بیدی: کودتای مریم قجر و درماندگی وی بعد از مرگ مسعود رجوی (مریم رجوی:دیگر در دلتان با مسعود راز و نیاز کنید)

0
1199

کودتای مریم قجر و درماندگی وی بعد از مرگ مسعود رجوی 

مریم رجوی خطاب به اعضای مجاهدین : دیگر در دلتان با مسعود راز و نیاز کنید

احسان بیدی، سایت نجات یافتگان در آلبانی، تیرانا، آلبانی، هفتم می ۲۰۱۷:…  مریم رجوی شخصا نشست هایی را برای نفرات بالای سازمان داشته و در ان نشست به این موضوع پرداخته است. مریم رجوی گفته همانطور که در قران خدا خطاب به حضرت محمد کرده که بعد از مرگ تو زنانت بردیگران حرام است وازانجاییکه مسعودرجوی مرده و ما زنانش نیز برشماها حرام هستیم و بحث انقلاب نیست و بحث محرمیت وحرام … 

لینک به منبع

احسان بیدی تیرانا آلبانی نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجوی

کودتای مریم قجر و درماندگی وی بعد از مرگ مسعود رجوی

مریم رجوی خطاب به اعضای مجاهدین در آلبانی: باید دیگر با مسعود رجوی در دلتان راز و نیاز کنید

حتما بهتر ازمن میدانید که مریم رجوی در سه ماه گذشته  میلادی بارها و بارها بعد ازانکه ترکی فیصل  اب پاکی را دست او ریخت، به آلبانی آمده است. در اینجا و در نشست های جمعی که برای اعضای قربانی سازمان گذاشت ، علنا اعلام کرد که مسعودرجوی مرده و درقید حیات نیست، نشانه آن نیز ان بود که هیچ اسم و یاد و شعاری برای مسعود رجوی در این جلسه های عمومی که فیلم هایش هم پخش شده است، گفته و برده نشده است.

همه ما گفته بودیم که مریم رجوی ومسعودرجوی عناصری دروغگویی هستند که نه با همرزمان خودشان روراست هستند ونه با هواداران خودشان وحتی نفرات شورایی.

اعلام مرگ مسعودرجوی انهم با ان خفت وخواری دربرنامه ای کسی فکرش را نمیکرد  آغاز پایان امپراتوری مریم رجوی بوده و حتی شما شاهد هستید که هواداران بعدازاینکه متوجه شدند و ماهیت ضداخلاقی و انسانی مریم رجوی را که بخوبی ازمسعود رجوی به ارث برده بود را دیدند ازاین سازمان جداشدند وحتی شما باز بهتر از من میدانید که این اختلاف و جایگزین رهبری بجای مسعود رجوی به جایی رسید که دست اخر مجبور شدند که جابرزاده ام یک شبه بگن مرده وبه ملکوت علی پیوست، مرگ های مشکوکی که سربزنگاه به یاری مریم رجوی این قاتل زنجیره ای در می آید. من اینجا از یاداوری اسامی اکتفا میکنم ولی بد نیست که به مرگ نادر رفیعی نژاد  و بتول رجایی بسنده کنم.

همه شما دهه شصت را بخوبی بیاد دارید که وقتی مسعودرجوی شکست مفتضاحانه خورد درایران و با خفت وخواری دست به فرار زد و بخوبی بیاد دارید که در فرانسه مسولین بالای سازمان عذر مسعودرجوی را خواستند وحتی نفرات شورا خواهان اخراج مسعودرجوی شده بودن وبازبخوبی بیاد دارید که جابر زاده ومهدی ابریشمچی چطور به یاری مسعود شتافتند و با اخراج و تهدید به مرگ ومزدور شناختن نفرات سعی وتلاش براین داشتن تا مسعودرجوی که مزدور شناخته شده ارباب بزرگ بود را همچنان درراس مزدوری وخیانت به ملت ایران نگه دارند.

من نگاه کوتاهی میکنم به انچه که درالبانیا گذشت و تس و هراسی  که مریم رجوی پیش روی خودش داشته است. حتما شما بخوبی بخاطر دارید که تعداد ریزش زنان درسطح شورای رهبری یا همان شورای مرکزی زیاد شده بود واختلاف نظردرشورای درفرانسه ام زیاد شده بود وبعد ازاینکه عریان شده است مسعودرجوی ریق رحمت را خورده وجام زهر اشرف را نوش جان کرده ازدرد ازدست دادن امپراطوری خودش به درک واصل شده و شکافی دربین نفراتی که درفرانسه بودند وحتی شورایی و دست اموز مسعود رجوی بودند، به جایی رسیده بوده که حتی نفرات شورایی گفته بودند که حاضر نیستن مریم رجوی را بعنوان ریسس جمهور برگزیده قبول کنند و گفته اند که مریم رجوی باشکست استراتژیک که نفرات را با جفت وخواری ازعراق به البانیا اورده شایسته این مقام نیست. ولی پشت پرده این داستان باز ارباب رجوی که هراسان ازاین بوده و نیاز داشته که این دستگاه ارتجاعی خودش را داشته باشه تا باز بتواند اهرم فشاری داشته باشه برای خودش دستور میدهد که بی مهابا نفرات مخالف را با مرگ طبیعی از رده خارج کنند.

مهدی ابریشمچی ام که دیده اگر مریم رجوی از اریکه قدرت پایین بیاید سهم و جایگاهی در این دستگاه نداره تلاش کرده که نفرات شورایی را قانع کند.

اعلام خبر مرگ رجوی در بین نفرات در البانیا و مناسبات رجوی پیچیده وحتی عکس مسعودرجوی را بعنوان زالوی بزرگ درهمه جا کشیده بودند وحتی نفرات توضیح خواستند که اینجا امن هستیم وعراق نیستیم چرا مسعود رجوی یک پیام صوتی یا تصویری نمیده؟

مسولین سازمان که نمی دانستند  چی بگویند سکوت اختیار کرده ومیگفتند که الان شرایط مناسب نیست و نفرات میگفتند که اگر مرده به ما بگویید.

شرایط داخلی سازمان و از انجاییکه نفرات بالای سازمان متوجه شدند مسعود رجوی مرده طی ماه  های اخیر فواران ریزش زیاد داشته و حتی مریم رجوی با چراغ سبز نشان دادند وحتی دربحث انقلاب که نفرات زن ومرد ودرمناسبات وخارج از آن قاطی کنند تا بتوانند به این طریق نفرات را داشته باشن و حتی با خرید ماشین وامکانات دیگر تلاش داشتن تا ازاین سوال فرار کنند که مسعودرجوی کجا است؟

دست آخر مریم رجوی مجبور شده بیاید فرانسه و اصل مطلب را عنوان کند. اما انچه در مقراشرف درالبانیا گذشت.

مریم رجوی شخصا نشست هایی را برای نفرات بالای سازمان داشته و در ان نشست به این موضوع پرداخته است. مریم رجوی گفته همانطور که در قران خدا خطاب به حضرت محمد کرده که بعد از مرگ تو زنانت بردیگران حرام است وازانجاییکه مسعودرجوی مرده و ما زنانش نیز برشماها حرام هستیم و بحث انقلاب نیست و بحث محرمیت وحرام بودن الان ما با شماها است.

مریم رجوی اعلام کرده که بعد ازمرگ مسعودرجوی برای اینکه شکاف نباشه ما جایگزین رهبری نداریم وهمانطورکه مسعودرجوی دراشرف گفته بود وشورای رهبری را تبدیل به شورای مرکزی کرده و الان رهبریت سازمان توسط ما زنان است و شورایی مرکزی نقش رهبری را دارد.

واین مسئله عین پتکی بود که برسر نفرات فرود آمده وحتی برای نفرات سطوح پایین تر نشست گذشته وتلویحا گفته باید مسعودرجوی را دردلتان داشته باشید وبا راز ونیاز کردن با او و ارتباط گرفتن با شورای مرکزی دایما با مسعودرجوی باشید.

بحران مرگ مسعود رجوی ، برای مریم قجر طوری بوده که طبق خبرهایی که از درون سازمان امده حتی به نفرات  شورای ملی مقاومت!! با دادن امتیاز و حتی پول وامکانات زندگی با آنها وارد معامله شده که مریم رجوی را باز بعنوان رییس جمهور موقت قبول کنند.

احسان بیدی البانیا  تیرانا

______________________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید