چالش‌های فرا روی جداشدگان در آلبانی

0
911

چالش‌های فرا روی جداشدگان در آلبانی

ماه منیر ایرانپور، فریاد آزادی، هجدهم ژوئن ۲۰۱۷:… این درحالی است که هم‌زمان به فرقه‌ی اهریمنی و منافق رجوی‌ها زمین بزرگی در نزدیکی فرودگاه تیرانا اعطا شده تا مقری مانند اشرف در عراق بسازند و افراد گرفتار در فرقه را به آنجا منتقل کنند تا دیگر به شهر و جامعه‌ی آزاد دسترسی نداشته باشند و باز در زندانی بزرگ حبس شوند و این درحالی است که افراد گرفتار در درون فرقه پول نقدی هم در اختیار ندارند و با … 

خانواده های اسرای مجاهدین خلق فرقه رجوی چشم انتظارچشم ها درانتظار لحظه دیدار

چالش‌های فرا روی جداشدگان در آلبانی قسمت اول

لینک به منبع

مصاحبه خانم ماه منیر ایرانپور با تلویزون مردم تی وی

از گفتاری به نوشتاری تبدیل شده است

https://youtu.be/4VosJI7seEI

چالش‌های فرا روی جداشدگان در آلبانی

ماه منیر ایرنپورپس از گذشت چهار سال کارشکنی توسط سران فرقه‌ی اهریمنی رجوی‌ها که منجر به قربانی شدن ده‌ها تن از افراد دربند این فرقه گردید بالاخره در شهریور ماه ۱۳۹۵ تمام افراد باقی‌مانده در لیبرتی به آلبانی منتقل شدند.

این افراد با حمایت کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد توسط دولت آلبانی به‌عنوان پناهنده پذیرفته شده‌اند. از آنجاکه کمیساریا قانونا نمی‌تواند با هیچ گروه و سازمانی مراوده و رابطه داشته باشد به این فراد به‌صورت انفرادی پناهندگی اعطا گردیده است و این افراد تحت حمایت کمیساریا هستند.

تمام افرادِ پناهنده مطابق قوانین بین‌المللی از حقوقی برخوردارند، از جمله برخورداری از مستمری و حقوق ماهیانه جهت امرار معاش که این قاعده شامل پناهدگان مورد اشاره‌ی ما هم می‌گردد. اما متاسفانه فرقه‌ی ددمنش و ستیزه‌جوی رجوی‌ قبل از اعزام افراد به آلبانی طی فرمی که به زبان انگلیسی و در حالی‌که افراد از محتوای آن بی‌اطلاع بوده‌اند از ایشان تعهدی گرفته که مبنی بر آن این افراد تمام حقوق پناهندگی خود را به فرقه‌ی دوزخی منافقین واگذار کرده‌اند و بر این اساس و با تبانی که به‌نظر می‌رسد، بین فرقه و کمیساریای آلبانی صورت گرفته؛ حقوق کلیه‌ی پناهندگان یک‌جا به فرقه پرداخت می‌گردد و به این ترتیب جداشدگان مجبورند هرماه برای دریافت مستمری خود به دفتر فرقه مراجعه کنند و دست‌خط بدهند و فرمی را امضا کنند که کماکان هوادار فرقه هستند تا حق قانونی خود را بتوانند بگیرند و اگر اجتناب کنند پولی به ایشان پرداخت نمی‌شود و این درحالی است که از مبلغ ۵۰۰ دلار مستمری ماهانه‌ی تعیین شده توسط کمیساریا حدود نصف آن را عملا فرقه مصادره نموده و می‌دزدد و تنها بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ دلار  به ایشان پرداخت می‌کند که این عمل کاملا غیر قانونی است.

مشاهده می‌کنید که فرقه‌ای که مدعی دفاع از خلق ایران است و مدعی دروغین پایبندی به حقوق بشر است و نزدیک به چهار دهه است که با توهم حکومت بر مردم ایران روز و شب را سپری می‌کند تا به خیال خام خود عدالت را برای ایرانیان به ارمغان بیاورد از مبلغ ناچیز حقوق پناهندگی اعضای خود نیز چشم‌پوشی نمی‌کند و اقدام به دزدی از نفرات پناهنده به کشور آلبانی می‌نماید. این افراد جداشده از فرقه هرکدام بین پانزده تا سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در مناسبات این فرقه سپری و عمر گرانمایه‌ و جوانی ارزشمندشان را هزینه کرده‌اند که اگر در هر سازمان دیگری مشغول به کار بودند اکنون از حقوق بازنشستگی و بیمه و خدمات اجتماعی برخوردار بودند اما این فرقه‌ی اهریمنیِ فریب‌کار عمر و جوانی ایشان را بر باد داده و اکنون آنها را با دست خالی در کشوری غریب، بی‌پول و بی‌پناه رها کرده و تازه حقوق آنها را نیز سرقت می‌کند. این اقدامات غیرانسانی فرقه‌ی منافقین که ردِ پای تبانی کمیساریای آلبانی هم در آن دیده می‌شود؛ دقیقا بر خلاف قوانین حقوق بشر می‌باشد.

از جمله مشکلات و پیامدهای این سرقت مالیِ آشکار توسط فرقه برای تازه جداشدگان در آلبانی، سرگردانی ایشان بین فرقه، کمیساریا و دولت آلبانی است که هرکدام از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و به دیگری پاس می‌دهند و عزیزان ما که بعضا به‌خاطر عدم تسلط به زبان مشکل ارتباطی هم دارند در کشوری غریب و بی هیچ حمایتی رها شده‌اند.

امیدواریم که با پیگیری‌های مجدانه‌ی خود دوستان جداشده در آلبانی و با حمایت نهادهای مدعی حقوق بشر این معضل به‌زودی حل و حقوق و مستمری این پناهندگان بی‌پناه از مصادره‌ی فرقه‌ی دجال و اهریمنی منافقین خارج گردد و کمیساریای عالی پناهندگان در آلبانی مسئولیتی را که به‌عنوان حمایت‌‌گر پناهندگان بر عهده دارد، به انجام رساند و در مقابل این فرقه‌ی دروغگو و هزار رنگِ منافق از ایشان حمایت کند تا مستمری پناهندگی به خودشان پرداخته شود.

از جمله مشکلات دیگری که دوستان جداشده در آلبانی با آن مواجه هستند مسئله‌ی طول دوره‌ی پناهنگی اعطا شده است. طول این دوره‌ی اعطا شده غالبا یک‌سال و کمتر است؛ دولت آلبانی مدعی است که قرار بوده این افراد موقتا در آلبانی پذیرفته شوند و این درحالی است که هم‌زمان به فرقه‌ی اهریمنی و منافق رجوی‌ها زمین بزرگی در نزدیکی فرودگاه تیرانا اعطا شده تا مقری مانند اشرف در عراق بسازند و افراد گرفتار در فرقه را به آنجا منتقل کنند تا دیگر به شهر و جامعه‌ی آزاد دسترسی نداشته باشند و باز در زندانی بزرگ حبس شوند و این درحالی است که افراد گرفتار در درون فرقه پول نقدی هم در اختیار ندارند و با این اوصاف حتی قادر به پرداخت کرایه برای رفت و آمد به شهر تیرانا نیز نخواهند بود و اکنون جای این پرسش است که چطور دولت آلبانی جداشدگان را موقت پذیرفته و از اعطای پناهندگی دائم یا بلند مدت اجتناب می‌کند اما به فرقه زمین برای اسکان مادام‌العمر تقدیم می‌دارد؟؟!!!

در این جریان نیز رد پای تبانی و زد و بندهای پشت پرده به چشم می‌خورد که هشیاری فعالین حقوق بشر را می‌طلبد تا مانع ایجاد زندانی دوباره با نام اشرف در قلب اروپا گردند که خود می‌تواند هسته‌ی ایجاد یک گروه تروریست جدید در اروپا باشد و به برده‌داری مدرن فرقه‌ی رجوی تداوم ببخشد.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که چرا فرقه‌ی منافقین به چنین اقدامات مذبوحانه‌ای دست می‌یازد؟؟!!

ماه منیر ایرانپور

چالش‌های فرا روی جداشدگان در آلبانی قسمت اخر

لینک به منبع

چالش‌های فرا روی جداشدگان در آلبانی

…اصولا حیات و ممات این فرقه‌ی دجال به حضور و وجود افراد درون آن تعریف می‌شود. هرچه روند ریزش و جداشدن افراد گرفتار در این فرقه افزایش یابد این فرقه‌ی دوزخی به نابودی و اضمحلال نزدیک‌تر می‌شود لذا فرقه و سران جنایت‌کار و خیانت پیشه‌اش در تلاشی مضاعف، می‌خواهند این روند را که از سال ۸۲ و پس از حمله‌ی آمریکا به عراق و باز شدن منافذی به بیرون آغاز و روز به‌روز بیشتر گردید و اکنون پس از انتقال به آلبانی سرعت فزاینده‌ای به‌خود گرفته را کنترل و تا حد امکان مانع آن گردند. جدا شدن هرکدام از نفرات مانند این است که یک آجر از پیِ و پایه‌های لرزان و پوسیده‌ی این فرقه بیرون کشیده شود. درحال حاضر در آلبانی قریب به ۲۰۰ نفر از فرقه جداشده‌اند و هر ماه این روند رو به فزونی است. فرقه با اعمال کنترل و فشارهای مضاعف به این افراد می‌خواهد مانع جداشدن دیگر افراد گرفتار درون فرقه گردد.

این فرقه‌ی حیله‌گر و مردم‌فریب با اعمال فشارهای روانی و نیز ایجاد تنگناهای مالی و قطع و دزدیدن مستمری پناهندگان هم‌زمان دو هدف را دنبال می‌کند؛ اولا می‌خواهد با تحت فشار قرار دادن جداشدگان آنها را وادار به بازگشت به فرقه نماید و ثانیا با به استیصال کشاندن ایشان برای افراد گرفتار درون فرقه هم درس عبرتی بسازد تا آنها هم پروای جداشدن را از ترس بی‌پولی و بی‌پناهی در کشوری غریب در سر نپرورانند.

درین راستا اولین اقدام فرقه همان غصب و مصادره و دزدی حقوق پناهندگی جداشدگان است که پیشتر بیان گردید که این عمل کاملا بر خلاف قوانین بین‌المللی و کاملا قابل پیگیری است و دور و دیر نیست که این پیگیری‌ها نتیجه بدهد و دست فرقه از حقوق و مستمری پناهندگی جداشدگان عزیز کوتاه گردد و فرقه باز روسیاه شود.

اقدام بعدی فرقه که فعلا در آلبانی به آن دست یازیده است سوء استفاده‌ی ابزاری از برخی جداشدگان است. این گروه از جداشدگان که به‌نظر می‌رسد سست عنصر باشند و تاب مقاومت مردانه و شرافت‌مندانه در مقابل خدعه‌های فرقه را ندارند در چنگال فرقه هستند و فرقه آنها را به‌کار گرفته تا با جاسوسیِ جداشدگان واقعی گزارش تمام اعمال و رفتار، آمد و شدها، تماس‌ها، محل زندگی و … را به فرقه بدهند و به این وسیله جداشدگان را تحت فشار قرار بدهد و با برچسب زدن به آنها و مزدور خواندنشان آنها را از ادامه‌ی راهی که برگزیده‌اند بازدارد اما زهی خیال باطل که این افراد و جداشدگان عزیز مرد روزهای سخت هستند و با پشت سرگذاردن تجارب سخت و طاقت‌فرسای عراق در اشرف و لیبرتی آبدیده شده‌اند و بیدی نیستند که به این بادها بلرزند.

لازم به‌ذکر است که این رفتار فرقه و گماردن جاسوس برای جداشدگان و رصد کردن اعمال و رفتار ایشان مصداق دخالت در امور شخصی افراد و تجاوز به حریم خصوصی است و بر خلاف قوانین بین‌المللی و از جمله اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر است؛ گرچه اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر، به انگیزه حمایت از پناهندگان تدوین نگردیده اما اساسی‌ترین حقوق پیش‌بینی شده در این اعلامیه شامل پناهندگان نیز می‌شود. چنانچه در ماده‌ی سوم این اعلامیه تصریح شده است که: «هر فردی سزاوار و محق به زندگی، آزادی و امنیت فردی است.»

فرقه با استفاده از همین افراد جاسوس اقدام به تهدید جانی جداشدگان نیز نموده است و جداشدگان واقعا در تیرانا و آلبانی امنیت جانی نیز ندارند و حریم شخصی ایشان مدام از طرف فرقه مورد تجاوز قرار می‌گیرد که این بر خلاف ماده‌ی سیزدهم اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر است که تصریح داشته: «هر انسانی سزاوار و محق به داشتن آزادی جابه‌جایی[حرکت از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر] و اقامت در [در هر نقطه‌ای] درون مرزهای مملکت است.»

در واقع فرقه‌ی اهریمنی منافقین قصد دارد بدین وسیله بین این ۲۰۰ نفر تفرقه بیندازد و ایشان را در نزاعی ساختگی به‌جان هم بیندازد و از آب گل آلود به نفع منافع و مقاصد شیطانی خود ماهی بگیرد که امیدواریم کلیه جداشدگان با هشیاری و دقت در رفتارهای فریبکارانه‌ی فرقه نقشه‌های شوم او را نقش بر آب کنند.

هدف دیگر فرقه از اعمال کنترل و فشارهای روانی و مالی و نیز گماردن جاسوس و … تلاش برای حفظ هژمونی و سلطه بر جداشدگان است تا ایشان نتوانند دست به قلم برده و افشاگری کنند و ظلم‌هایی که در طول سه دهه درون این فرقه بر افراد رفته و جنایاتی که فرقه مرتکب شده و افرادی که سر به نیست کرده را به رشته‌ی تحریر درآورند اما باز باید گفت زهی خیال باطل، این افراد راه خود را یافته‌اند و به حقیقت و ماهیت پلید شما پی‌برده‌اند و قطعا دست به قلم خواهند برد و دیر و دور نیست که پرونده‌ی اعمال ننگین و جنایات ضد بشری شما به مراجع ذی‌صلاح بین‌المللی ارائه گردد و باز شما روسیاه عالم باشید و نتوانید لکه‌ی ننگ خیانت به خاک و ملت خود را به هیچ طریق از دامن سیاهتان پاک کنید.‌

ماه منیر ایرانپور

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید