تضاد تیتر و متن مطلب درنوشته های فرقه ی رجوی!

0
658

تضاد تیتر و متن مطلب درنوشته های فرقه ی رجوی!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، سوم آوریل ۲۰۱۷:… پس ” پارلمان انگلستان ” نبوده ، بلکه جامعه ایرانیان مقیم انگلستان بوده که فرقه ی رجوی از این جوامع خلق الساعه و یا دربهترین حالت تک عضوی، فراوان دارد ودرهمه جای جهان پارلمانتاریست هایی که حق الزحمه ای بگیرند یا مامور معذور سرویس های خصوصی باشند، تاازاین تبریک ها بگویند … 

http://iran-interlink.org

تضاد تیتر و متن مطلب درنوشته های فرقه ی رجوی!

۱۴/۰۱/۱۳۹۶

تیتر یک خبر اعلامی در رسانه های باند رجوی چنین است :

” پارلمان انگلستان: فراخوان به تغییر دموکراتیک در ایران حمایت از شورای ملی مقاومت “

اما دراصل خبر آمده است :

۲۸مارس ۲۰۱۷، یک گردهمایی به‌مناسبت نوروز ۹۶ در پارلمان انگلستان توسط جامعه ایرانیان مقیم انگلستان برگزار شد. در این گردهمایی، گروهی از نمایندگان هر دو مجلس پارلمان از تمام احزاب سیاسی انگلستان، شرکت کردند و سال نو ایرانی را تبریک گفتند “.

پس ” پارلمان انگلستان ” نبوده ، بلکه جامعه ایرانیان مقیم انگلستان بوده که فرقه ی رجوی از این جوامع خلق الساعه و یا دربهترین حالت تک عضوی، فراوان دارد ودرهمه جای جهان پارلمانتاریست هایی که حق الزحمه ای بگیرند یا مامور معذور سرویس های خصوصی باشند، تاازاین تبریک ها بگویند، وجود خواهند داشت !

درادامه :

” نمایندگان مجلسین عوام و اعیان طی سخنانی فرارسیدن نوروز را به مردم ایران به‌ویژه به مجاهدان اشرفی تبریک گفتند. آنها نگرانی خود را نسبت به نقض گسترده حقوق‌بشر در ایران، … ابراز کردند “.

آنها به چه دلیل باید دوست ما ایرانی ها باشند و بخواهند فرا رسیدن نوروز را بما تبریک بگویند؟ چه منافعی دراین کار دارند واگر بگویید که انسان دوستی شان گل کرده، من به آنها توصیه میکنم  که این عواطف؟! انسانی را نثار موکلین خود کنند وبا کمک به برافروختن جنگ های گوناگون، این هموطنان خود را به کشتن ندهند!

رعایت حقوق بشر چه دردی ازاین آقایان ویا خانم ها را درمان میکند که به نقض آن درایران اعتراض کنند؟!

یکی ازموارد رعایت حقوق بشر عدم زورگویی وسلطه گری است که دولتمردان این پارلماتاریست ها به وفور میکنند وبنابراین این فشارها را باید بردولت های خودشان اعمال کنند وبعد وقتی که سیاستهای داخلی وخارجی خود را کاملا انسانی کردند، آنگاه به سراغ ما آمده واشک تمساح برایمان بریزند!

همچنین :

” سر دیوید ایمس نماینده پارلمان، و رئیس مشترک کمیته بریتانیایی برای آزادی ایران، تأکید کرد …من به همکارانم می‌پیوندم و از دولت انگلستان مصرانه می‌خواهم بر اعمال اقدامات تنبیهی در موارد نقض حقوق‌بشر در ایران تمرکز کند و برای اخراج کامل سپاه پاسداران و مزدوران وابسته به آن از سوریه، عراق و منطقه به‌عنوان یک گام اساسی برای ثبات در خاورمیانه، که خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران بارها بر آن تأکید کرده است، با متحدانمان دست به‌عمل بزند“.

 حضور ایران دراین موارد قانونی بوده  واین ” سِر”  اگر ریگی درکفش ندارد ،چرا این توصیه را به  دولت های امریکا، فرانسه، انگلستان، ترکیه  و… که جملگی  بطور اشغالگرانه وارد کشور سوریه شده اند، نمیکند؟؟!!

ونیز :

” استیو مک کیب، عضو برجسته کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران، گفت، ”نوروز یک زمان برای نوسازی و تولد مجدد است. ما باید از این زمان برای تجدید فراخوانمان به انتخابات آزاد و عادلانه در ایران، احترام به حقوق‌بشر و فرصت برای اپوزیسیون در برپایی یک ایران آزاد و دموکراتیک، بر اساس جدایی دین از دولت، استفاده کنیم“.

خصوصیات این نوع جلسات نشان می دهد که منظور ازاپوزیسیون، باند رجوی است که ما عملکرد برده دارانه اش را نسبت به نزدیکترین افرادش شاهد بوده ایم!

من فکر نمیکنم یک انسان عاقلی درایران طرفدار این نوع دموکراسی وسکولاریزم ( جدائی دین ازدولت ) باشد که درمناسبات باند رجوی ، دهه هاست که ساری وجاری است!!

مگر شما نشنیده اید که مسعود رجوی به کمک همین مریم بغل دست تان، خودش را به مقام اولوهیت رسانده است؟ کسی که مریم درباره اش گفته که انکار او گناه تر ازانکار خداست !

با این طرز تفکر، تشکل هایی با رهبریت این زن ومرد ، چگونه میتوانند اعتقادی به جدایی دین و دولت داشته باشند؟!

با این حال اگر این نوع مناسبات را مفید به فایده میدانید ،  درستتر است که آنرا دروهله ی اول به مردم انگلستان عرضه کنید!!

بازهم:

” لرد کاتر .. گفت: برای من افتخار بزرگی است که در برنامه‌های زیادی از مقاومت ایران از جمله گردهمایی‌های پاریس باشم و با خانم رجوی و برنامه ده ماده‌ای که برای ایران فردا ارائه کرده آشنا شوم. برنامه ده ماده‌ای خانم رجوی، چیزی است که هر کشوری در این جهان باید به‌دنبال آن باشد. خانم رجوی یک انسان برجسته است، من بارها با او دیدار کرده‌ام و همه ما باید به‌خاطر رهبری او و راهی که با اشتیاق آن را ادامه می‌دهد افتخار کنیم ما بیشترین تلاشمان را برای مطرح کردن اهداف خانم رجوی در هر دو مجلس می‌کنیم و به مبارزه خودمان برای حمایت از مردم ایران ادامه خواهیم داد” .

 بسیارخوب!

همه اش را برای خودتان بردارید وزمانی که این برنامه محک تجربه خورد ودرست ازآب درآمد، بما هم عرضه کنید!

 اصلا چطور است جامعه ی انگلستان هم برای یک بار که شده، این بار موش آزمایشگاه ترشحات ذهنی مریم رجوی باشد که چیزی جز تحقیر انسان ها ومشاطه گری برای  مسعود رجوی ، درکارنامه اش ندارد؟!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید