ایران قلم : فرقه رجوی مدعی است که فرقه داعش جای آنها را در ویلپنت پاریس تنگ کرده است

0
2087

 همان گونه که در ابتدا یادآوری کردیم مردم ایران ، برعکس تصور رهبری فرقه مجاهدین ، از گردهمایی   این فرقه  در اول یولی 2017 در ویلپنت پاریس بدون تردید بهره مند می شوند چون فرصتی فراهم می‌شود که هر چه بیشتر به ماهیت این گروه پی ببرند. اما از سوی دیگر  متأسفانه باید اعتراف کرد که  آن روی سکه نمایش پر زرق و برق رجوی ها در این خیمه شب بازی ها  در فرانسه واقعیت دردناک و شرم آوری نهفته است که در کمپ های این فرقه در آلبانی در جریان است.   باید توانمندی‌ها و نقطه قوت های این فرقه در آلبانی را نیز گفت تا بتوان ارزیابی دقیقی از صحنه و شرایط داشت و به همین دلیل این فرقه با سرعت در حال بازسازی خود در آلبانی می باشد و در این مسیر با فشار مضاعف به نیروهای تشکیلاتی و موانع جدی مالی و حقوقی بر سر راه جداشدگان روند جدایی از این فرقه را به تاخیر می اندازد. اما رجوی خود بهتر از هرکس می داند که راه گریزی برای او نیست و روند جدایی از فرقه مجاهدین  در آلبانی فزونی خواهد گرفت. بنابراین  خیمه شب بازی‌های سالیانه فرقه مجاهدین در ویلپنت پاریس در اول یولی 2017  ، نه  در وجه بیرونی و نه در وجه درونی  برای فرقه مجاهدین فایده ای نخواهد داشت و به همین دلیل در عجز و ناله های مریم رجوی در روزهای اخیر این  نکته  بیرون می زند که ” فرقه داعش ” جای “فرقه رجوی ” را تنگ کرده است و مریم رجوی به دلیل همسویی و هم شکلی فرقه داعش با فرقه مجاهدین نمی داند چه کند و چه پاسخی به نیروهای تشکیلاتی خود در فرانسه و آلبانی بدهد. ولی آیا واقعا فرقه داعش جای فرقه رجوی را تنگ کرده است؟ یا اینکه فرقه مجاهدین در دل از حضور داعش در صحنه های تروریستی  اظهار رضایت می کند.

ایران قلم : فرقه رجوی مدعی است که فرقه داعش جای آنها را در ویلپنت پاریس تنگ کرده است

تحریریه ایران قلم ـ 19.06.2017

فرقه رجوی  برای خروج از انزوای رسانه ای و تبلیغاتی و  گرامیداشت  سرآغاز “خشونت و ترور ” در  سی خرداد 1360 خیمه شب بازی سالیانه خود را در اول یولی 2017 در ویلپنت پاریس  برگزار می کند. این در حالی است که  رهبری فرقه مجاهدین خلق با بحران های عمیق تشکیلاتی ناشی  از فروپاشی اشرف و انتقال به کشور آلبانی  همچنان در  استیصال و بن بست است . اما مطمئنا از خیمه شب بازی امسال مجاهدین نیز  آبی برای رهبری این فرقه گرم  نخواهد شد، چرا که اتفاقا بر عکس، هرگاه که این باصطلاح گردهمایی ها  برگزار می شود، جامعه ایرانی بیشتر به ماهیت سازمان مجاهدین پی می برد. چرا که  یک ایرانی نیز در میز سخنرانی  آنها حضور ندارد و قرار است که تنها مزدبگیران بازنشسته خارجی برای این خیمه شب بازی ” گرامیداشت ترور و خشونت ” اجاره شوند، آن هم از جانب فرقه مجاهدین که خود یک سازمان اجاره ای است که دست به دست می چرخد که  این هم یکی دیگر از نمونه های وطن فروشی و انحطاط سیاسی و اخلاقی فرقه رجوی است. این نشان می دهد که حامیان این فرقه رجوی عمدتا از میان جنگ طلب ها و نئوکان های امریکایی هستند  که هدفی جز حمله به ایران و تجزیه آن را در سر ندارند و برای رسیدن به هدف خود نیازمند مزدوران “وطنی” از قبیل رجوی هستند  .  رجوی خائن و وطن فروش با الگو برداری از حمله امریکا به عراق، همواره خواهان حمله نظامی امریکا و غرب به ایران شده و می شود و در این مسیر ضدمردمی و ضدمیهنی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. مزدوران جنگ طلب و اجیر شدگانی مانند”جولیانی” شهردار سابق نیویورک که از نومحافظه کاران و جنگ طلب های امریکایی است را با پول های هنگفت روانه می کند تا در میتینگ های تبلیغاتی فرقه رجوی نعره بزند که  “ایران را بمباران، بمباران، بمباران کنید!” . آیا این اوج افول و انحطاط و وطن فروشی در فرقه رجوی  نیست؟  بدون شک از یاد هیچ ایرانی خیانت های فرقه مجاهدین نخواهد رفت و روز داوری  و پاسخگویی رجوی  در برابر عدالت بزودی فرا خواهد رسید.

همان گونه که در ابتدا یادآوری کردیم مردم ایران ، برعکس تصور رهبری فرقه مجاهدین ، از گردهمایی   این فرقه  در اول یولی 2017 در ویلپنت پاریس بدون تردید بهره مند می شوند چون فرصتی فراهم می‌شود که هر چه بیشتر به ماهیت این گروه پی ببرند. اما از سوی دیگر  متأسفانه باید اعتراف کرد که  آن روی سکه نمایش پر زرق و برق رجوی ها در این خیمه شب بازی ها  در فرانسه واقعیت دردناک و شرم آوری نهفته است که در کمپ های این فرقه در آلبانی در جریان است.   باید توانمندی‌ها و نقطه قوت های این فرقه در آلبانی را نیز گفت تا بتوان ارزیابی دقیقی از صحنه و شرایط داشت و به همین دلیل این فرقه با سرعت در حال بازسازی خود در آلبانی می باشد و در این مسیر با فشار مضاعف به نیروهای تشکیلاتی و موانع جدی مالی و حقوقی بر سر راه جداشدگان روند جدایی از این فرقه را به تاخیر می اندازد. اما رجوی خود بهتر از هرکس می داند که راه گریزی برای او نیست و روند جدایی از فرقه مجاهدین  در آلبانی فزونی خواهد گرفت. بنابراین  خیمه شب بازی‌های سالیانه فرقه مجاهدین در ویلپنت پاریس در اول یولی 2017  ، نه  در وجه بیرونی و نه در وجه درونی  برای فرقه مجاهدین فایده ای نخواهد داشت و به همین دلیل در عجز و ناله های مریم رجوی در روزهای اخیر این  نکته  بیرون می زند که ” فرقه داعش ” جای “فرقه رجوی ” را در ویلپنت پاریس تنگ کرده است و مریم رجوی به دلیل همسویی و هم شکلی فرقه داعش با فرقه مجاهدین نمی داند چه کند و چه پاسخی به نیروهای تشکیلاتی خود در فرانسه و آلبانی بدهد، اگر چه رهبری  فرقه مجاهدین در دل از حضور داعش در صحنه های تروریستی  اظهار رضایت می کند. .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید