نامۀ سرگشاده عیسی آزاده به رئیس جمهور فرانسه

0
382

نامۀ سرگشاده عیسی آزاده به رئیس جمهور فرانسه

عیسی آزاده، پیوند رهایی، هفتم ژوئن ۲۰۱۷:… یکی از پایگاههای اصلی این فرقه متأسفانه اکنون کشور فرانسه است و در دهه های ۸۰ ونود میلادی از آن به عنوان مرکز فرماندهی و اعمال خرابکارانه و تروریستی خود برای بمب گذاری در داخل ایران استفاده کرد و در حال حاضر هم مقر فرماندهی این فرقه تروریستی در شمال پاریس در شهرستان اورسوراواز در استان والدواز می باشد.این فرقه از جنایتکارترین تروریست … 

مریم رجوی – ملکه تبلیغات مجاهدین خلق – خدمات خود برای دشمنان ایران را آگهی میکند

لینک به منبع

نامۀ عیسی آزاده از مسئولین و فرماندهان سابق سازمان مجاهدین به رئیس جمهور فرانسه

عالیجناب امانول ماکرون

رئیس جمهور منتخب ملت فرانسه

با عرض سلام و احترام و شادباش به مناسبت کسب اعتماد ملت شریف وتاریخ ساز فرانسه در واگذاری مسئولیت خطیر ریاست جمهوری و با آرزوی توفیق برای حضرتعالی در صیانت از این امانت بزرگ.

اینجانب عیسی آزاده با ملیت ایرانی ودارای پناهندگی سیاسی در جمهوری فرانسه هستم.

آقای رئیس جمهور؛

اینجانب مدت ۳۵ سال عضو سازمان مجاهدین خلق بودم و عمده عمر و زندگی ام را متاسفانه در این سازمان سپری کرده ام.ودر مواضع مختلف از یک عضوساده تا سطح فرماندهی و مسئول عهده دار مسئولیت بوده ام. من بعوان یک جوان دانشجو برای برقراری عدالت وآزادی و یک اسلام دموکراتیک(البته با تفکرات آنزمان) وارد این سازمان شدم.

 بیست و هشت سال را در عراق با این سازمان بودم.ولی سرانجام دیدم که رهبری این سازمان آنرا به یک فرقه ضد انسانی تبدیل کرده وحداقل حقوق مارا بعنوان اعضاء پایمال نموده وتک تک مارا بعنوان ابزاری بخدمت صدام حسین دیکتاتور سابق عراق در آورد و با زور و اجبار مارا وادار به طلاق اجباری از همسرانمان کرد و کودکان خردسال را از مادرانشان جدا نمود.

 به بهانه های واهی ناراضییان را تحویل سازمان اطلاعات و امنیت عراق داد و به زندان بدنام ابوغریب فرستاد.دهها نفر از دوستانمان را دردادگاههایی که قاضی و دادستان و کیل اش خود آقای رجوی بود به مرگ محکوم کرد.

این فرقه کوچکترین اختیارات شخصی و فردی را هم از ما سلب کرد و هفت روز هفته و ۲۴ ساعت روز را برای تک تک ما توسط تشکیلات فرقه ای برنامه ریزی کرد. ما در تشکیلات این فرقه با شیپور باید از خواب برمی خواستیم و با شیپور هم باید بخواب می رفتیم.این فرقه انقدر معتقد به جهل و خرافات هست که حتی اجازۀ پوشیدن لباس آستین کوتاه و رنگی نه تنها به زنان بلکه به مردان هم نمی داد واگر تار موی زنی از زیر حجابش بیرون بزند بشدت مجازات می شود. فرقه ای که مدعی برابری زن و مرد است ویک نظام سکولار و جدایی دین از دولت را به دروغ تبلیغ می کند در تمامی زمینه ها همه چیز را زنانه مردانه کرد از زمان استفاده از پمپ بنزین تا مراسم جمعی. مناسبات فرقه رجوی بغایت عقب افتاده و ضد انسانی است و هیچ زن یا مردی مجاز نیستند که حتی در اماکن عمومی به تنهایی با هم صحبت کنند. هیچ زنی حق دیدن ورزش مردان را نداشت و طبعا دیدن ورزش زنان توسط مردان که از مرز سرخ های این فرقه بوده و هست.

به ظاهر زنان را در موضع مسئول قرار داد اما بدترین ستم مضاعف در این فرقه به زنان شده و کماکان می شود.

افراد طی هفت روز هفته بشدت شستشوی مغزی می شوند و رهبری این فرقه خود را در اذهان افراد بالاتر از خدا قرار داده اند. کمترین اعتراض و انتقاد به رهبری فرقه مجازاتش مرگ است. این فرقه برای جلوگیری از جدا شدن افراد ناراضی بدترین تهمت ها و دورغ ها را به جداشدگان نسبت می دهد و همه را مزدور جمهوری اسلامی و عضو اطلاعات رژیم ایران می داند و تبلیغ می کند. فردی که بیش از سی سال در این فرقه جدا می شود یک شبه عنوان مزدور جمهوری اسلامی بخود می گیرد که بیشتر به جوک شبیه است و این فرقه از ترس افشاگری جدا شدگان در کشورهای مختلف اروپایی بر علیه رهبری آن، اقدام به پرونده سازی قلابی و دروغین علیه جداشدگان کرده و مانع اجرای روند قانونی کیس های پناهندگی آنان می شود.

خوشبختانه این ترفند های کثیف فرقۀ رجوی در فرانسه لو رفته و به علت آشنایی ارگانهای فرانسوی به این ترفندهای فرقه بی تأثیر می باشد. اما در بعضی از کشورهای اروپایی متأسفانه این فرقه مشکلات جدی را برای جداشدگان و روند قانونی پناهندگی شان ایجاد کرده است.گستاخی این فرقه بحدی زسیده است که دوسال قبل رهبر مفقوالاثر این فرقه علنا حکم مرگ برای جداشدگان صادر کرد و به گشتاپویش دستور داد که همه جداشدگان را رصد کرده و تحت نظر داشته باشند تا در زمان مقتضی حکم اعدام خیابانی آنها را در کشورهای آزاد اروپا و آمریکا اجرا کند!!.

من به عنوان یک پناهنده با توجه به جولان تروریست های رجوی در خاک فرانسه مطلقا احساس امنیت نمی کنم و هر لحظه منتظرم که با جوخه های مرگ این فرقه مواجه شوم. یک جریان سکت و تروریست چگونه بخودش اجازه می دهد در کشور قانون که مهد دموکراسی و آزادی است بی محابا دستور قتل مخالفینش را صادر کند؟!

آقای رئیس جمهور؛

یکی از پایگاههای اصلی این فرقه متأسفانه اکنون کشور فرانسه است و در دهه های ۸۰ ونود میلادی از آن به عنوان مرکز فرماندهی و اعمال خرابکارانه و تروریستی خود برای بمب گذاری در داخل ایران استفاده کرد و در حال حاضر هم مقر فرماندهی این فرقه تروریستی در شمال پاریس در شهرستان اورسوراواز در استان والدواز می باشد.این فرقه از جنایتکارترین تروریست های خطرناک حمایت مالی و مطبوعاتی می کند.این فرقه با بوق و کرنا ورود داعش را به عراق جشن گرفت. این فرقه انفجار برج های دوقلو توسط القاعده در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را هم به دستور رهبری آن جشن گرفت و ما خودمان در عراق شاهد این جشن بودیم و خود مسعود رجوی شخصااز آن اقدام جنایتکارانه و تروریستی به عنوان «شجاعت اسلامی»! تقدیر و ستایش کرد. به استحضار شما می رسانم که پایه گذار عملیات انتحاری شخص رجوی بوده است که اسناد و مدارک آن موجود است و این فرقه نخستین سلسله عملیات انتحاری و انفجاری در ملأ عام در منطقه را در آغاز دهۀ هشتاد میلادی در شهرهای مختلف ایران به عنوان «مبارزۀ قهر آمیز و مسلحانه علیه رژیم» انجام داد و آنها را رسما با اطلاعیه هایش و در ارگانهای رسمی تبلیغاتی اش بر عهده گرفت و هنوز هم به آن اقدامات تروریستی خود افتخار می کند.

عالیجناب  این فرقه هم اکنون بیش از دوهزار نفر از اعضای خود را به زور در آلبانی در پایگاههایی که با حمایت مالی امریکا و با پشتیبانی سفارت امریکا؛ دولت البانی در اختیارش قرار داده ؛ دوستان ما رادر بدترین شرایط ضد انسانی به زور نگه داشته و بطور کامل ارتباط آنهارا با دنیای بیرون قطع نموده و حق ملاقات خانواده گی را هم از انها سلب کرده است .

این فرقه فاقد هر گونه پایگاه اجتماعی در داخل ایران است وعلیرغم تبلیغات گسترده و شبانه روزی مبنی بر تحریم انتخابات، مردم ایران دست رد بر سینۀ انها زدند زیرا این فرقه هیچ گاه همسو و همصدا با مردم ایران نبوده است .ملت ایران با توجه به وضعیتی که در خاور میانه و شمال افریقا دیده اند مطلقا از اپوزیسیونی که معتقد به جنگ مسلحانه و یا جنگ خارجی است حمایت نمی کنند. ملت ایران و مشخصا نسل جوان ایرانی با اعتقاد به یک نظام سکولار و تغییرات با روش مسالمت آمیز درصدد تغییر هستند نه با روشی که خانم رجوی با التماس از ترامپ و یا سعودی برای شروع یک جنگ می خواهد رژیم را سرنگون کند. دوران خشونت در ایران به سر آمده و طبعا عمر و تاریخ این فرقه هم در افکار مردم ایران و نسل جوان ایران به پایان رسیده است.

این فرقه در صدد است که در اول ماه ژوئیه یک خیمه شب بازی در حومه پاریس با آوردن پناهندگان فاقد مدارک قانونی یک شوی تبلیغی را ترتیب دهد که طبعا این فرقه با سوءاستفاده از آزادی تردد در کشورهای شنگن افراد را از کمپ های پناهندگی و از داخل خیابانها به پاریس می آورد که خطرناک است چرا که تروریست ها هم می توانند با استفاده از این امکان خودشان را به فرانسه برسانند.

لذا بعنوان یک فرمانده و مسئول سابق این فرقه هشدار می دهم که مانع فعالیت های این فرقۀ خطرناک در کشورتان شوید و دستور بستن پایگاه فرماندهی این فرقه را صادر نمایید و مانع برگزاری خیمه شب بازی این فرقه شوید.

اینجانب بعنوان یک مسئول سابق فرقۀ رجوی آمادۀ گواهی دادن در مورد جنایات و اعمال ضد انسانی این فرقه در هر دادگاهی هستم.

با تقدیم بهترین احترامات

عیسی آزاده

پاریس اول ژوئن ۲۰۱۷

رو نوشت :

وزارت کشور فرانسه

وزارت دادگستری فرانسه

 وزارت خارجه فرانسه

Monsieur le Président. Emanuel macron

A. serviteur d’issa azadeh est de nationalité iranienne et a demandé l’asile politique de la République française

Monsieur le Président:

Islam démocratique (avec la pensée à l’époque) est entré dans l’organisation.

 Divorce forcé les conjoints et les jeunes enfants séparés de leur mère.

 Narazyyan livré sous prétexte de faux renseignements et de la sécurité en Irak et la tristement célèbre prison d’Abou Ghraib Frstad.dhha de nos amis Drdadgahhayy le juge et le procureur et son avocat M. Radjavi a été condamné à mort.

Église et l’État est un mensonge propagé. Aucune femme n’a aucun droit à des hommes de sport et les femmes de sport par les hommes, voir bien sûr que la ligne rouge de la secte était et est.

Mais le pire semble être responsable de la double oppression des femmes dans la situation des femmes dans ce culte et est encore.

Au cours de ces sept jours par semaine et sont fortement endoctrinés chef de la secte dans l’esprit du peuple de Dieu ont été plus élevés. La protestation et la critique du culte de la direction est puni par la mort. Le culte pour empêcher la séparation des mécontents avec les pires calomnies et est aux dissidents comme mercenaires du jour et tous les membres du régime de la République islamique d’Iran. Une personne qui a plus de trente ans dans le culte séparé du jour au lendemain comme mercenaires de la République islamique suppose que plus des blagues comme, et le culte de la peur des révélations isolées dans différents pays européens contre les fichiers eux et empêche processus juridique en cours d’exécution cas des réfugiés.

a émis la mort pour les transfuges et Gshtapvysh a ordonné que tous les transfuges ont observé et suivi dans le temps en raison d’une condamnation à mort est émis rue.

la liberté est une déclaration sans détour publié assassiné ses adversaires.

Monsieur le Président:

L’une des principales bases de la secte Malheureusement, aujourd’hui la France et dans le siège de 1980 et les actes de sabotage et les attentats terroristes en Iran, le pays que vous mettre et maintenant le siège de l’organisation terroriste dans le nord de Paris radjavi a été le fondateur des opérations de suicide que les documents sont disponibles.

Pleinement les connecter avec le monde extérieur et a nié le droit à des visites de la famille est impressionnante.

Moyen-Orient et l’Afrique du Nord ont vu absolument l’opposition qui croit dans la lutte armée ou la guerre étrangère n’est pas pris en charge. L’Iran et la nation iranienne, en particulier la jeune génération croit dans un système laïque et les changements cherchent un changement pacifique. Pas de la façon dont Mme Radjavi a supplié Tramp ou de l’Arabie veut commencer une guerre pour renverser le régime. Au cours de la violence en Iran et bien sûr la vie et l’histoire de la secte dans l’esprit du peuple iranien et la jeune génération iranienne a pris fin.

La secte cherche la 1 de Juillet, un théâtre de marionnettes dans la banlieue de Paris avec elle

La secte cherche la fin de Juin, un théâtre de marionnettes dans la banlieue de Paris avec les réfugiés, en situation irrégulière un spectacle promo organiser naturellement exploiter le culte de la liberté de circulation dans les pays Schengen personnes des camps de réfugiés et dans les rues Paris apporte Trvdyst sont dangereux et peuvent se permettre d’atteindre la France.

Je suis un ancien crimes de culte et la gestion des actions inhumaines de la secte témoignent devant un tribunal.

Meilleures salutations

Issa azadeh –  Paris

Premier de Juin 2017

Ainsi écrivait:

 Français ministère de l’Intérieur

Ministère de la justice France

 Ministère des Affaires étrange

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید