مک کین از تروریست های مجاهدین برای جنگ وکالتی پنهانی امریکا علیه ایران استفاده میکند

0
601

  امریکا و اتحادیه اروپا مجاهدین خلق را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده بودند اما بعداً آن را از لیست خارج کردند . این چه پیامی برای ما دارد؟   جواشیم هاگوپیان : پیامش این است که مجاهدین خلق به مانند داعش و القاعده برای امپراطوری اسرائیل – امریکا ابزاری ست که در صفحه ی شطرنج دنیا بر سر سلطه جویی و کنترل گری ، برای جنگ های نیابتی به صورتی نه چندان پنهانی علیه ایران و متحدینش یعنی روسیه و سوریه استفاده می شود . بار دیگر تروریست ها همان خودمان ( امریکایی ها ) هستند .  
– بسیاری از سیاستمداران امریکا – درعوض اعلام حمایت عمومی از مجاهدین خلق ، ازاین گروه تروریستی پول گرفته اند. این چه تاثیری بر سیاستهای واشنگتن در قبال تهران دارد؟
– جواشیم هاگوپیان ” جدا از مک کین، فهرست رشوه بگیران امریکایی طولانی ست ، از جمله الین چائو ، وزیر فعلی حمل و نقل در دولت ترامپ ( همسر سناتور سرشناس مک کانل ) که برای یک سخنرانی پنج دقیقه ای 50 هزار دلار دریافت کرده است، مشاور متحد ترامپ و شهردار سابق نیویورک رودی جیولیانی ، جنگ طلب نومحافظه کار و مشاور غیررسمی ترامپ جان بولتون، رئیس سابق خانه ی نمایندگان و مشاور ترامپ نیوت گین گریچ ، وزیر سابق انرژی بیل ریچاردسون و وزیر سابق امنیت ملی تام ریج ، همه ی این ها به ما می گویند که بدین ترتیب بسیاری از سیاستمداران آماده هستند که خود را به بالاترین قیمت بفروشند.

مک کین از تروریست های مجاهدین برای جنگ وکالتی پنهانی امریکا علیه ایران استفاده می کند

افسر سابق ارتش امریکا، جواشیم هاگوپیان در مصاحبه ای با بالکان پست گفت که سناتور امریکایی جان مک کین از فرقه ی تروریستی به نام مجاهدین خلق به عنوان متحد جنگ نیابتی در جنگ پنهان امریکا علیه حکومت فعلی جمهوری اسلامی ایران، استفاده می کند.
متن کامل این مصاحبه:
– نظر شما درباره ی دیدار اخیر سناتور مک کین با رهبر مجاهدین خلق ، گروه تروریستی ضد ایران، چیست؟

جواشیم هاگوپیان : از سالها پیش تاکنون، جان مک کین مرتباً در حال ملاقات با گروه های تروریستی گوناگون دیده شده است . پس این موضوع چیزتازه ای نیست. این خیانتکار جنگ طلب امریکایی نماینده ی مجموعه ی صنعت نظامی امریکا و بانک های مرکزی ست که هم جنگ ها را می سازند و هم از جنگ ها سود می برند. مک کین ثابت کرده است که با اسراییل قرارداد دارد و به واسطه ی رشوه و تهدید باج و خراج از سوی اسرائیل کنترل و تملک می شود. بنابه اظهارات افسر سابق سی آی ای رابرت دیوید استیل — کسی که هم در اف بی آی و هم در سازمان امنیت ملی نفوذ دارد– مک کین در فهرست سیاستمداران رده بالایی ست که در فهرست بچه بازهای اف بی آی هستند. این کمک می کند که علت حمایت پرشور مک کین از جنگ علیه روسیه وسوریه و ایران را دریابیم و همچنین دریابیم که چرا از گروه های تروریستی چون داعش که برای ایجادش همکاری کرده، حمایت و حفاظت می کند. در خصوص سوابق تاریک مک کین با مجاهدین خلق ، مجاهدین خلق به مک کین رشوه داده بودند تا در وزارت امور خارجه ی هیلاری کلینتون در سال 2012 لابی کنند و مجاهدین خلق را از لیست تروریستی حذف کنند علیرغم آن که مجاهدین فرقه ای تروریستی ، مارکسیستی  وجهادی ست که چندین دهه در فهرست گروه های تروریستی وزارت امور خارجه بود، و در عین حال در دهه ی 70 میلادی پیش از انقلاب ایران افسران نظامی و دیگر پرسنل امریکایی را به قتل رسانده است. همان گونه که مک کین با رهبران داعش به عنوان متحد مزدور امریکا در جنگ نیابتی علیه اسد ، پوتین و ایران در سوریه دیدار کرده است ، مک کین با دیدارش در نیمه ی آوریل از آلبانی برای بازارگرمی برای مجاهدین خلق به عنوان مبارزان قهرمان آزادی، از مجاهدین خلق به عنوان متحد جنگ نیابتی اش در جنگ پوششی امریکا علیه حکومت جمهوری اسلامی استفاده می کند. مک کین چیزی نیست جز ابزاری تحت کنترل اسرائیل برای ” پروژه ی اسرائیل بزرگتر” .
– سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که از این دیدار تعجب نکرده است ” چرا که امریکا در دهه های اخیر از گروههای تروریستی  مختلفی حمایت کرده است  ” . چرا واشنگتن از چنین گروه هایی حمایت می کند؟
جوآشیم هاگوپیان : سخنگوی وزارت امور خارجه قطعاً درست گفته است . چهار دهه است که سی آی ای با طرفداران جهانی شدن مثل برژینسکی و جرج بوش که به دنبال ” نظم نوین جهانی” هستند، در حال خلق کردن، آموزش دادن، مسلح کردن ، حمایت مالی و کمک رسانی به تروریست ها در سراسر خاورمیانه، آسیای مرکزی و اروپای شرقی بوده اند و این کار را با مجاهدین افغان دهه ی هفتاد علیه ارتش شوروی در افغانستان ” قبرستان امپراطوری ها” آغاز کردند. این پروژه به خلق و صعود اسمه بن لادن و تروریست های القاعده به قدرت ادامه یافت. بوش پدر و کلینتون دوباره القاعده را به عنوان نیروهای نیابتی امریکا گسیل داشتند تا یوگوسلاوی را برای امپریالیسم امریکا و کنترل و بهره کشی به چندین تکه تجزیه کنند. و سپس دوباره آن ها را در عملیات پوششی دیک چنی – بوش پسر – اسرائیل – سعودی در یازدهم سپتامبر گسیل کردند. بار دیگر القاعده با عنوان جنگ علیه تروریسم در عراق و باز هم با نامی دیگر به عنوان متحدان مزدور داعشی در عراق و سوریه صحنه آمدند. تروریست های تحت حمایت اسرائیل و عربستان سعودی (که شاخه ی وهابی تروریست ها از آنجا سرچشمه می گیرند)، پادشاهی های کوچکتر خلیج، ترکیه و ناتو–اروپا ، ” امریکایی “هستند.
شما نمی توانید جنگ های بی پایان نومحافظه کاران “علیه ترو” را بدون تروریست ها تصورکنید. به همین علت است که واشنگتن سال های سال است که جنگ ها را راه می اندازد و ادامه می دهد و از تروریست ها پشتیبانی می کند. و همه جانبه به اسرائیل در ” پروژه ی اسرائیل بزرگ تر” برای کشتن مسلمانان و دزدیدن زمین های اعراب ( به ویژه فلسطینی ها ) کمک می کند، عرب ها را متفرق نگه می دارد  ،از اختلافات شیعه و سنی سوءاستفاده میکند و آن ها در نزاع و سلطه ی یکدیگر نگه می دارد تا هژمونی دولت یهود را در خاورمیانه و رژیم آپارتاید جنایتکار آن علیه فسطینی ها را حفظ کند و البته به دزدیدن نفت خاورمیانه ادامه دهد. اتحاد جنایتکارانه ی اسرائیل و امریکا برای آن که دائماً وانمود کنند که مزدوران  وحشی قدیمی شان همان دشمنان فرضی شان هستند و نیروی متحد نیابتی آن ها نیستند، جوکی به غایت شرم آور است. از زمان آغاز پروژه ی تغییر رژیم ” هفت ملت در مدت پنج سال ” که پیش از یازده سپتامبر شروع شد ،  سوریه و ایران پروژه های ناتمام این فهرست هستند. همان ملت هایی که در واقع به نحوی موفقیت آمیز تاکنون برای سرکوب تروریست ها جنگیده اند – روسیه  ،سوریه و ایران – در واقع بزرگترین دشمنان امریکا هستند ، صرف نظر از این که وعده های کمپین های دروغین چقدر خلاف از آب درآمده باشد. حمله ی موشکی اخیر ترامپ به پایگاه هوایی سوریه پس از آن که اسد را متهم به حمله شیمیایی کردند ، موکد همین واقعیت است. امریکا هرگز برای خلاص شدن از شر داعش و دیگر گروه های تروریستی مثل النصره، القاعده و مجاهدین خلق به سوریه و روسیه نمی پیوندد چرا که ” بازی بزرگ” خشونت سلطه گر و جنگ بی پایان تماما به وجود این تروریست ها وابسته است. نهایتاً دستور کار موافقان جهانی شدن استفاده از تروریست ها برای بی ثبات کردن کل دنیا و متهم کردن قدرت های شرقی چون روسیه، چین و ایران برای برانگیختن جنگ جهانی سوم است که به عنوان راهبردی اساسی برای استبداد تک قطبی در کل جهان با متلاشی شدن اقتصاد جهانی همراه است .
–    امریکا و اتحادیه اروپا مجاهدین خلق را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده بودند اما بعداً آن را از لیست خارج کردند . این چه پیامی برای ما دارد؟
–    جواشیم هاگوپیان : پیامش این است که مجاهدین خلق به مانند داعش و القاعده برای امپراطوری اسرائیل – امریکا ابزاری ست که در صفحه ی شطرنج دنیا بر سر سلطه جویی و کنترل گری ، برای جنگ های نیابتی به صورتی نه چندان پنهانی علیه ایران و متحدینش یعنی روسیه و سوریه استفاده می شود . بار دیگر تروریست ها همان خودمان ( امریکایی ها ) هستند .
–    (Terrorism-R-US)
– بسیاری از سیاستمداران امریکا – درعوض اعلام حمایت عمومی از مجاهدین خلق ، ازاین گروه تروریستی پول گرفته اند. این چه تاثیری بر سیاستهای واشنگتن در قبال تهران دارد؟
– جواشیم هاگوپیان ” جدا از مک کین، فهرست رشوه بگیران امریکایی طولانی ست ، از جمله الین چائو ، وزیر فعلی حمل و نقل در دولت ترامپ ( همسر سناتور سرشناس مک کانل ) که برای یک سخنرانی پنج دقیقه ای 50 هزار دلار دریافت کرده است، مشاور متحد ترامپ و شهردار سابق نیویورک رودی جیولیانی ، جنگ طلب نومحافظه کار و مشاور غیررسمی ترامپ جان بولتون، رئیس سابق خانه ی نمایندگان و مشاور ترامپ نیوت گین گریچ ، وزیر سابق انرژی بیل ریچاردسون و وزیر سابق امنیت ملی تام ریج ، همه ی این ها به ما می گویند که بدین ترتیب بسیاری از سیاستمداران آماده هستند که خود را به بالاترین قیمت بفروشند.
– بنابرگزارشات روزنامه نگار برنده ی جایزه ی پولیتزر ، سیمور هرش ، اعضای مجاهدین خلق از سال 2005 تا 2009 در زمان ریاست جمهوری بوش پسر در ایالات متحده آموزش می دیده اند. آیا شما این را تهدید جدی برای ایران میدانید؟
جوآشیم هاگوپیان : از زمان انقلاب اسلامی در 1979 ، بیش از 17 هزار ایرانی در حملات تروریستی کشته شده اند که این باور وجود دارد 12 هزار تن از این تعداد توسط مجاهدین خلق به قتل رسیده اند. و باتوجه به حمایت امپراطوری امریکا و سلاخی های وحشیانه 4 میلیون مسلمان و 30 میلیون انسان در سراسر جهان از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون ، بله ، من می گویم  که مجاهدین خلق تهدید جدی برای ایران محسوب می شود . هر ملت مستقلی که زیر کنترل مستقیم امریکا نیست در جهان  منحرف تک قطبی تحت سلطه ی نومحافظه کاران که بیش از دو دهه است سیاست خارجی امریکا را در دست دادند، به عنوان دشمن تلقی می شود.
بالکان پست – ترجمه ی انجمن نجات

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید