شکست استراتژی مریم قجر عضدانلو بعد از ویلپنت و فرار اعضاء مبارک باد

0
515

شکست استراتژی مریم قجر عضدانلو بعد از ویلپنت و فرار اعضاء مبارک باد 

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و پنجم ژوئیه ۲۰۱۷:… جدائی ، رهائی آقایان پویا نوری و جعفر آقایی را به این عزیزان و خانواده هایشان تبریک عرض میکنم ،… روز گذشته هم دو تن از اعضا ی شاخص ، یعنی اعضائی بودند که در تشکیلات به عنوان شاخص های انقلاب دست ساز مریم قجر عضدانلو معرف بودند . هر زمان نشستی بود اولین افرادی بودند که پای میگروفن حاضر می شدند و صحبت می کردند . این دو نفر … 

لینک به منبع

شکست استراتژی مریم قجر عضدانلو بعد از ویلپنت و فرار اعضاء مبارک باد .

در پی شکست استراتژی مریم قجر عضدانلو در شوی ویلپنت، به قول خودشان می خواستند فیل هوا کنند که با شکست و خواری مواجه شدند . در این شوی اجاره ای قرار بود هر طورشده بود سالن بیست هزار نفری را پر کنند و اعلام کنند صد هزارنفر شرکت کرده بودند . در حالی که با تمام تلاشی که انجام دادند ، سه هزار نفر توانستند سرجمع کنند . در صحنه سیاسی این طور شکست خوردند . سه روز بعد از آن از کمپ البانی سه تن از فرماندهان با سابقه که ۳۹ سال در تشکیلات بودند فرار کردند . یعنی آقایان سیاوش سیفی ، محمود ممبینی و یکی از فرماندهان دیگر.

روز گذشته هم دو تن از اعضا ی شاخص ، یعنی اعضائی بودند که در تشکیلات به عنوان شاخص های انقلاب دست ساز مریم قجر عضدانلو معرف بودند . هر زمان نشستی بود اولین افرادی بودند که پای میگروفن حاضر می شدند و صحبت می کردند . این دو نفر عبارت هستند از : اقایان پویا نوری و جعفر آقایی روز یک شنبه از کمپ فرقه رجوی در آلبانی فرار کردند ، به دنیای پا نهادند .

جدائی ، رهائی آقایان پویا نوری و جعفر آقایی را به این عزیزان و خانواده هایشان تبریک عرض میکنم ، بهترین ها را برای این دوستان آرزو می کنم . به امید اینکه زندگی دوباره ای را به همراه خانواده های گرامی شان از نو شروع کنند.

در آینده نزدیک دوستان بیشتری رها خواهند شد .صدای فروپاشی تشکیلات فرقه دارد بگوش می رسد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید