محمد کرمی: دیدار سناتور جان مکین از کمپ فرقه رجوی در آلبانی اتفاقی بود!؟

0
853

دیدار سناتور جان مکین از کمپ فرقه رجوی در آلبانی اتفاقی بود!؟

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیست و هشتم آوریل ۲۰۱۷:… اولین دلیل خاص ملاقات این بود که این جناب سناتور در رسیدن به کرسی سناتوری در این دوره مدیون مجاهدین بود! چرا که کل تشکیلات فرقه رجوی در آمریکا در ایالت آریزونا بسیج شده بودند و خانه به خانه طبق گفتۀ خود سناتور جان مکین و سناتورجوزف لیبرمن که در سخنرانی بعد از پیروزی برای به دست اوردن کرسی سنا کردند مراجعه کرده و برای این دو … 

لینک به منبع

دیدار سناتور جان مکین از کمپ فرقه رجوی در آلبانی اتفاقی بود!؟

محمد کرمی

محمد کرمی

در پی دیدار بدون اعلام قبلی سناتور جان مکین از کمپ فرقه رجوی تحلیل های متقاوتی وجود داشت. این تحلیل درست است که جان مکین بعد از تنشی که در کشور های عضو ناتو بر سر موضع گیری ترامپ پیش آمده بود، برای تعدیل این تنش به کشور های اروپای شرقی مسافرت کرده بود. این مسافرت با برنامه ریزی قبلی بود که خلال دیدار از این کشورها در مسیر آلبانی با سرکرده فرقه رجوی هم ملاقاتی داشته باشد.

در امریکا قانونی وجود دارد که سیاست بازان در دورانی که بازنشسته میشوند، به عنوان یک شغل اقدام به تبلیغ یا سخنرانی برای کمپانیهای مختلف می کنند و پول دریافت می دارند ولی کسانی که در حال خدمت هستتند اجازه دریافت پول ندارند. حال این سؤال پیش می آید که آیا سناتور جان مکین مجانی و در راه خدا به دیدار سران فرقه رجوی در آلبانی رفت؟
به دو دلیل خاص جان مکین این حرکت را انجام داد، علی رغم بهای سیاسی که برای وی و دولت امریکا دارد.

مزدورمریم رجوی و جنایتکار جان مک کین

اولین دلیل خاص ملاقات این بود که این جناب سناتور در رسیدن به کرسی سناتوری در این دوره مدیون مجاهدین بود! چرا که کل تشکیلات فرقه رجوی در آمریکا در ایالت آریزونا بسیج شده بودند و خانه به خانه طبق گفتۀ خود سناتور جان مکین و سناتورجوزف لیبرمن که در سخنرانی بعد از پیروزی برای به دست اوردن کرسی سنا کردند مراجعه کرده و برای این دو سناتور تبلیغ نموده و رأی جمع کردند. آن دو به زبان های مختلف به این موضوع اذعان کرده و از سران این فرقه تشکر کردند. جان مکین می گفت نمی تواند به اندازۀ کافی از مجاهدین تشکر کند. در برنامۀ نوروزی که فرقه در واشنگتن راه اندازی کرده بود مجددا مکین در سخنرانی خود از این جماعت تشکر کرد، زیرا می خواست هر طور شده این بدهی خود را جبران کند. از این رو در آلبانی به دیدار سران و اسیران این فرقه رفت.

جان مک کین مجاهدین خلق فرقه رجوی مزدوری

جان مک کین مجاهدین خلق فرقه رجوی مزدوری

اگر هموطنان اخبار و عملکرد های جریان ها و گروه های تروریستی را در این سالیان پیگیری کرده باشند دلیل دوم آن برای این دسته از هموطنان روشن است. مختصری به این گروه های تروریستی مطرح الان نگاه کیند در همه جا سناتور جان مکین را را درکنار سران این گروه های تروریستی می بینیند

عکسهای زیر گویای همه چیز است .

جان مک کین مجاهدین خلق فرقه رجوی مزدوری

جان مک کین مجاهدین خلق فرقه رجوی مزدوری

دیدار با سران داعش قبل از انکه مطرح باشند. دیدار با سران گروه القاعده در لیبی . دیدار با سران گروه افراطی نازیسم در اوکرائین . دیدار با سران فرقه رجوی در البانی
اتفاقا نکته جالبی که در دیدار جان مکین با مریم قجر عضدانلو وجود دارد و در عکس هم خیلی گویا می باشد، تقدیم کردن یک دسته گل سفید و نگاه دلربایانه این دو با لبخند عاشقانه نقش بسته بر لب هر دو است.

البته این موضوع برای مریم قجر عضدانلو هیچ مسئله ای نیست چون وی یک فاحشۀ سیاسی می باشد و برای به قدررت رسیدن با هر کس و ناکسی و عرب و عجمی می رود. ولی باز صد رحمت به روسپی ها چون آنها فقط جسم خودشان را می فروشند اما مریم قجر عضدانلو به اسم ایران و زنان ایران و… دارد این اقدام وطن فروشی را در نهایت رذالت انجام می دهد.
نکته کوتاهی در رابطه شخص سناتور جان مکین: فردی جنگ طلب است. در سال ۱۹۶۷در جنگ ویتنام خلبان یک هواپیمای جنگنده بود که در بمباران هانوی در ویتنام شمالی جنگنده اش مورد اصابت موشک قرار گرفت و سقوط کرد، ولی توسط ویت کنگ ها نجات داده شد. نزدیک ۷ سال در اسارت ویت کنگ ها بود. هرکجای این کره خاکی جنگی اتفاق افتاده در کنار جنک طلب ها وی هم دیده می شود .

بشدت هم ضد ایران و ایرانی است .در سخنرانی که در سال ۲۰۰۷ در ایالت کارولینای جنوبی داشت در آن جلسه با ریتم آهنک می خواند: بر روی ایران بمب بمب بمب بریزیم.

بی دلیل نبود که مریم قجر عضدانلو فرش سرخ برای جان مکین گسترده بود.

محمد کرمی oyanyoldash@yahoo.com

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید