جواد فیروزمند: حملات تروریستی داعش در تهران و سکوت مجاهدین خلق در فرانسه

0
1109

حملات تروریستی داعش در تهران و سکوت مجاهدین خلق در فرانسه

جواد فیروزمند، آریا ایران، هشتم ژوئن ۲۰۱۷:… اما دریغ از سازمان موسوم به مجاهدین خلق و شورای رجوی که هیچ گونه حس انساندوستانه ای از آنان منعکس نگردید. نه گروه تروریستی داعش را محکوم کردند و نه ابراز همبستگی یا همدردی با بیش از ۴۶ مجروح و۱۲ کشته این واقعه از خود نشان دادند… همین نمونه نشان می دهد که فرقه رجوی به دنبال حاکمیت مردم نیست. مردم ابزار سوء استفاه آنان می باشند …

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

iran ghalam 2

کانون ایران قلم حملات تروریستی فرقه داعش را محکوم می کند

همه محکوم کرده اند ، جز سه دسته ، چرا؟

جواد فیروزمند: حملات تروریستی داعش در تهران و سکوت مجاهدین خلق در فرانسه

لینک به منبع

حملات تروریستی داعش در تهران و سکوت مجاهدین خلق در فرانسه

مزدور مریم رجوی و ولینعمتش سنانور مک کن

مریم رجوی در کنار جنگ طلب مشهور، سناتور مک کین در آلبانی

حملات گروه تروریستی داعش در تهران که امروز چهارشنبه حدود ساعت ده صبح آغاز شده بود، پس از پنج ساعت درگیری مسلحانه و بر جای ماندن ۱۲ کشته و ۴۶ مجروح ساعت ۱۵۵ به پایان رسید.

این واقعه از همان لحظات آغازین، انعکاس بسیار گسترده ای در جهان داشت. بسیاری از تشکل های مردمی، سیاسی و رسمی کشورها و پارلمانترهای اروپا با مردم ایران ابراز همدردی نموده و از این حادثه بعنوان درد مشترک نام بردند.

اما دریغ از سازمان موسوم به مجاهدین خلق و شورای رجوی که هیچ گونه حس انساندوستانه ای از آنان منعکس نگردید. نه گروه تروریستی داعش را محکوم کردند و نه ابراز همبستگی یا همدردی با بیش از ۴۶ مجروح و ۱۲ کشته این واقعه از خود نشان دادند.

تروریسم مجاهدین خلق و داعش در تهران

یکی از مجروحان حمله تروریستی داعش در تهران

آیا این نمونه، حاکی از همبستگی با تروریست های داعش و کف زدن برای آنان نیست؟

چرا کسی که خود را رئیس جمهور مقاومت می خواند، نمی تواند یک اطلاعیه سه خطی در محکومیت اعمال تروریستی داعش در تهران صادر نماید؟

آیا ابراز همدردی با قربانیان این واقعه تروریستی که جهان را در اندوه فرو برد، تایید رژیم و حاکمیت تلقی خواهد شد؟

تروریسم مجاهدین خلق فرقه رجوی در تهران

نجات کودکان از تیررس تروریست های داعش

همین نمونه نشان می دهد که فرقه رجوی به دنبال حاکمیت مردم نیست. مردم ابزار سوء استفاه آنان می باشند. آنها جایی از مردم نام می برند که به نفع شان باشد.
بگذریم که فرقه رجوی در روزهای سقوط شهر موصل در عراق، گروه تروریستی داعش را نیروهای مردمی و عشایر انقلابی جا می زد و در رسانه های خود از آنان حمایت می نمود.

داعش رجوی تروریسم عراق

حمایت رجوی از داعش در موصل

با این واقعه تروریستی محتوی درونی فرقه رجوی بیشتر عیان می گردد. عدم موضع گیری سران مجاهدین نشان می دهد که فرقه رجوی و گروه تروریستی داعش دو روی یک سکه و دقیقا از یک نوع تفکر زاده شده اند.
هر دو گروه عمل انتحاری می کنند، اهل ترور و آدم ربایی هستند، خوسوزی می نمایند، سر و زبان می برند، زندان و شکنجه دارند، زبان منتقدان را می بندند و برای اسلام انحرافی و بسیار عقب مانده خود یقه می درانند.

اینها شاید نشانه ها و دلایل انگشت شماری باشد از آنچه آنها را در برابر واقعه امروز تهران به سکوت واداشته است!

گوشه ای از انعکاسات و ابراز همدردی با ایران
-وزارت خارجه فرانسه حملات امروز تهران در مجلس و آرامگاه آیت‌الله خمینی را به شدت محکوم کرده است. درر بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است که سفارت این کشور در تهران وضعیت را از نزدیک رصد می‌کند. در این بیانیه به خانواده‌های قربانیان حملات تسلیت گفته شده است.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی ضمن محکومیت حوادث تروریستی امروز تهران ابراز همدردی و اعلام همبستگی کرد.

ریچارد هاس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا، امروز(چهارشنبه) درتوییتی خطاب به رئیس جمهوری آمریکا نوشت: اگر قرار است که محکوم کردن تروریسم معنا دار باشد، نباید گزینشی بوده و مانند اروپا، باید آن را در تهران نیز محکوم کرد.

-وزیر امور خارجه نروژ حملات امروز تهران را محکوم کرده است و به خانواده‌های قربانیان و ملت ایران تسلیت گفتهه است.

-کارل بیلت نخست وزیر سابق سوئد و عضو کمیته روابط خارجی اتحادیه اروپا نوشته:” ایران دشمن سرسختت داعش است. ایران درعراق و سوریه به عنوان بخشی از جنگ با آنها حضور دارد. این حمله، حمایت داخلی را بیشتر خواهد کرد.

-ولادیمیر پوتین رئی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید