجر در مورد حجاب و روسری که داشتند سوال کردم و پرسیدم شما چقدر به این حجاب معتقد هستید ؟ مریم قجر داعشی در جواب علامه گفته بود : واقعیت اینکه من به حجاب معتقد نیستم ولی از انجا که در تشکیلات مجاهدین … 

علامه حسینی مشاور مریم رجوی اعلام جدایی کردجدایی آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی از فرقه مجاهدین 

لینک به منبع

سوزش مریم قجر داعشی از جدائی و دیدار

علامه محمد علی الحسینی با جدا شده گان . ( ۲)

 محمد رزاقی علامه حسینی لبنانی پاریس 2017قبل از اینکه به نوشتن بپردازم . از هم وطنان و دوستانی که در این چند روز گذشته ابراز محبت کردند تشکر کنم و یک حقیقت انکار ناپذیر باز تکرار کنم .

مریم قجر داعشی در هر نشست بطور مدام تکرار می کرد که شما هنوز مسعود ( رجوی داعشی ) نشناختید بعد از ۲۰ سال می فهمید که مسعود کی بود !

این تنها حرف درست و اقعی مریم قجر در طول عمرش زده . ما بعد از ۲۰ سال فهمدیدم که رجوی چه پزونکی و شیاد و جلاد ؛ وطن فروش ؛ بز دل و … بوده .

بعد از ۲۰ سال فهمیدیم که رجوی داعشی عمر وزندگی ؛ جوانی ؛ سلامت جسمی ما را با برده داری نوینی که در اردوگاه بد نام اشرف براه انداخته بود به فنا داد !

اینبارهر قدمی که در بیمارستان برداشتم به جای اینکه از درد کلیه کمردرد ناشی از بیگاری  و برده وار کار کردن که نزدیک به ۲۰ سال در اردوگاههای رجوی داعشی  بر جسم و روح  دارم از درد  بنالم به جای ان  نفرین فرستادم به ان روح پلید رجوی داعشی  که باعث و بانی این همه درد و رنج وبه نظر من این موقع بهترین زمان برای شناخت ماهیت رجوی داعشی و فهم انکه رجوی چه بلائی سر اورد که جهان خبر دار نشد و البته بهترین موقعیت هم برای تصمیم گیری و مصصم تر از هر زمان دیگر برای افشاء جنایتهای مریم قجر داعشی  و سران فرقه که هنوز یک عده را در اسارت جسمی و ذهنی نگه داشته تا بتوانند با سوء استفاده از حضور این اسیران نگون بخت  به دریافت دلارهای خونین از عربستان و موساد و … برای خوش گذارانی ها و برگزاری شو های مختلف ادامه دهند .

در مطلب قبلی به اظهارات علامه سید محمد علی الحسینی در دیدار با جدا شده گان اشاره کردم و در این مطلب هم سعی می کنم بصورت خلاصه ادامه صحبتهای علامه و دوستان جدا شده را به اطلاع هموطنان عزیز برسانم .

http://razaghi13.blogfa.com/post-496.aspx

علامه سید محمد علی الحسینی در رابطه به ملاقات خصوصی اش با مریم قجر داعشی در اردوگاه اور سوراواز اشاره کردند و گفتند :

من از مریم قجر در مورد حجاب و روسری که داشتند سوال کردم و پرسیدم شما چقدر به این حجاب معتقد هستید ؟

مریم قجر داعشی در جواب علامه گفته بود :

واقعیت اینکه من به حجاب معتقد نیستم ولی از انجا که در تشکیلات مجاهدین نقش مهمی بهم داده شده مجبور هستم حجاب را سر کنم !

علامه گفتند :

وقتی این جواب از مریم قجر شنیدم شوکه شدم و بلافاصله به ذهنم امد که نفاق و دو  روئی واقعی را می توان در ماهیت این جماعت دید !

سپس علامه به سو استفاده مریم قجر داعشی از اعضاء نگون بخت زمانی که در کمپ لیبرتی در عراق بودند اشاره کرد و گفت :

زمانی که اعضاء فرقه در کمپ لیبرتی بودند فرقه رجوی و شخص مریم قجر با صدور بیانیه های مختلف سعی می کردند دولت عراق به محاصره پزشکی و غذائی متهم کنند و هر چند وقت یکبار اطلاعیه صادر می کردند و از ما می خواستند که بر علیه دولت عراق موضع بگیریم !

علامه اضافه کرد : یکبار من به مریم قجر پیشنها دادم با امکاناتی که در اروپا کشورهای دیگر وجود دارد می توان مشکل داروئی و پزشکی اعضاء در عراق در میان گذاشت و حل کرد ولی سران فرقه گفته بودند نه ما فقط می خواهیم شما بیانیه بدهید و دولت عراق و رژیم ایران مجکوم کنید و تاکید کنید که اعضاء فرقه در محاصره پزشکی و داروئی هستند !

در ادامه علامه سید محمد علی الحسینی به موضوع مهمی اشاره کردند که من خود بارها نوشته و یا در مصاحبه هایم به ان پرداخته بودم .

علامه گفت : نکته خیلی مهمی که من از شیوه خبر رسانی این فرقه فهمیدم رجوی خیلی مایل به کشته شدن اعضاء خود هست تا در مطبوعات و … مطرح شود .

وی گفت :  قبل از اینکه در عراق به کمپ لیبرتی حمله ای صورت بگیرد از طرف  سران فرقه پیام می امد که فردا شب می خواهند به ما حمله کنند !!!

سوال مهمی که به دهنم می امد که رجوی از کجا دقیقا می دانست که در چه روزی و یا چه ساعتی با چه نوع سلاحی می خواهند به کمپ حمله کنند !

به غیر از اینکه خود فرقه ترتیب این حملات می داد و می خواست با کشته شدن اعضاء در عراق رجوی هم مظلوم نمائی کند و هم  در مطبوعات و رسانه ها مطرح شود ! ایا به غیر این می تواند چیز دیگری باشد؟

 ایا ان ححملات ساختگی نبود؟

در این دیدار سپس هر کدام از نماینده گان انجمنها و اعضاء قدیمی بصورت مستقل در این سمینار شرکت کرده بودند به رفتارها و قوانین فرقه ای و دست سازرجوی داعشی اشاره کردند که علامه از شنیدن این موضوعات بیشتر به ماهیت ضد انسانی و ادعای دروغین مسلمانی رجوی داعشی و سران فرقه پی می برد .

البته اینجا باید به علامه بگویم :

شما با جدا شدن از این فرقه جنایتکار ۱۰ سال جلو افتادید . همانطور که گفتم مریم قجر داعشی می گفت شما بعد از ۲۰ سال رجوی خواهید شناخت اما علامه بعد از ۱۰ سال همکاری با این فرقه به ماهیت فرقه گرایانه و ضد بشری رجوی و مریم قجر داعشی پی برد و از این فرقه جدا شد پس می توان گفت ۱۰ سال جلوتر از اعضاء نگون بختی هستند که هنوز در اسارت جسمی و ذهنی رجوی داعشی هستند و مطمئن روزی که از این فرقه یک قدم فاصله بگیرند به ماهیت ضد انسانی رجوی پی خواهند برد .

اما بعد از دیدار علامه سید محمد علی الحسینی با جدا شده ها مریم قجر رجوی سوزش خودش را با دادن اطلاعیه های مختلف به نمایش گذاشت و مدعی شد که اصلا علامه جزو نیروی قدس بوده !

دیدار جدا شده ها  با علامه محمد الحسینی هم در زیر زمین یک رستوران صورت گرفته !

البته شخصا از صدور اطلاعیه توسط شیاد خانه رجوی داعشی تعجب نکردم .

چون تنها کسی که از بین چند میلیادر انسان روی زمین می تواند در یک دقیقه از زیر دامن خود علامه شجاع ؛ مبارز؛ مجاهد و… را جزو نیروی قدس بیرون بیاره فقط مریم قجر داعشی نه کس دیگر !

استقبال مریم قجرداعشی و سران فرقه در اردوگاه اور سوراواز قبل از جدائی علامه محمد علی الحسنی گویای این واقعیت است . البته صدها سند ؛ فیلم و شاهد مزدوری ؛ جنایتهای رجوی وجود دارد که قابل ارائه به هر دادگاه می باشد .

اینکه جدا شده ها در زیر زمین با علامه سید محمد علی الحسینی ملاقات کرده اند هم قابل فهم .

به مریم قجر داعشی می گویم ما قارا کنیز صدام نبودیم و دلارهای خونین از صدام نگرفتیم و سهمیه نفت هم از صدام نمی گرفتیم که در اروپا بفروشیم و مثل شما شوء برگزار کنیم وبرای سخنرانی هر دقیقه بین ۵ هزار تا ده هزار دلار به هر نماینده سابق ؛ کاندید سابق ؛ وزیر سابق؛ وکیل سابق و … بدهیم .

سند انکار ناپذیر دریافت دلارهای خونین  توسط رجوی داعشی و مهدی زن فروش  از صدام ملعون در مقابل  قارا کنیزی ؛وطن فروشی ؛ جاسوسی و مزدوری ؛ ترور و ….

در ضمن اگر زیر زمین بد و اخ  پس چرا رجوی داعشی در اردوگاه اشرف زیر زمین ضد اتمی با درهای چند لایه و تخت لرزان برای خودش درست کرده بود ؟

البته ما با سر بلندی و با تف به دلارهای خونین مستقل بدون وابستگی به شیوخ مرتجع عرب یا موساد و سرویسهای اطلاعاتی سیا و …  در خانه های خود میز گرد می گذاریم و صدایمان را به هر طریق ممکن به گوش مردم می رسانیم .

واقعیت اینکه فعالیت جدا شده ها و افشاگریهایشان  با همین امکانات محدود و شخصی خود باعث شده رجوی روح پلید در قبر بلرزد و مریم قجر داعشیو سران فرقه به سوزش به افتند و با تهدید جدا شده ها و خانواده ها به قتل و ترور سوزش خود را به نمایش گذاشته .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید