این انتقال، نمایانگر موفقیت نسبی خانواده های گرفتار بود!

0
684

این انتقال، نمایانگر موفقیت نسبی خانواده های گرفتار بود!ا 

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، پنجم آوریل ۲۰۱۷:… این سخنان مریم رجوی با آن جلسات پرتعداد وپرهزینه اش که دادن استاتوی دائمی به کمپ لیبرتی را خواستار میشد و آن حرف معروف مسعود که ” اگر کوه ها بجنبند اشرف نخواهد جنبید ” درتعارض کامل است! درست آنست که باند رجوی بعلت ماهیت عمیقا فرقه گرایانه ی خود که دمخوری … 
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=28929
http://iran-interlink.org
این انتقال، نمایانگر موفقیت نسبی خانواده های گرفتار بود!
۱۶/۰۱/۱۳۹۶
کسی که با فرقه ی رجوی آشنائی مختصری دارد، با نام عارف شیرازی ونوشته های منتسب به او – که با سخنان مریم ومسعود رجوی مویی نمیزند- آشناست!
درست است که این خود شیطان است که شر براه میاندازد اما او بدون وجود ” عمله ی شیطان ” قادر به انجام کارهای شریرانه ی خود نیست ومن چون ازکم وکیف موقعیت عارف شیرازی خبری ندارم ، نمیدانم که او شخص رجوی یا حواریون نزدیک اومیباشد یانه ،  وبنابراین نمیدانم که او خود شیطان است یاازعمله های آن!
موضوع ازهرقرار که باشد ، تخلص این شخص با آن قلم درخدمت استبداد وخودکامگی به عارف شیرازی ، شباهت کاملی با کچلی دارد که ” زولفعلی ” اش مینامند!
فرد موصوف درمقاله ای با نام ” پیروزی های درخشان مقاومت و شکست های بزرگ رژیم آخوندی ” آورده است :
” سال ۹۵ سال درخشش و اعتلاء روزافزون مقاومت مردم ایران، سال درهم شکستن محاصره ۱۴ ساله مجاهدین، سال برباد رفتن همه سرمایه گذاری های رژیم ضدبشری برای نابودی تنها آلترناتیو دمکراتیک و سازمان یافته خودش بود… و در یک کلام سال نجات تنها سرمایه مردم ایران در نبرد سرنگونی از چنگال رژیم جنایتکار و حفظ و حراست از تنها آلترناتیو سازمان یافته، متشکل و مستقل و مردمی که طی ۳۸ سال گذشته همواره آخوندها در صدد نابودی تمام عیار آن بوده  وهمیشه بقاء رژیم خود را در نابودی آن و نابودی خود را در بقاء آن آلترناتیو دیده اند” .
مشکل دراینجاست که ما درتمامی این ۴دهه ی شرم آور زندگی سیاسی  این مجاهد نماها، سالی را پیدا نمیکنیم که بهترین سال برای فرقه ی رجوی نباشد و به تبع این تجربه ۴ دهه ای، اعلام این چنینی سال ۹۵، انگیزه ای درما تولید نمیکند!
البته محاصره ی ۱۴ ساله ی مورد ادعا، ازطرف شخص مسعود رجوی بوده وبنابراین اگر بد بوده واذیت تان میکرد، تمام فریادهایتان را- اگر خود اونباشید- برسر مسعود بکشید!
بلی!
خروج از کمپ های اشرف ولیبرتی ، امتیازی بود که اعضای تیره بخت تشکیلات رجوی بدست آوردند واز این بابت مرهون تلاشهای شبانه روزی خانواده های بشدت خسران دیده ی این محاصره شوندگان ازطرف مسعود رجوی هستند!
دیگر اینکه من هرگز نمی دانستم که مردم ایران این قدر بدبخت هستند که سرمایه ی اصلی شان تشکیلات رجوی است واگر واقعا چنین است وا اسفا به حال مردم ایران!!
عارف شیرازی خواب وخیال های خود را اینگونه توصیف میکند:
” از طرف دیگر سال گذشته سال پایان پیروزیهای بادآورده برای آخوندها، پایان دوران طلایی اوباما و پایان چشم فرو بستن اصحاب مماشات بر جنایات آخوندی در حق مردم و مقاومت ایران و بر یکه تازیهای رژیم در منطقه و سیاست صدور تروریسم آن بود. سال پشت کردن روسیه به آخوندها و سال شروع جاروشدن رژیم از منطقه بود”.
من فعلا با رفتار آخوندها با مردم ایران کاری ندارم ولی میدانم که این مردم با اکثریت مطلق زحمتکش، دردوران اوباما با آن تحریم های ظالمانه به خاک سیاه نشانده شدند واصلا کار هررئیس جمهور آمریکا ، دفاع ازحق مردم ایران نیست !
کسانی که فکرمیکنند وظیفه ی یک رئیس جمهور امریکا صدور دستور بمباران بشر دوستانه ؟؟!!کشورها برای آزادی مردم آنجاست ، وطنی بنام ایران ندارند!!
به موضوع روسیه که می رسیم باید گفت الفت موجود بین این کشور و ایران با ملاطی بوجود آمده و بهم پیوسته که آمریکا و ناتو تهیه دیده اند!
هردو کشور ازطرف این سلطه گران بطور یکسان تهدید میشوند و منافع مشترکی درهمکاری باهم پیدا میکنند واین منافع مشترک بارفع این تهدید ها کم رنگ تر میتواند باشد وبنابراین پشت کردن روسیه به ایران وبرعکس ، بیشتر دردست این سلطه گران است وچه بهتر که بجای قراردادن آرزوها برواقعیت، این توصیه ها را به آنها بکنید!!
درادامه :
” نگارنده اما در اینجا تنها بر بزرگترین پیروزی تاریخی مقاومت مردم ایران و مهمترین ضربه استراتژیک بر پیکر فرتوت رژیم ضدبشری متمرکز می شود. خانم رجوی در جشن نوروزی رزمندگان آزادی در آلبانی در این رابطه گفت: «سال گذشته سال سرفرازی مجاهدین به خاطر ۱۴ سال پایداری پرشکوه و سال درخشش مقاومت در انتقال پیروزمند اعضای مجاهدین بود که به خصوص تحت رهبری و هدایت مسعود توانست طرح خامنه ای برای  انهدام این جنبش را به شکست بکشاند”.
این سخنان مریم رجوی با آن جلسات پرتعداد وپرهزینه اش که دادن استاتوی دائمی به کمپ لیبرتی را خواستار میشد و آن حرف معروف مسعود که ” اگر کوه ها بجنبند اشرف نخواهد جنبید ” درتعارض کامل است!
درست آنست که باند رجوی بعلت ماهیت عمیقا فرقه گرایانه ی خود که دمخوری زیادی با ” ماکیاولیزم ” ودروغگویی دارد، مجبور است که هر شکستی را به حساب پیروزی گذاشته وجنجال آفرینی کند وروزگارش بدون جنجال سیاه میشود : ” یالان ساخلار اوردونی- پالان ساخلار … = اردو را با دروغ و چهارپا را با پالان میتوان آرام کرد- ضرب المثل ترکی”.
بازهم :
“… رژیم تلاش داشت حتی المقدور از انتقال جمعی مجاهدین به خارج عراق جلوگیری کرده و آنها بصورت پراکنده به کشورهای مختلف منتقل شوند. در یک کلام سقف تلاش و خواست رژیم نابودی مجاهدین و کف آن پراکنده کردن آنها در کشورهای گوناگون بود. بعبارت دیگر خواست حداکثری رژیم در رابطه با مجاهدین نابودی و حذف فیزیکی آنها یا تسلیم شدن آنها و خواست حداقلی آن پراکنده نمودن آنها در کشورهای مختلف بود “.
من دراینجا هم با ماهیت رژیم وهم باند رحوی کاری ندارم ولی نمیتوانم نگویم که موضع هرحکومت درمورد گروه های براندازی بشدت وحدت باند رجوی ، بی ضرر کردن آنست وطبیعی است که جمهوری اسلامی ایران بخواهد که چنین کند ومسلم است که پراکنده کردن این نوع نیرو وتحمیل حداکثر هزینه های ممکن به آنها ازاصول برخورد با این نوع جریانات درهرکجای جهان است!
درطرف دیگر قضیه، خواسته های رجوی با محوریت نگه داشتن این نیروها درعراق، کشاندن نیروهای نظامی آمریکا به عراق ودور حصارهای اشرف وسپس لیبرتی ومسلح ساختن اعضای تشکیلات به سلاح های گرم بود که محقق نشد وراضی به انتقال آنها به آلبانی که بمنزله ی یک موفقیت مرحله ای برای خانواده های گرفتاربود!
همچنین :
” …حال این پولادهای آبدیده پس از پشت سرگذاشتن این دوره ۱۴ ساله و با سابقه ۵۰ ساله مبارزاتی و سازمانی و با عبور از توطئه ها و فتنه ها و با پشت سرگذاشتن انواع آزمایشها، بعنوان تنها گنجینه ملی و میهنی و تنها سرمایه مردم ایران در نبرد سرنگونی و بعنوان تنها آلترناتیو متشکل و سازمانیافته بمراتب برای رژیم خطرناکتر می باشند و می روند تا بهره گیری از شرایط مساعد داخلی و بین المللی و در عین حال با اتکاء به شعار «کس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من» رژیم ولایت فقیه را جارو کرده  و آنرا بگور تاریخی خود بسپارند و آزادی و بهروزی و نوروز پیروز را برای مردم ما به ارمغان بیاورند”.
درعرض ۳۶ سال گذشته، ما سازمانی را با اهداف ونامی که حنیف نژادها برآن انتخاب کرده بودند، سراغ نداریم!
پس لطف کرده و ۳۶ سال ازاین ۵۰ سال را کم کن که بماند ۱۴ سالش!
دراین ۱۴ سال ، تنها نام فریبنده ای از این تشکل اولیه باقی ماند واین تشکل به آلات لهو و لعب رجوی ومریم خانم وآزمایشگاه موشی برای ارزیابی تئوری های مغز بیمار رجوی تبدیل شد وهیچ قرابتی با منافع ” خلق قهرمان ” نداشت وسازمانی که اینگونه بیگانه با مردم باشد- ومعتقد به انجام اعمال خشونت باری که بعلت پیری اعضای اسیرش ، ازاین آلت فعل بی بهره است – نمیتواند پولادین باشد!
اوضاع جهانی تنها کاری که توانست بنفع اعضای رجوی بکند ، بندی کردن آنها درآلبانی بجای عراق بود که بازهم جای شکرش باقی است ومن این توفیق نسبی را به این اعضای ستمدیده ی تشکیلات رجوی تبریک میگویم و آرزومند توفیق بیشتر آنها وتجربه کردن زندگی آزادتر میباشم!
صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید