نامه سرگشاده علی جهانی به رئیس جمهور جدید آلبانی

0
590

نامه سرگشاده  علی جهانی به رئیس جمهور جدید آلبانی

 Ali Jahaniعلی جهانی، وبلاگ آیینه، سوم ژوئن ۲۰۱۷:…  اینجانب ضمن قدر دانی و تشکر از شما و مقامات کشور تان که به نیروهای سازمان پناه داده و باعث شدید که از کشور نا امن عراق رهایی پیدا کنند ؛ خواهشمندم که از ممانعت ملاقات خانواده ها با عزیزان شان در این تشکیلات توسط سران فرقه جلوگیری فرمایید و تسهیلات لازم را جهت این دیدار ها فراهم کنید و همچنین تقاضا دارم که بجای طرف حساب قرار دادن سران فرقه که به هیچ وجه نماینده نیروها نیستند … 

نمایندگان پارلمان اروپا جلسه بحث در مورد مجاهدین خلق فرقه رجویDebate in the European Parliament ‘What is to be done about the Iranian Mojahedin Khalq (MEK)?’

لینک به منبع

نامه سرگشاده به رئیس جمهور جدید آلبانی

حضور محترم جناب آقای ایلیر متا رئیس جمهور جدید آلبانی

اینجانب علی جهانی یکی از قربانیان فرقه تروریستی رجوی هستم که  بیش از بیست سال از بهترین دوران عمرم را در تشکیلات این فرقه تلف کرده ام و اکنون جدا شده و بعنوان یک فعال حقوق بشر به افشاگری علیه جنایات این فرقه  که در حق مردم عراق و مردم ایران و نیرو های معترض سازمان مرتکب شده است ؛ مشغول فعالیت می باشم .

لذا ضمن تبریک به شما بعنوان رئیس جمهور جدید منتخب مردم آلبانی لازم می دانم که نکاتی را در مورد این فرقه تروریستی که اکنون بیش از نیمی از اعضایش در کشور شما ساکن شده اند بعرض جنابعالی برسانم .

جناب رئیس جمهور

سران این گروه و بطور خاص مریم رجوی سرکرده این گروه که خودش را رئیس جمهور مادام العمر می داند و هیچ اعتقادی به انتخاب و انتخابات ندارد ؛  بعد از انتخاب شما سعی می کنند با فرستان پیام تبریک نظر شما را به سمت خودشان جلب کنند . بنابر این از شما خواهشمندم به اهداف شوم سران این گروه فرقه گرا و تروریستی توجه لازم را معطوف دارید چرا که این گروه همان اهدافش را در کشور عراق در زمان صدام دنبال می کنند و منتظر بدست آوردن یک موقعیت هست تا کما فی سابق به اقدامات تروریستی اش مبادرت ورزد . بنابر این تجربه نشان داده که این گروه در عراق با برخورداری از حمایتهای همه جانبه صدام راه بجایی نبرده است و این یک درس عبرتی هست برای همه کسانی که می خواهند از این گروه تروریستی حمایت کنند .

رییس جمهور محترم

این گروه در نقض فاحش حقوق بشر و ایجاد سانسور خفقان و سرکوب شدید در  داخل تشکیلات و اقدامات تروریستی علیه مردم عراق و مردم ایران ید طولایی دارد و در این زمینه  سازمان دیدبان حقوق بشر و کمساریای عالی پناهندگی در عراق اعالامیه هایی صادر کرد ه اند و این جانب هم حاضر هستم مستندات خود را در صورت لازم در اختیار جنابعالی قرار دهم .

رئیس جمهور محترم

اینجانب ضمن قدر دانی و تشکر از شما و مقامات کشور تان که به نیروهای سازمان پناه داده و باعث شدید که از کشور نا امن عراق رهایی پیدا کنند ؛ خواهشمندم که از ممانعت ملاقات خانواده ها با عزیزان شان در این تشکیلات توسط سران فرقه جلوگیری فرمایید و تسهیلات لازم را جهت این دیدار ها فراهم کنید و همچنین تقاضا دارم که بجای طرف حساب قرار دادن سران فرقه که به هیچ وجه نماینده نیروها نیستند به حرف ها و خواسته های نیروها توجه کنید و از ایجاد محدودیت ها جهت فشار بر نیروها از طرف سران فرقه جلوگیری بفرمایید .

در پایان ضمن تبریکات صمیمانه  مجدد به شما و آرزوی موفقیت برای جنابعالی پیشاپیش از زحمات شما جهت خدمات رسانی به نیروهای سازمان سپاسگزارم .

با احترامات فراوان علی جهانی از آلمان

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید