عبدالکریم ابراهیمی: انتخابات ایران و بور شدن رجوى و فرقه اش

0
784

انتخابات ایران و بور شدن رجوى و فرقه اش

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، بیست و یکم می ۲۰۱۷:… یکى از این گروههایى که به معناى واقعى خائن به ملت ایران است و جز سیاه نمایى براى ملت ایران چیزى در چنته ندارد و کاملا خود را به اتحادهاى بیگانه و عربى فروخته است، با تبلیغات دروغین و اعلام دروغین تحریم انتخابات از طرف مردم گوش فلک را پر  کرده بود و جز دروغ و کلاشى این مدت همگام با دشمنان ملت و میهن ایران چیز دیگرى در رابطه با انتخابات بر روى آنتن تبلیغاتى خود نداشتند، اما باز هم با این … 

لینک به منبع

انتخابات ایران و بور شدن رجوى و فرقه اش

انتخابات ریاست جمهورى ایران به پایان رسید و شرکت گسترده مردم وطن پرست و آگاه، نشانه عزم جزم براى رسیدن  ایران به جایگاه واقعى خود در آزادى و دمکراسى و همچنین رونق اقتصادى که حق ملت شریف ایران در سطح جهانى است.

این انتخابات نشان داد که فهم و شعور ملى مردم بسا فراتر از این حرفهاست که دشمنان این مردم و میهن بخواهند یأس در مردم إیجاد نمایند و مانع شرکت مردم غیور ایران در عرصه سرنوشت خود و کشور شوند و به نیت شوم خود که همان تسلط بیگانگان بر سرنوشت ملت و نیز نیتى چون از هم پاشى مردم ایران و حاکم کردن تسلط داعشى – عربى بر مملکت و تیکه تیکه کردن آن وجود داشت را به سیاهى دیدگاه خائنین به میهن و مردم تبدیل کردند که باید به این مردم فهیم و وظیفه شناس، درود و سپاس فرستاد.

یکى از این گروههایى که به معناى واقعى خائن به ملت ایران است و جز سیاه نمایى براى ملت ایران چیزى در چنته ندارد و کاملا خود را به اتحادهاى بیگانه و عربى فروخته است، با تبلیغات دروغین و اعلام دروغین تحریم انتخابات از طرف مردم گوش فلک را پر  کرده بود و جز دروغ و کلاشى این مدت همگام با دشمنان ملت و میهن ایران چیز دیگرى در رابطه با انتخابات بر روى آنتن تبلیغاتى خود نداشتند، اما باز هم با این شرکت بالاى مردمى رجوى و رجوى صفتان که در خدمت بیگانه و عربهاى ملخ خور عربستانى قرار گرفتند، بور و روسیاه شدند و مردم فهیم ایران یکبار دیگر یک نه محکم و یک سیلى آبدار به بناگوش آنها زدند.

Abdolkarim_Ebrahimi 4

حال با منطق دو دو تا چهار تا میخواهم رجوى و سران فرقه آن جواب بدهند که؛

– آیا چهل میلیون رأى دهنده که آراى خود را در صندوق رأى ریختند و کاندید مورد نظر خود را انتخاب کردند و نتیجه هم که مشخص شده، بهتر سرنوشت کشور و خودشان را رقم خواهند زد یا شما که در خارج فقط به مزدورى و خیانتکارى و اتحاد با جنایتکارترین ها که خواهان نابودى کشور ایران هستند و میخواهند کشور عزیزمان را را داعشیسم کنند؟ کدام؟

– شرکت بى نظیر ایرانیان خارج کشور در تعیین سرنوشت کشور، خود نشانه چیست؟ نکند همه ایرانیان شریفى که به حق وطن خواه هستند همه را با منطق حیوانى و رجویسم  خویش مزدوران وزارت اطلاعات میخوانید؟

– آیا با منطق شما کسى که مثل خودتان برود با دشمن ملت ایران همپیمان شود و با جانى ترین افراد ضد ایرانى و سران کشورى مثل عربستان که تاریخاً ضد مردم ایران بوده اند و بارها نیت شوم خود در حمله  به کشور عزیزمان ایران را علنى کرده اند و ضد منافع کشور خود هستند، باید ملت ایران کورکورانه از آن ها اطاعت کرده و أوامر آن ها را مثل تشکیلاتى که درست کرده اید و در جهت اهداف شومتان مغزشویى نموده اید، بیایند و لبیک گوى شیطانى مثل شما باشند و برده و بنده ات گردند؟

– آقا و خانم رجوى، آیا شده یکبار در این فرقه خود یک انتخابات برگزار کنید؟ چرا اینقدر از آزادى و دمکراسى داد سخن میرانید، مگر من و امثال من سرکوب شدگان و شکنجه شدگان و محبوسین دستگاه جهل و جنایت ایدئولوژى شما نبودیم؟ چه وقیحانه خودتان را حامى آزادى جا میزنید، در صورتى که مخوف ترین تشکیلات غیر دمکراتیک و  ضوابط ضد انسانى و ضد بشرى را دارید، به چه حقى اسم ایران و ایرانى را به لوث وجود متعفن خود آلوده میکنید؟

– صف هاى طولانى رأى دادن ایرانیان آزاده در خارج کشور، خارى در چشم خودت و خانم فرنگ نشسته ات نبود؟ عبرت نگرفتید؟

– آقاى رجوى و خانم فرنگ نشسته، من مدت بیست و پنج سال در تشکیلات جهنمى شما بودم، میدانید که من فقط ده سال در ایران دست چپ و راست خودم را فهمیدم و در بیست سالگى با فریب و نیرنگ شما به مدت بیست پنج سال مرا برده و بنده خود کرده بودید و انواع و أقسام توهین و شکنجه و رفتارهاى غیر انسانى و غیر دمکراتیک و زورگوییهاى دیکتاتورى – پلیسى، در حق من و تک تک افراد روا داشتید، آیا این است معنى دمکراتیک و برابرى که از آن دم میزدید؟ آقا و خانم رجوى، بدانید که فقط شهوت قدرت شما را به چنین جنونى رسانده که رئیس جمهور خود خوانده و مادام العمر براى خود انتخاب نموده و وقیحانه ملت ایران را خطاب توهین هاى رذل خود قرار میدهید و از دور براى مردم ایران واق واق راه میندازید که در حق تعیین سرنوشت مملکت خود وارد نشوند، دیدید باز بور شدید، نظرتان در اینباره چیست؟

-آقا و خانم رجوى و سران فرقه رجوى، بدانید که شما جز ترویج تروریسم و کشت و کشتار و خونریزى و مزدورى و خود فروشى و خیانت  در کارنامه خود چیز مثبتى ندارید و اصلا بویى از آزادى و دمکراسى نبرده اید، بنابراین شما رسواى ملت ایران هستید و مردم برایتان پشیزى اهمیت قائل نیستند، تا کى میخواهید با شیادى به این زندگى خائنانه تان ادامه دهید، باور بفرمائید دوران شما بسر آمده است و این انتخابات باز یک پتک محکمى است که بر فرق تان فرود  آمده است و بیشتر رسواى عام و خاص خواهید شد، لذا برخلاف تبلیغات دروغین شما، فضا بر ضد خودتان است  و این حمایتهاى دلارى را هم از دست خواهید داد و اینکه لپ مطلب، آقاى رجوى، این انتخابات نشان داد که هیچ جایگاهى در بین مردم ایران ندارید و اربابانت نیز به خوبى این را درک کرده اند، لذا باش که صبح سیاه دولتت بدمد و دیگر تیمارى براى همراهى نداشته باشید.

„پایان“

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید