میلاد آریایی: معجز، ناتوانی، در گل ماندگی تمام قد مجاهدین در آیینه انتخابات ایران

0
567

Milad Aryaeeمیلاد آریایی، وبلاگ مزرعه خوبی ها، بیست و پنجم می ۲۰۱۷:… اینکه میگوییم عجز،ناتوانی، در گل ماندگی اصلا توهین نیست بلکه تعریف شرایطی است که آنها در آن محصور شده اند. پس بنابراین دروغ میگویند ، سعی میکنند در دالان ها و سالن ها نمایندگان دیگر کشور ها را فریب بدهند ، آویزان ترامپ میشوند ، از عبا و ردای شاهزادگان شهوت پرست سعودی بالا میروند و آبروی خود را در چهارراه حوادث سیاسی ایران – چون انتخابات ایران – به حراج میگذارند با چه هدفی؟ …

عجز، ناتوانی، در گل ماندگی. تمام قد مجاهدین در آیینه انتخابات ایران

لینک به منبع

عجز، ناتوانی، در گل ماندگی. تمام قد مجاهدین در آیینه انتخابات ایران

۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ حادثه بزرگ دیگری در تاریخ سیاسی مردم ایران با انتخاب مجدد حسن روحانی رقم زد و برای اولین بار بود که حتی بالاتر از سال ۷۶ و انتخاب بین خاتمی و ناطق نوری شکست تحلیل های غیرواقعی و تخیلی مجاهدین که سر برآورده از ذهن علیل و در گل مانده و نه برآمده از واقعیت روز است ، را برملا ساخت.

همچنان در گذشته تاکید کرده ام که مجاهدین جهان پیرامون خود را آنگونه می بینند که دوست دارند ببیند و این یک بیماری کاملا شناخته شده ای است که مریم رجوی و مسئولین درجه اول مجاهدین سالهاست که بدان مبتلا بوده و این بیماری را از مسعود رجوی به آنها سرایت کرده است و این مهم  یکبار دیگر بشکل تمام قد در آیینه انتخابات ایران خیلی خوب خودش را نشان داد.

مریم رجوی دل خود را خوش کرده بوده که ابراهیم رییسی چون منتخب رهبر است، رئیس جمهور میشود که نشد.

تحلیل آب دوغ خیاری کرده بوده که درگیری و زد و خورد پس از انتخابات در تمام شهرها صورت میگیرد که نگرفت.

خواب دیده بودند که شرایط طلایی برای مجاهدین پدیدار میشود و قادر به تحرکات جدیدی در ایران بودند که اصلا نشد .

خودشان را کاندید ورود به شرایط به هم ریخته شهری پس از انتخابات کرده بودند و ذهن افراد گرفتار در آلبانی را فریب داده که از آن هم برایشان آبی گرم نشد.

وابستگانی که با دریافت پول در ایران چند عکس و پلاکارد مریم رجوی را در انبوه دهها هزار پلاکارد کاندیداهای زن شورای شهر را از روی پل ها آویزان کرده الکی و به دروغ وعده داده بودند که ما چنین و چنان میکنیم که آن هم نشد.

این اشارات بدان جهت است تا صد باره مطمئن شویم که مجاهدین با مریم رجوی هیچ چیزی در چنته ندارند و فقط و فقط دروغ به هم می بافند تا این روزمرگی گرفتار شده در آن را بگونه ای سپری کنند.

مجاهدین  به رهبری مسعود رجوی و داشتن صدها توپ و تانک در کنار مرز ایران و منتهای وابستگی به عراق و شخص صدام حسین و صدها فریب خلق کاری نتوانستند بکنند ، الان که مریم رجوی کودن جانشین مسعود رجوی شده آن هم بدون صدها توپ و تانک، دور از مرز ایران و در حیاط خلوت آمریکا در اروپا یعنی آلبانی چه غلطی میتوانند بکنند؟.

اینکه میگوییم عجز،ناتوانی، در گل ماندگی اصلا توهین نیست بلکه تعریف شرایطی است که آنها در آن محصور شده اند.

پس بنابراین دروغ میگویند ، سعی میکنند در دالان ها و سالن ها نمایندگان دیگر کشور ها را فریب بدهند ، آویزان ترامپ میشوند ، از عبا و ردای شاهزادگان شهوت پرست سعودی بالا میروند و آبروی خود را در چهارراه حوادث سیاسی ایران – چون انتخابات ایران – به حراج میگذارند با چه هدفی ؟؟

فقط برای اینکه کمی دیده شوند ، کمی آدم به حساب آورده شوند و کمی کسی یا کسانی به بودن آنها دلخوش کنند.جدا میگویم و روزگار بی پرنسیپی سیاسی را اینچنین شب می کنند.

این همه وعده ها فقط برای این است که در ساعات باقی مانده عمر ، نشکافند و فرو نریزنند و آوار این همه سالیان دروغ دیرتر بر سرشان فرود آید.

حال همه و همه آن تحلیل های الکی و دروغین ، ناکارآمدی و به هویتی اش در صحنه عمل به اثبات رسیده است .بیش از ۴۱,۲۲۰,۱۳۰ رای نشانگر عزم مردم ایران برای تاثیر گذاری و مراجعه به آرای عمومی برای تعیین سرنوشت شان با حداکثر امکانات در دسترس است .

و این یعنی بیش از ۴۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون آجری است که بر سر مریم رجوی فرود آمده است . آن هم نه در سال ۷۶ بلکه در سال ۹۶ یعنی بیست سال پس از شروع حرکت قطار اصلاحات در ایران و حضور بخش عظیمی از جوانان در ایران.

انتخابات ایران هر چه که نداشته باشد سایه جنگ بر سر مردم ایران به مدت یک دوره چهار ساله دور کرده و آین بزرگترین پیشرفت و پیروزی برای مردم ایران و در عین حال بزرگترین شکست برای مریم رجوی و سازمان علیل و درگل مانده مجاهدین است .

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید