نگاهی به یاوه سرائی های شاهزاده ترکی الفیصل

0
675

نگاهی به یاوه سرائی های شاهزاده ترکی الفیصل

(مجازات اعدام به جرم “جادوگری” را لغو کنید دموکراسی پیشکش)

صابر از تبریز، امضاء محفوظ، دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۷:…  بدون اینکه ادعا کنیم ایران مظهر دموکراسی است – که دراصل درحال حاضر هیچ کشوری صاحب دموکراسی واقعی نیست وتفاوت ها فقط دررعایت دموکراسی صور ( فرمال) است– ازشما میخواهیم همین دموکراسی را درکشور خودتان عربستان پیاده کنید وببینید که ازچه اقبال مردمی مواجه میگردید ومجبور نمی شوید که سه برابر … 

http://iran-interlink.org

نگاهی به یاوه سرائی های شاهزاده ترکی الفیصل

۲۱تیر ماه ۱۳۹۶

اوکه براستی هم لقب ” پدر خوانده ی مجاهدین خلق ” را یدک میکشد ، بازهم درخیمه شب بازی امسال مریم رجوی در ” ویلپنت پاریس ” حضور یافته وسخنرانی کرد.

 برابر نوشته ی سایت های رجوی ، ترکی الفیصل چنین گفته :

” .. این گردهمایی میعادگاهی است که همه ایرانیانی که ایران را به‌خاطر ستم رژیم ولایت‌فقیه ترک کرده‌اند، همراه با نمایندگان بسیاری از کشورهای جهان که از تروریسم این رژیم آسیب دیده‌اند، در آن گردهم می‌آیند. رژیمی که بزرگترین سردمدار تروریسم است. این گردهمایی برای این است که جنایات این رژیم علیه شهروندان خود و علیه همسایگانش و تهدید امنیت و ثبات منطقه و جهان توسط این رژیم را به دنیا یادآوری کند “.

البته تعداد کسانی که مشکلی با رژیم ایران دارند ویا برای ادامه ی تحصیل و یا زندگی درکشورهای مرفه تر ، ایران را ترک کرده اند ، به سه میلیون می رسد واگر قرار بود که  تنها تعدادی قابل توجهی از اینها در این مراسم شرکت کنند ، مردم فرانسه را هم به حیرت وا میداشتند که چنین نشد و حیرتی درکار نبود!

ثانیا ، هیچ انسان شرافتمندی درجهان پیدا نمیشود که بخواهد سیستم حکومتی ایران وعربستان را باهم مقایسه کند !

درمقام مقایسه ، اگر به  مجموعه ی عملکردهای ایران نمره ی ضعیف ۱۰ داده شود ، عربستان نمره ای نزدیک به صفر خواهد گرفت!

 شما بهتر ازمن میدانید که سردمدار تروریزم، آمریکا ومتحدینش بوده و پول عربستان در اشاعه ی این معضل بزرگ بشریت ، نقش بی بدیلی را ایفا میکند و فریاد ” آی دزد ، آی دزد ” شما شاهزاده ی دروغگو وخونخوار عربستانی ، دردی را دراین مورد دوا نمیکند !!

سخنان ترامپ  درروزهای اولیه ی ترامپ را که هنوز تسلیم نئوکان ها نشده بود ( این ایران وسوریه هستند که عملا باتروریزم مبارزه میکنند ) مزیدبرعلت است !

ایران کشوری را بمباران نمیکند و تجاوزی برعلیه همسایگانش ندارد ودر سوریه حضور محدودی دارد که این حضور موافق عقل سلیم و مصوبات سازمان ملل متحد است و ابدا قابل مقایسه با آنچه که  حکومت عربستان دریمن ، بحرین و … میکند ، نیست!

درادامه :

” من در دیدار با شما در سال گذشته گفتم که آنچه ما را به هم پیوند می‌دهد، تنها، موقعیت جغرافیایی نیست بلکه روابط انسانی است. … اضافه بر آن، آرمان لا اله الا الله، محمد رسول‌الله ما را گردهم می‌آورد. همچنین میراث تاریخی که در پیشرفت تمدن انسانی نقش داشته ما را به هم نزدیک می‌کند. کشورهای شورای همکاری در خلیج‌فارس و همسایگان ایران در همزیستی با هم بودند تا این‌که خمینی در سال ۱۹۷۹ آمد و …”.

نه شاهزاده !

آنچه این حاضرین را بهم پیوند میداد ، منافع مشترک غیر انسانی – اعم از کوچک وبزرگ – بود ودوستان خارجی شما ابدا اعتقادی به محمد رسول اله و … ندارند وشما دارید دروغ بی شرمانه ای را مطرح میکنید!

علت تشکیل چنین جلسات ، خشنود کردن دولت پنهان آمریکاست که درقالب ۵۰۰ کنسرواتیو غول پیکر برجهان حکم میراند و عطش زیاده خواهی اش ، خاموش ناپذیر است !

 دیگر اینکه  قبل از انقلاب ایران وخارج شدن جمهوری اسلامی ازمدار تابعیت آمریکا ، کشورهای خلیج فارس نمیتوانستند با همدیگر اختلاف جدی داشته باشند که ارباب مشترک گوشش شان را می کشید!

همچنین :

” …خمینی به ایرانیها دموکراسی را وعده داد، و امروز هم رژیم دم از برگزاری انتخابات می‌زند. این چه انتخاباتی است که کسی حق ندارد وارد آن شود مگر از فیلتر ولی‌فقیه بگذرد. رفتار رژیم تهران این رژیم را یک رژیم دموکراتیک معرفی نمی‌کند، بلکه یک رفتار توأم با خونریزی و دیکتاتوری است….”.

بدون اینکه ادعا کنیم ایران مظهر دموکراسی است – که دراصل درحال حاضر هیچ کشوری صاحب دموکراسی واقعی نیست وتفاوت ها فقط دررعایت دموکراسی صور ( فرمال) است– ازشما میخواهیم همین دموکراسی را درکشور خودتان عربستان پیاده کنید وببینید که ازچه اقبال مردمی مواجه میگردید ومجبور نمی شوید که سه برابر کشور بزرگی مانند روسیه بودجه ی نظامی داشته باشید!

شماهم ازاین فیلتر ها داشته باشید و تن به انتخابات بدهید!!

با این کار پیشرفت بزرگی میکنید ومنت بر سرما میگذارید که دربرابر بشریت مترقی اینهمه شرمنده نباشیم!!

کسی که با ولایت فقیه مخالفت میکند وبا ولایت شاهانه مشکلی ندارد وبلکه جزو ادوات آن است ، فتوای جهاد میدهد :

” تلاشهای شما برای رویارویی با این رژیم، مشروع است منظور جهاد شما برای رهایی مردم ایران با همه اجزاء تشکیل دهنده آن از عرب و کرد و بلوچ و آذری و فارس است که همان‌طور که خانم مریم رجوی گفتند، از ظلم ولایت‌فقیه رنج می‌برند، بنابراین به یاری خدا پیش بروید و خداوند گام‌هایتان را استوار گرداند …”.

علیرغم اینکه دولت ایران بارها ثابت کرده که اختلاف بین مسلمانان را به مصلحت خود نمیداند و حتی حاضر است بطور صاف وپوست کنده با عربستان مذاکره کند ، این وزیر سابق اطلاعات عربستان حکم جهاد برعلیه حکومت ایران صادر میکند !!

برخواننده ی محترم است که خود درمورد این شاهزاده و دوستش مریم رجوی – که مدام ازسکولاریزم دم میزند ولی دربرابر دستور جهاد یک وهابی اعتراضی هم نمیکند – قضاوت کنند!!

راستی شاهزاده جان!

چرا ازمسعود رجوی حرفی نزدی ونگفتی که غرض ازمرحوم کردن او در سال قبل  وبایکوت شدن نامش در این جلسه ، چه بوده است ؟!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید