نامه سرگشاده عبدالکریم ابراهیمی به مانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه

0
819

نامه سرگشاده عبدالکریم ابراهیمی به مانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، بیست و پنجم می ۲۰۱۷:… مریم رجوى رهبر این سازمان در حومه پاریس یک پایگاه و قلعه مخوف دایر کرده است که آئین ایدئولوژى فرقه گرایى و ترور در آنجا به عناصر و نیروها منتقل میشود و همچنین با لابیگرى دلارى میخواهد جاى پاى خود را در کشور شما محکم کند، لذا از حضرتعالى درخواست میشود طبق مرام انتخاباتى تان و مبارزه علیه تروریسم، این لانه ترور و جنایت را در کشورتان برچینید و پروندهاى قضائى و تروریستى آنها را به …

https://www.youtube.com/watch?v=c5PSoOSCLnU

جنایات داعش و مجاهدین یکی است؛ آتش زدن انسانها توسط رجوی و بغدادی

لینک به منبع

نامه سرگشاده عبدالکریم ابراهیمی به مانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه

عالیجناب مانوئل ماکرون رییس جمهور محترم و منتخب مردم فرانسه

انتخاب شایسته حضرت عالى را به ریاست جمهورى فرانسه تبریک میگویم. انتخاب  شما بر مسند ریاست جمهورى کشورى که مهد تمدن و آزادى است، آنهم به شیوه دمکراتیک آن، بار مسئولیتى را بر دوش شما گذاشته است که رؤساى جمهور گذشته فرانسه نتوانستند بخوبى از عهده آن بر آیند و آن هم چالش و برخورد با تروریسم افسار گسیخته است که نه تنها خاورمیانه را جولانگاه قساوت و کشتار خود کرده است، بلکه کشورهاى اروپایى از جمله کشور شما را هم مورد تهدید قرار داده است.

 عالیجناب مانوئل ماکرون

تفکیک تروریسم به خوب و بد و یقه سیاه و سفید، خود یک اشتباه مهلک میباشد که آنها را جریح تر کرده و وسعت تاخت تازشان را گسترش می دهد. لذا تروریسم منطق اش کشتار و به راه انداختن حمام خون از انسانهاى بیگناه، چه زن و مرد و یا کودک و پیر است. لذا شایسته نیست کشور شما نسبت به مسئولیتى که در قبال مبارزه علیه تروریسم دارد، پاسیو برخورد کند و تروریسم با سؤء استفاده از آزادى در فرانسه آن کشور دمکراتیک را جولانگاه اعمال خود قرار دهد و در سایه آزادى موجود و سوء استفاده از قانون دمکراتیک آن کشور خشونت را در آنجا گسترش داده و تغذیه تروریسم در کشور شما به سهولت انجام شود.

یکى از این گروه هایى که از ابتداى تأسیس با  ایدئولوژى بر مبناى جنگ و کشتار و مبارزه قهرآمیز، بنا شده سازمان مجاهدین خلق میباشد که از همان ابتداى تأسیس با شروع کردن ترور افراد از جمله مستشاران آمریکایى در ایران قبل از انقلاب  و نیز ترورها و کشتارهاى خیابانى مردم عادى در ایران بعد از روى کار آمدن حکومت روحانیون و ترور شخصیتهاى مملکتى ایران وقتى که با عدم اقبال مردمى در رسیدن به قدرت مواجه شدند، کشتار و  ترور بى رحمانه را در ایران به راه انداختند و چون نمیتوانستند در ایران جایى داشته باشند به خاطر عملکرد تروریستى که داشتند، به عراق کوچ کرده و در آنجا هم به کشتار مردم عادى و سربازان مرزى ایران مبادرت کرده و همچنین عصاى دست دیکتاتور عراق در سرکوب مردم آن کشور شدند.

آقای رییس جمهور

 این سازمان بسیار فرقه اى عمل میکند و دستش به خون مردم ایران و عراق و همچنین اعضاى خود آغشته است. از تروریسم در خاورمیانه به شدت حمایت میکند و منبع تبلیغ تروریسم در کشور شما شده است. این سازمان یک تشکیلات فرقه اى درست کرده است که اعضاى آن هیچگونه دسترسى به دنیاى آزاد را ندارند. زن و شوهر و حتى عاطفه از آنها گرفته شده است و هر چه که افراد دارند، در تمجید مقدس مأبانه مسعود و مریم رجوى خلاصه میشود، به دنیاى ارتباطات دسترسى ندارند و فقط با خوراک نشستهاى ایدئولوژیکى افراد را مسخ وهویت فردى آنها گرفته شده است و به افراد گفته میشود که شما هویت تان را از رهبرى میگیرید، کسى حق مخالفت و اعتراض یا انتقاد را ندارد و هر چه تشکیلات و رهبرى سازمان براى افراد مشخص نماید، همان در اولویتشان است از جمله نمونه بارز و شاخص آن که در کشور شما اتفاق افتاد و بعلت پرونده هاى حقوقى و تروریسم، مریم رجوى به زندان انداخته شد با دستور تشکیلاتى اعضاى آن در کشور شما و دیگر کشورهاى اروپایى دست به خود سوزى زدند و با شارلاتانیزم و فریبکارى و مظلوم نمایى،  باج خواهی از دولت شما گرفتند تا آزاد شوند.

آقای رییس جمهور

 مریم رجوى  رهبر این سازمان در حومه پاریس یک پایگاه و قلعه مخوف دایر کرده است که آئین ایدئولوژى فرقه گرایى و ترور در آنجا به عناصر و نیروها منتقل میشود و همچنین با لابیگرى دلارى میخواهد جاى پاى خود را در کشور شما محکم کند، لذا از حضرتعالى درخواست میشود طبق مرام انتخاباتى تان و مبارزه علیه تروریسم،  این لانه ترور و جنایت را در کشورتان برچینید و پروندهاى قضائى و تروریستى آنها را به جریان بیندازید و نگذارید که بعداً تاوان نکرده هاى دولت مردان کشور شما را مردم بیگناه بپردازند. با آرزوی امنیت و آزادی برای مردم فرانسه و جهان.

آلمان، عبدالکریم ابراهیمی، ۲۴٫۰۵٫۲۰۱۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید