اطلاعات تکمیلی از فرقه رجوی در تیرانا – مریم رجوی مجددا در آلبانی

0
733

اطلاعات تکمیلی از فرقه رجوی در تیرانا – مریم رجوی مجددا در آلبانی 

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، هشتم اوت ۲۰۱۷:…  گفته میشود که مریم رجوی مقر به مقر افراد را صدا می کند و با وعده و وعید از آنان تعهد می گیرد. تاکنون برای هر مقر یک روز وقت گذاشته است و عجیب اینست که نشست ها را در تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر می گذارد که سابقه نداشته و بیانگر وخامت اوضاع در نظر اوست. تعداد کم در هر نشست برای این منظور است که بتواند تأثیر بیشتری بگذارد و  …

لینک به منبع

اطلاعات تکمیلی از فرقه رجوی در تیرانا

مریم رجوی مجددا در آلبانی

به دنبال درج مقاله “فرقه رجوی در گرداب آلبانی“، اطلاعات تکمیلی زیر از منابع متعددی بدست آمده است:

آخرین خبر بدست آمده از درون فرقه رجوی در تیرانا حاکی است که مریم رجوی مجددا به آلبانی آمده است. این سفر به صورت فوری و غیر مترقبه به دلیل امتناع تعداد کثیری از اعضا در نوشتن تعهدنامه و امضای سوگند نامه انجام پذیرفته است. ظاهرا وضعیت تشکیلاتی فرقه فوق العاده وخیم ارزیابی شده که مریم رجوی را مجددا به آلبانی کشانده است. خصوصا اینکه بازگشت او به فرانسه این بار می تواند با مشکلاتی همراه باشد.

گفته میشود که مریم رجوی مقر به مقر افراد را صدا می کند و با وعده و وعید از آنان تعهد می گیرد. تاکنون برای هر مقر یک روز وقت گذاشته است و عجیب اینست که نشست ها را در تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر می گذارد که سابقه نداشته و بیانگر وخامت اوضاع در نظر اوست. تعداد کم در هر نشست برای این منظور است که بتواند تأثیر بیشتری بگذارد و افراد را مجاب نماید که تعهد بدهند.

البته قدم بعد کشاندن آنان به مقر “اشرف ۳” است. همان جائی که خاطره هولناک اشرف در عراق را تداعی می کند و لذا افراد از رفتن به آنجا سر باز می زنند. همچنین خبر رسیده که تردد افراد به شهر فعلا برای شرکت در نشست ها ممنوع اعلام شده است و همچنین به شدت کنترل می شود که اخبار فرقه به بیرون درز نکند.

شنیده شده است که فرقه رجوی در محلی نرسیده به سیتی پارک در حومه تیرانا بین ۳۰ تا ۴۰ خانه را اجاره کرده و حدود ۴۵ نفر را ظرف مدت یک ماه به تدریج در این خانه ها مستقر نموده است.

هدف اصلی نشست های مریم رجوی در تیرانا و گرفتن تعهدنامه از اعضا برای آماده نمودن آنان اولا برای انتقال به محل جدید و ثانیا پذیرش موضوع جداشدن تعداد زیادی از اعضا می باشد که در کل دیگران شوکه نشوند.

همچنین اطلاع یافتیم که نشست های مریم رجوی هدف دیگری را هم دنبال می کند و آن تقسیم بندی اعضا است. در این نشست ها اعضا ارزیابی شده و به محکم، وسط، و شل تقسیم می شوند. احتمالا نقطه بعدی تقسیم بندی تشکیلاتی به نوعی است که کسانی که محکم هستند مراقب کسانی که شل شده اند باشند تا فرار نکنند چون اخیرا خیلی ها بدون اطلاع سازمان فرار کرده اند که موجب خشم و عدم رضایت سازمان شده است.

در هر صورت این تحرکات پیش زمینه انتقال به خارج از تیرانا و مقر جدید تلقی میگردد که به نظر می رسد سازمان همچنین خود را برای یک ریزش نیروی وسیع آماده می کند.

بنیاد خانواده سحر
تیرانا – ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید