محمد کرمی: باند خبرچینی فرقه رجوی در آلبانی چه کسانی هستند؟

0
1005

باند خبرچینی فرقه رجوی در آلبانی چه کسانی هستند؟

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و نهم می ۲۰۱۷:…  افراد جدا شده ای که خودشان بصورت قاچاق آلبانی را ترک می کردند مهدی سلیمانی تمام آنها را به پلیس آلبانی لو داده و موجب دستگیری افراد زیر شده است: فرزین لاری- امیر نیک طالعان- صادق ظهوری- مجید شکوهی که در کوزوو گیر افتاده اند و اکنون چند ماهی است که در کشور کوزوو هم مرز با آلبانی در زندان بسر می برند. یکی از جنایت های دیگر مهدی سلیمانی که خط مشخص فرقه است تلاش … 

لابی مریم رجوی مجاهدین خلق به حبس ابد محکوم شدسناتور کورین براون حامی مریم قجر قرار است باقی عمرش را در زندان بگذراند!

لینک به منبع

روشنگری در رابطه با جاسوس ها و خبر چین های فرقه رجوی در آلبانی

باند خبرچینی فرقه رجوی در آلبانی چه کسانی هستند؟

مهدی سلیمانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانیمهدی سلیمانی سرتیم اطلاعات فرقه رجوی در البانی

https://youtu.be/4Ch6k26p0FI

مهدی سلیمانی ( هومن ) همان اوائل که به آلبانی آمد از فرقۀ رجوی جدا شد و به همراه تنی چند از دوستان خودش مانند شهرام نصرتی باند خلاف کاری راه انداختند که در شهر تیرانا کار خلاف می کردند و در واقع به کار قدیم خود که در ایران مشغول بودند برگشته بودند (این جماعت در ایران هم کار های خلاف و کلاه برداری می کردند که بعد از فرارشان به ترکیه، فرقه رجوی این افراد را از ترکیه فریب داد و به تشکیلات عراق آورد تا آنها را تبدیل به رزمندگان آزادی کند ؟!!).

از آغاز تخلیۀ کمپ لیبرتی و انتقال به آلبانی در ماه های اول موارد جدا شدن افراد زیاد بود که سران فرقه باز همان شیوۀ کثیف خودشان را برعلیه جدا شده ها راه انداختند یعنی تعدادی از نفرات تشکیلاتی خودشان را به اسم جدا شده در بین جدا شده های واقعی جا دادند و بعد شروع به ایجاد اختلاف و دو دستگی بین آنها کردند… با توجه به شرایط آنجا شروع به خریدن بعضی از افراد با پول بیشتری کردند تا علیه افراد و خانواده ها و ارتباطات آنها جاسوسی کنند.

اینجانب دو سال و نیم قبل در یک برنامۀ تلویزیونی افرادی مانند افشین ابراهیمی ؛ علی رئوسان ، حمید مکی ، شهرام نصرتی ، مهدی سلیمانی را کاملا افشا کردم که تا کنون از این جماعت فقط مهدی سلیمانی در آلبانی باقی مانده است.

مهدی سلیمانی با یک خانم آلبانیایی ازدواج کرده و خانم وی صاحب یک رستوران است و این رستوران در همان منطقه یک تیرانا روبروی محل استقرار فرقه قرار دارد و مهدی سلیمان هم اکثر مواقع در آنجا می باشد.

محل سکونت مهدی سلیمانی در منطقه کاشار است. منطقه کاشار یک مجتمع آپارتمانی دارد که فرقه آن را کرایه کرده و مهدی سلیمانی هم در داخل یکی از واحدهای آن مجتمع زندگی میکند.

مهدی سلیمانی سرتیم اطلاعات فرقۀ رجوی در آلبانی

مهدی سلیمانی از آن دسته افرادی است که سری اول آمده و از همان روزهای اول به خدمت سازمان در آمده و بعنوان یک جدا شده برای سازمان مزدوری می کرده.

مهدی سلیمانی ( هومن ) سر تیم اطلاعات فرقۀ رجوی است که مدت دو سال است خودش را در بین دیگر جداشده ها و از طریق ارتباطات تلفنی و مجازی برای خانواده ها به عنوان جدا شده جا زده است. برخی از عملکردهای این سرتیم اطلاعات فرقۀ رجوی به شرح زیر است:

دادن ریز گزارش وضعیت افراد جدا شده که در آلبانی هستند به اسماعیل مرتضائی ( جواد خراسان از فرماندهان نظامی فرقه رجوی). او سردمدار شبکۀ جاسوسی در آلبانی است و از روز اول مسئولیتش با اسماعیل مرتضائی می باشد. فرقۀ رجوی برای اینکه این مهره و مسئول اطلاعات خود را حفظ کند، در تاریخ ۲۵/۰۴/۲۰۱۷ در مقابل مقداری پول یکی از خبرچین های خود بنام سرفراز رحیمی را قربانی کرد تا چهرۀ منحوس و نقش مهدی سلیمانی را مخفی نگه دارد. به همین دلیل در این چند روزه در طی نوشته هایی که به نام های مختلف انتشار میدهند، خیلی جزئی به اسم مهدی سلیمانی آن هم به اجبار اشاره می کنند.

هشدار به تمامی خانواده های عزیز اسیران فرقۀ رجوی در آلبانی

از آنجایی که افراد جدا شده مشکل مالی دارند، مهدی سلیمانی یک حساب بانکی باز کرده و به افراد می گوید می تواند برای آنها پول جابجا کند. وی بدینگونه از خانواده هایی که برای فرزندانشان پول می فرستند از راههای مختلف اخاذی می کند. یعنی مقداری به عنوان حق الزحمه بر می دارد ولی با این حال مابقی پول را هم نه یکجا بلکه کم کم می دهد. تاکنون طبق اخبار دریافتی هزاران دلار از پول ارسالی خانواده را خورده است و نزدیک ۲۰ نفر از وی طلب دارند اما پول نفرات را برنمی گرداند. هموطنان عزیزی که فرزندانشان در آلبانی هستند باید مواظب این کلاه برداری ها باشند و تا زمانی که مطمئن نشدند پولی که برای عزیزانشان می فرستند مستقیم به دست وی می رسد از ارسال پول به طور جدی خودداری کنند. همچنین در مواجه شدن با این افراد باید از دادن هرگونه اطلاعات غیر ضروری اکیدا پرهیز نمایند.

از سوی دیگر مهدی سلیمانی از طریق خانواده خانمش به استخدام پلیس مخفی آلبانی نیز در آمده و برای پلیس جاسوسی فرقه را هم می کند!! و از این سو هم با فرقه در تماس است و خبرچینی افراد جدا شده را میکند و عکس و فیلم و خبرها را برای فرقه می برد و بیشتر ملاقات های وی با فرقه هم در شب ها انجام می گیرد تا کسی نبیند.

در خبرها بوده که افراد جدا شده ای که خودشان بصورت قاچاق آلبانی را ترک می کردند مهدی سلیمانی تمام آنها را به پلیس آلبانی لو داده و موجب دستگیری افراد زیر شده است:

فرزین لاری- امیر نیک طالعان- صادق ظهوری- مجید شکوهی که در کوزوو گیر افتاده اند و اکنون چند ماهی است که در کشور کوزوو هم مرز با آلبانی در زندان بسر می برند.

مهدی سلیمانی توسط سازمان یک قاچاقچی که مورد اعتماد سازمان بوده و برای آنها کار میکرده را به افراد جداشده معرفی میکرده تا این قاچاقچی در خارج از آلبانی این افراد را تحویل پلیس بدهد.

یکی از جنایت های دیگر مهدی سلیمانی که خط مشخص فرقه است تلاش وی برای معتاد کردن افراد جداشده می باشد که در این رابطه افراد مشخصی را به قرص ترامادول معتاد کرده است. فرقه می خواهد با این کار به افراد داخل تشکیلات نشان بدهد که کسانی که جدا بشوند این طور معتاد می شوند و در گوشۀ خیابان می افتند. این در حالیست که مهدی سلیمانی خود بهترین زندگی را دارد و تنها فردی است که اجارۀ کار کردن به او داده شده و فرقه برایش خودرو خریده است در حالی که ما جداشدگان پناهنده در اروپا که سال ها است در این کشورها هستیم فاقد ماشین و زندگی آنچنانی هستیم.

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید