انکار حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری توسط باندرجوی

0
796

مشکل این کافر حربی کجاست؟! انکار حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری توسط باندرجوی 

ایران دیدبان، اول ژوئن ۲۰۱۷:… معنای این حرف از جانب کافرحربی این است که نتیجه بلافصل انتخابات ریاست جمهوری و حماسه حضور مردم در آن به رغم تمام دغل بازیها و تبلیغات منفی باندرجوی در سطح بین المللی، اعتبار بیشتر برای ایران و بهبود یافتن مناسبات بین المللی کشورمان می باشد.  بدیهی است با چنین نتیجه ای و پیامدهای سیاسی پس از این باند رجوی خوفناک باشد و در صدد پیداکردن راه حلی برای  … 

محمد محدثین رئیس کمیسیون خارجی شورای مقاومت حلب

لینک به منبع

مشکل این کافر حربی کجاست؟!

نگاهی به انکار حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری توسط باندرجوی

۱۰ خرداد ۱۳۹۶

انتخابات ایران علیه تروریسم و مجاهدین خلق فرقه رجوی بود

کافر پوشاننده واقعیت  است و حربی آن که در جنگ است و از این حیث نباید تیتر این مقاله را ناسزا تلقی کرد، بلکه توصیف علمی وضعیت باندرجوی است.

محمدمحدثین در مقاله ای با تیتر «تحریم نمایش انتخابات و دروغهای نجومی رژیم در مورد میزان مشارکت»، به زعم خود تلاش کرده است که با رویکردی اسنادی نشان دهد که آمار شرکت کنندگان در این انتخاب کمتر از رقم اعلام شده (۴۱ میلیون نفر) می باشد.

سخنگوی سیاسی گروه تروریستی مجاهدین در همان ابتدای مقاله پرده از مشکل و درد خود و باندش برمی دارد و می‌نویسد :

«رژیم در صدد است تا با اعداد و ارقام دروغ به مخاطبان خود بویژه در سطح بین المللی چنین القاء کند که با رژیم مشروعی طرف هستند که از پایگاه اجتماعی گسترده ای برخوردار است و یک انتخابات اصیل و واقعی در ایران در جریان است.»

براستی که احمق تر از این دار و دسته باندرجوی در سپهرسیاسی ایران کسی یافت نمی شود، کسی هم نیست از اینها بپرسد چرا همچنان در عهد دایناسورها بسر می برند، آخر الان و در این فضای شفاف خبری و  جریان آزاد اطلاعات می‌شود واقعیتی به عظمت حضور مردم در یک رأی گیری را با چشم بندی و عدد و رقم سازی به کسی القاء کرد؟!

مگر خود این مردم زبان ندارند و نمی توانند اعلام کنند که در انتخابات شرکت نکرده اند، آن هم در فضایی که حتی هواداران و اعضای گروه تروریستی مطبوع ایشان در دادن بیانیه از داخل زندان نیز آزادند و سایتهای مجاهدین نیز آن را منعکس می‌کنند!

مگر مخاطبان جمهوری اسلامی در سطح بین المللی هم از غار اشرف فرار کرده اند  و متعلق به ماقبل تاریخ هستند که سرشان کلاه برود تا نیاز باشد که دار و دسته رجوی همچون سوپرمن به کمک آنها بیایند و مانع از فریب آنها بشوند.

همچنین محدثین  چندبرابر شدن آراء شرکت کنندگان را محصول «اتاق تجمیع آرا» می داند که در هر دوره و با توافق تمام نامزدها انجام می شود؛ اینجاست که کافرحربی از حماقت فراتر رفته رؤیاپردازی می کند و آشکار می سازد که اطلاعاتش از ایران از چه قماش است.

اما واقعیت این است که ساخت و ساز چنین سناریوهایی نه به منظور نشان دادن کم و کیف حضور مردم در انتخابات، بلکه به دلیل نگرانی شدید از حضور مردم در انتخابات و آثار و تبعات بین المللی آن و تأثیر مستقیم آن در انزوای هرچه بیشتر باند ضد ایرانی رجوی است.

محدثین همانگونه که در ابتدای مقاله نگرانی خود را از «القاء به جامعه جهانی» ابراز می کند در پایان نیز صراحتاً نگرانی اصلی و وحشت خود را از تبعات حضورگسترده مردم ایران در انتخابات ابراز می کند و درد اصلی اش را ابراز می کند:

«هواداران مقاومت و اشرف نشانها در سراسر جهان باید با افشای این حقیقت که این رژیم و انتخاباتش کمترین مشروعیتی ندارد، اجازه ندهند پاره ای از کشورهای غربی این آمار دروغین را دستاویز ادامه مماشات با این رژیم کنند.»

معنای این حرف از جانب کافرحربی این است که نتیجه بلافصل انتخابات ریاست جمهوری و حماسه حضور مردم در آن به رغم تمام دغل بازیها و تبلیغات منفی باندرجوی در سطح بین المللی، اعتبار بیشتر برای ایران و بهبود یافتن مناسبات بین المللی کشورمان می باشد.

بدیهی است با چنین نتیجه ای و پیامدهای سیاسی پس از این باند رجوی خوفناک باشد و در صدد پیداکردن راه حلی برای نجات دادن خود از انزوا و بی اعتباری هرچه بیشتر باشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید