زهرا سادات میرباقری: مردم فریبی و وطن فروشی مریم رجوی در پاریس

0
1161

مردم فریبی و وطن فروشی مریم رجوی در پاریس

زهرا سادات میرباقری، انجمن نجات، مرکز تهران، نهم ژوئیه ۲۰۱۷:…  هان ای مریم رجوی! شوهرت مسعود رجوی از عاملان شکنجه و قتل برادرِبزرگ و دلبندم و صدها هزار جوان و مردم ایران بوده و هست. با مردم فریبی، حلقه آتشی که بر گردن برادرم و صدها هزار جوان ایرانی و آزار و شکنجه خانواده ها و اعضاء انداختید، دیر یا زود گریبان تو و شوهرت و دیگرعاملان این جنایات را خواهد گرفت … 

رویا درودی آلبانیزهرا سادات میرباقری: چرا رویا دررودی درگذشت؟ (نام وی در لیست زنان مقطوع النسل فرقه رجوی بود)

لینک به منبع

مردم فریبی و وطن فروشی مریم رجوی در پاریس

انجمن نجات مرکز تهران ۱۷ تیر ۱۳۹۶

زهرا سادات میرباقریبا سلام به مادران، پدران، خواهران، برادران و دوستان عزیز و دردمندم

بعد از خواندن سخنرانی مریم رجوی در پاریس تلاش می کنم خلاصه و کوتاه به سخنرانی وی بپردازم:

همه ساله فرقه تروریستی رجوی به مناسبت ۳۰ خرداد سرآغازعلنی شدن تروریسم مسعود رجوی علیه ملت بزرگ ایران یک گردهمایی در پاریس برگزارمیکند.
اینبار مریم رجوی به مانند همیشه صحبتهایش را با سُسِ کلمه مقدس آزادی شروع کرد.

مریم، این عروسک خیمه شب بازی وطن فروشی و سیاست ها و خط مشی مسعود رجوی، که با دیکتاتوری نوین و سرکوب تشکیلاتی، شکنجه، تکه تکه کردن اعضا و هوادارانش و صدها هزار جوان و خانواده به اینجا رسیده است و به هر قیمت برای حفظ زندگی انگلی خود و باند تبهکارش مانع انتقال سریع مجاهدین خلق به خارج عراق شدند، الان که سیاستها و خط مشی مسعود رجوی بیش از گذشته شکست خورده است دم ازانتقال پیروزمندانه مجاهدین خلق میزند.

سخنرانی ۱۰ تیرماه امسال مریم رجوی، آنقدر غیر مستند، متناقض، بی محتوا و پرت وپلا بود که به خود گفتم آری این شاخص بیهوده گوی و سرکوب گری و شکنجه مجاهدین خلق در مناسبات تشکیلاتیِ این فرقه تروریستی و همچنین وطن فروشی و در بیرون آن است.

هان ای مریم رجوی! شوهرت مسعود رجوی از عاملان شکنجه و قتل برادرِبزرگ و دلبندم و صدها هزار جوان و مردم ایران بوده و هست. با مردم فریبی، حلقه آتشی که بر گردن برادرم و صدها هزار جوان ایرانی و آزار و شکنجه خانواده ها و اعضاء انداختید، دیر یا زود گریبان تو و شوهرت و دیگرعاملان این جنایات را خواهد گرفت .هرچند نفرت، ناله، اشک و آه روزانه مادران، پدران، خواهران، براران، فرزندان وهمسران این قربانیان بدلیل سیاستهای غلط و تروریستی مسعود رجوی همچنان تا ابد بر باند تبهکار رجوی جاری هست و خواهد بود.

در این سخنرانی، مریم طبق روش جاریِ این فرقه با بازیچه قرار دادن افسانه های ایران باستان، کاوه آهنگر، آرش کمانگیر، سیاووش، سردار ملی ستارخان و دکتر محمد مصدق پیشوای نهضت ملی ایران تلاش کرد شنوندگان را بفریبد.

سالهاست که مسعود رجوی نتوانسته است با استفاده ابزاری از شکافهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در ایران زمین، شعارهای خود را محقق نماید.
باید از مسعود رجوی و عروسکش مریم پرسید شما در خانه چه کرده اید که برون آیید؟

آیا جز شکنجه، سرکوب، فریب، دروغ، نابودی و زندگی انگلی خود از خون و رنج خانواده ها و اعضاء، برای اعضای خود و مردم ایران ارمغانی داشته اید؟

بر اساس گواهی و افشاگری صرفا اعضا و هواداران خودت نه. شما فقط انگل اجتماع و خائن به ملت کبیر ایران بوده و هستید.

هان ای مریم! تو باید پاسخ بدهی که با کشتن مهری موسوی، مینوفتحعلی، مرجان (فائزه) اکبری و شکنجه های فراوان بر مارینا (فاضله) سراج، محبوبه ابوفاضلی و…. در مناسبات تشکیلاتی خودت، آیا توانستی با سرکوب و برده داری نوین و به هر قیمت به پیروزی برسی؟

لطفا کمی هم بگو چگونه با شکنجه های روحی و فیزیکی و سکته دادن مادران سالخورده و خانواده ها مانع دیدار فرزندان دلبند آنها شده و می شوی؟ چرا اینقدر از خانواده ها و مهر و عشق خانواده ها وحشت داری؟ چرا الان که مجاهدین خلق به آلبانی رفته اند مانع دیدار خانواده ها می شوی؟

کمی ازسرنوشت سرکوبگران و شکنجه گران تاریخ و جانیان عبرت بگیر. کمی هم به جنایات خودت طی این سالها اشاره کن.

مریم رجوی در حالیکه به دروغ خطاب به خارجیان می گفت که ما نه پول و نه سلاح از شما می خواهیم، بیاد صحبتهای درون تشکیلاتی مسعود رجوی افتادم که همیشه می گفت که “من برای پول و سلاحِ بیشتراز هرکجا که باشد له له می زنم” افتادم.

مریم رجوی با مردم فروشی بی مانندش، با حمایت از مواضع ضد ایرانیِ آمریکا و ریاض و داعش علیه ملت ایران، از این تروریستها استقبال کرد.

باید به مریم رجوی بگویم که در گردهمایی که تو سخنران آن بودی با آوردن افغانیان پناهنده در آلمان (بقول آن افغانی در توییترش)، پناهندگان سوری، سران تروریستها، سیاست مداران جنگ طلب بازنشسته آمریکایی و اروپایی، دیگرمزدبگیران بیگانه و افراد مغزشویی شده و بچه های معصوم سوری، بیهوده در تلاشی هستی تا به مانند ۳۶ سال قبل بگویید فرقه رجوی، آلترناتیوی برای ملت بزرگ و هوشیار و آگاه ایران است.

همچنانکه در بالا گفتم، تو و فرقه تروریستی رجوی در مناسبات تشکیلاتی سازمان مجاهدین خلق جز دروغ و نیرنگ، سرکوب، شکنجه، مردم فروشی، جنایت و وطن فروشی چه کرده اید که میخواهید آلترناتیو برای ملت بزرگ و مستقل ایران معرفی کنید؟

به مریم رجوی باید گفت تو فقط می توانی رئیس جمهور تروریستهای سوری بشوی؛ زیرا گفتی که ملت سوریه از تو حمایت کرده اند. پس برو رئیس جمهورمادام العمر تروریستهای داعشی بشو.

به مانند ۵ میلیون عراقی که به ادعای مسعود رجوی از شما حمایت کردند، دیدید چه شد؟ هان چه شد که زمین استراتزیک عراق را ترک گفتید؟

آری فقط با این نمایشات بر نفرت ملت بزرگ ایران و دیگر آگاهان جهان خواهید افزود. رودی جولیانی، جان بولتون، جان مک کین و دیگر حامیان تروریسم و خودِ تروریستها نخواهند توانست بازی تروریستی جدیدی را، توسط شما انگلها یِ خائن و وطن فروش، به ملت ایران تحمیل نمایند.

زهرا سادات میر باقری از اعضا سایق شورای رهبری ـ ( لایه دوم ) سازمان مجاهدین

***

چرا مریم رجوی وشوهر فراری اش اعتصاب غذا نمی کنند؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید