دلواپسی حقوق بشری مریم رجوی و تحریم های انسان دوستانه امریکایی

0
662

دلواپسی حقوق بشری مریم رجوی و تحریم های انسان دوستانه امریکایی

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، ایران اینترلینک، بیست و نهم ژوئیه ۲۰۱۷:…  این تحریم ها برعلیه هرچه هم که باشد، بخاطر حقوق بشر نیست که هم مریم خانم و هم هیئت حاکمه ی امریکا ، غم این یکی را ندارند! قانونی بودنش هم پیشکش مریم خانم که حکم دخالت عریان درامور داخلی کشورهای دیگر دارد وکاملا غیر قانونی است!! تولید موشک ها که بنیه ی دفاعی کشور را محکمتر میکند ودر قبال تحریم نیروی هوایی ونقصی … 

رجوی مجاهدین خلق مزدوری عربستان اسرائیلاین روزهای سیاه فرقه رجوی

http://iran-interlink.org

دلواپسی حقوق بشری مریم رجوی و تحریم های انسان دوستانه امریکایی

۰۷/۰۵/۱۳۹۶

مجالس قانونگذاری آمریکا که مدت زمانی طولانی ای است که از دولت آمریکا ارتجاعی تر شده و به مامن خبیث ترین راستگراها و جنگ افروزان تبدیل شده ، بالاخره بعد از جنجال فراوان ، تحریم های  جدید ، زورگویانه وظالمانه ی خود را برعلیه مردم ایران به تصویب رساند !

البته این تحریم ها به اشکال دیگر شامل روسیه هم شده و ازاین بابت دم خروس را – که از سوریه بیرون روید تا ما آنجا را به کشورهای ضعیف و مطیع دربرابر اسرائیل تبدیل کنیم – نشان داد!

ازابتدا هم معلوم بود که شکستهای آمریکا ونوکرانش در سوریه ، باین سادگی قابل هضم برای این طماع ذاتی نخواهد بود و این سلطه گر لاعلاج ، زهر خود را ازطریقی دیگر – با استفاده از حاکمیت بیجای دلار بر بانک ها وبازار های جهانی – خواهد ریخت !

واقعیت آنست که اگر کشورها ومردم جهان نخواهند اززیر سلطه ی دلار- که پشتوانه ای ندارد واگر دارد قدرت نظامی این کشور است – خارج شوند ، این دلار مانند شمشیر داموکلسی برسر هر کشور و ملتی که بخواهند دربرابر آمریکا استقلال خواهی ونافرمانی نشان دهند ، آویزان خواهد بود!!

البته بررسی این موضوع که ” چگونه باید از سیطره ی دلار خارج شد ” ، بعهده ی دولتمردان تقریبا تمام کشورهاست که باید بدانند خود نیز هرزمان جرات استقلال طلبی ودفاع ازمنافع ملی خود را داشته باشند ، زیر فشار دلار آمریکا خواهند بود !

من دروسع خود میتوانم بگویم که دولت ها باید با جدی گرفتن این موضوع واینکه سیستم آمریکائی بر پایه ی ” سلطه وتابعیت ” بنا نهاده شده وتا مجبور به ترک این سیستم نباشد، دایره برهمین منوال- با شدت وضعفی که در شرایط مختلف میتواند داشته باشد- خواهد چرخید!

با کمی تساهل وتسامح میتوان گفت که علاج کار در توانمند ساختن قدرت اقتصادی ( برداشتن گام های جدی برای خود کفایی صنعتی و همگرایی این صنعت با کشاورزی) ، ایجاد گروه بندی های جهانی ونیز تقویت بنیه ی دفاعی هرکشور مفروض است!

باری !

باند رجوی که مدت ها بود که برای این ابراز قلدری کنگره ی آمریکا دلتنگی میکرد ، با تصویب این قطعنامه به وجد آمد و رئیس جمهور؟؟!! مریم که رئیس شورای  باصطلاح ملی مقاومت وهمه چیز هم هست!! ، اقدام به صدور بیانیه ای با عنوان شورای وقیح نامبرده کرده که میخوانیم :

” خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران از تصویب لایحه قانونی در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا مبنی بر اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی به خاطر نقض حقوق بشر و تولید و تکثیر موشکهای بالستیک و همچنین به خاطر اعمال تحریمات تروریستی علیه سپاه پاسداران استقبال کرد. وی افزود: مقاومت ایران از سالها قبل بر ضرورت نامگذاری سپاه پاسداران به مثابه حافظ تمامیت رژیم آخوندی و بازوی اصلی آن در سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی در لیستهای تروریستی تأکید کرده بود اما مماشات با دیکتاتوری آخوندی درست بر عکس، راه را برای تاخت و تاز پاسداران و مزدورانشان در تمام منطقه باز گذاشت “.

این تحریم ها برعلیه هرچه هم که باشد، بخاطر حقوق بشر نیست که هم مریم خانم و هم هیئت حاکمه ی امریکا ، غم این یکی را ندارند!

قانونی بودنش هم پیشکش مریم خانم که حکم دخالت عریان درامور داخلی کشورهای دیگر دارد وکاملا غیر قانونی است!!

تولید موشک ها که بنیه ی دفاعی کشور را محکمتر میکند ودر قبال تحریم نیروی هوایی ونقصی که دراین مورد وجود دارد ، خیلی کارساز است ومثل شیر مادر برای جمهوری اسلامی ایران و فرزندان دانشمند این خاک وبوم ، حلال بوده وازمشروعیت تام وتمامی برخورداراست!

کسی میتواند به وجود این موشک ها اعتراض کند که اولا خودش نمی سازد وثانیا جمهوری اسلامی ایران ازاین موشک ها برای تجاوز به حریم قانونی دیگران استفاده میکند!

مسئله ی تروریزم و رابطه ی آمریکا با آن وسوابق ننگین باند رجوی دردست زدن باین عمل ، جایی را برای اعتراض مجالس آمریکا و این بزرگترین جریان تروریستی تاریخ ایران نمیگذارد !

دیگر اینکه پاسداران ودیگر نیروهای  نظامی ایران به دعوت مریم یا سران آمریکا درمنطقه حضور ندارند که با خواست آنها بیرون روند!!

درادامه :

“خانم رجوی بر ضرورت اعمال بلادرنگ و همه جانبه این تحریمها، با همه الزامات آن تأکید کرد و گفت: هیچ راهی برای فرار رژیم و ارگانهای رسمی و غیر رسمی و طرف حسابهای داخلی و خارجی آن نباید باقی گذاشت. وی از سایر کشورهای جهان به ویژه اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه خواست به این تحریمها بپیوندند و … “.

این یکی حتما ، خانم رئیس جمهور مادم العمر قلابی!

منتها مشکل دراینجاست که اتحادیه ی اروپا ازچنان موقعیت داخلی خوبی برخوردار نیست که باین سادگی ها بخواهد این ضربه ی اقتصادی وسیاسی را که اورا هم برای جاه طلبی آمریکا هدف گرفته ، بپذیرد وراست آنست که اتحادیه ی اروپا هم تضادهای قابل توجهی با آمریکا دارد و این تضادها عاقبت خوشی برای آمریکا نخواهد داشت ، چنانکه زانو زدن دربرابر آمریکا ، اروپا را باین وضع نامطلوب درآورده است!

ونیز :

”  رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران افزود: علاوه بر اعمال بلادرنگ تحریمها علیه سپاه پاسداران و ارگانهای مرتبط با آن، اخراج سپاه پاسداران و شبه نظامیان وابسته به آن از منطقه به خصوص از سوریه و عراق لازمه اجرای این قانون و لازمه پایان دادن به جنگ و بحرانی است که تمامی منطقه را فرا گرفته است “.

که بعد از خروج اینها که مسلما با خواهش ودرخواست آمریکا وشما درآنجا نبوده اند ، منتظر چه بمانند؟!

تجزیه ی سوریه و کشاندن نیروهای صهیونیستی به جوار مرزهای ایران ؟!

آیا صلح مورد نظر شما ، همین تسلیم بلاقید وشرط است با عواقبی مانند درگیر شدن بیشتر ایران درمرزهای خود وتحمل تلفات وهزینه های بیشتر ؟!

خروج ایران ازسوریه نه تنها مشکلی را حل نمیکند ، بلکه میتواند بردایره ی جنگ منطقه ای رونق !! بیشتری بدهد وشما خانم رجوی، چه توقعی از این موقعیت دارید وفکر میکنید که چه کمکی به آزادی میکند وجامعه ی بی طبقه ای که درگذشته میخواستید بسازید؟؟!!

ودر آخر این بیانیه چنین آمده است :

” به رسمیت شناختن حق و خواست مردم ایران برای سرنگونی آخوندها و استقرار آزادی و دموکراسی در ایران بزرگترین کمک به صلح و آرامش در منطقه و جهان است” .

چه کسی قادر، محق وملزم است که این خواست شما را برآورد سازد؟

دولت هایی که سه چهارم مردم جهان تحت کنترل آنهاست ، چنین نظری ندارند و آنگاه شما از نمایندگان یک درصدی های مردم آمریکا میخواهید که تصویب کنند که آخوند ها بروند و دموکراسی مورد نظر شما را که درتشکیلات شما ساری وجاری است ،  در سراسر ایران جاری سازند؟!

چرا باید رای نمایندگان  نیم درصد مردم آمریکا ( نماینده ی فقط ۵/۱میلیون نفر ) اینهمه اعتبار داشته باشد؟!

آیا درک نمیکنید که ما هم رای آنها را درمقابل رای نمایندگان مردم ۷میلیاردی جهان به هیچ میگیریم ودرمقابل رای ۴۰ میلیونی مردم ایران ، وقعی بدان نمیگذاریم؟؟!!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید