هشدار نسبت به تهدیدات جانی علیه خانواده ها و اعضای سابق مجاهدین خلق

0
1475

هشدار نسبت به تهدیدات جانی علیه خانواده ها و اعضای سابق مجاهدین خلق

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، چهاردهم اوت ۲۰۱۷:…  متأسفانه، ما شاهد رفتار نادرست دولت آلبانی و پلیس با خانواده هائی که به آلبانی آمده اند تا با عزیزانشان دیدار کنند هستیم. کجای دنیا دیدار با عزیزان جرم تلقی می شود که در کشور شما خانواده های دردمند بعد از آنکه مورد ضرب و شتم عناصر فرقه قرار گرفتند زیر بازجوئی پلیس می روند و با آنان مانند مجرمین رفتار می شود؟ اعضای جداشده از فرقه … 

ISIS ISIL Mojahedin Khalq Rajavi cult FlaqsMojahedin Khalq, Rajavi cult, Saddam’s Private Army, were trained by Mossad to assassinate Iranian scientists 

تعلیم دیدگان صدام مجاهدین خلق رجوی از عراق تا آلبانیMojahedin Khalq (MEK) presence in Albania highlights security risks for Europe

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی

نامه بنیاد خانواده سحر به وزارت کشور دولت آلبانی

هشدار نسبت به تهدیدات جانی علیه خانواده ها و اعضای سابق مجاهدین خلق

بنیاد خانواده سحر

۱۱ اوت ۲۰۱۷

وزارت کشور آلبانی

تیرانا، آلبانی

آقای دریتان دمیراج عزیز

همانطور که مطلع هستید، بیش از ۲۰۰۰ عضو یک فرقه تروریستی موسوم به مجاهدین خلق در کشور شما تحت پناهندگی ملل متحد ساکنند. این افراد تحت همه نوع تضییقات فرقه ای و محدودیت ها هستند که شامل محرومیت از ارتباط و دیدار با خانواده ها می باشد.

در حال حاضر، حدود ۱۰۰ نفر از جداشدگان این فرقه در آلبانی زندگی می کنند، اما تحت توافقی که بین کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان و رهبران مجاهدین خلق منعقد شده است، مستمری پناهندگی آنان هنوز مستقیما به فرقه رجوی، به جای طرف مربوطه به عنوان یک فرد مستقل، داده میشود. این امر بدان معنی است که این افراد همچنان تحت کنترل فرقه می باشند.

علاوه بر این، در داخل مجاهدین خلق حدود ۱۰۰ نفر دیگر خواهان جدائی هستند که از این امر ممانعت به عمل می آید و آنان تحت کنترل های شدید و انواع محدودیت ها قرار دارند. برخی از این افراد حتی در داخل فرقه در حبس انفرادی به سر می برند.

اخیرا، مریم رجوی – جانشین رهبر فرقه مسعود رجوی بعد از ناپدید شدن او – مجددا سفری به آلبانی داشته است تا تلاش نماید مانع از جداشدن اعضا بشود. در یک نشست درونی او به روشنی افرادی که خواهان جداشدن هستند را تهدید به مرگ کرده است. ما می دانیم که ورود و خروج او در فرودگاه تیرانا بدون تشریفات گذرنامه ای صورت می گیرد.

در خلال دیدار قبلی مریم رجوی از تیرانا، خانم ایلونا جبریا، معاون وزیر کشور و مسئول مبارزه با قاچاق انسان، در میتینگ فرقه شرکت نمود و حمایت خود از این گروه تروریستی را اعلام کرد.

به تازگی مقاله ای در یکی از وبسایت های فرقه درج شده که خانواده ها و اعضای جداشده را تهدید به مرگ کرده است. طبیعتا، این موضوع نگرانی عمیقی در میان آنان بوجود آورده است. در این مقاله کسانی که از سازمان جدا شده اند و کسانی که مایل به دیدار با عزیزانشان هستند به عنوان خائن معرفی گردیده و لذا، طبق تئوری های فرقه در داخل گروه، مستحق اعدام عاجل شناخته شده اند. مسامحه و مصالحه دولت آلبانی با این گروه تروریستی به آنان این دست باز را داده و آنان را تشویق نموده تا علنا افراد را به مرگ و ترور تهدید کنند.

ما همچنین می دانیم که فرقه تروریستی رجوی امکانی در ۲۷ کیلومتری در خارج از تیرانا فراهم نموده تا بتواند تمامی اعضا را به مکانی دورافتاده و ایزوله همانند پادگان اشرف در عراق منتقل کند. در این محل فرقه می تواند افراد را بدور از ناظران خارجی و بازرسان و بدون دخالت آنان از حداقل های آزادی و پایه ای ترین حقوق انسانی محروم نگاه دارد و مانع از دسترسی آنان به دنیای بیرون گردد.

متأسفانه، ما شاهد رفتار نادرست دولت آلبانی و پلیس با خانواده هائی که به آلبانی آمده اند تا با عزیزانشان دیدار کنند هستیم. کجای دنیا دیدار با عزیزان جرم تلقی می شود که در کشور شما خانواده های دردمند بعد از آنکه مورد ضرب و شتم عناصر فرقه قرار گرفتند زیر بازجوئی پلیس می روند و با آنان مانند مجرمین رفتار می شود؟

اعضای جداشده از فرقه رجوی بارها به وزارت کشور و به کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان در خصوص سوء رفتار و اقدامات مجرمانه عناصر فرقه با خودشان و دیگران شکایت کرده اند، اما واکنش آنان تا امروز به این صورت بوده است که هر یک دیگری را در خصوص نقض حقوق این افراد مسئول می داند.

بنیاد خانواده سحر در خصوص تهدید به مرگ علنی فرقه رجوی در برابر خانواده ها و اعضای جداشده هشدار داده و وزارت کشور دولت آلبانی و پلیس و مقامات امنیتی این کشور را مسئول هر گونه عملکرد فرقه علیه آنان می داند و این حق را برای خود محفوظ می دارد که موضوع را از طریق مجامع حقوقی و سازمان های بین المللی دنبال کند.

ارادتمند
بنیاد خانواده سحر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید