علی جهانی: فرارسیدن نوروز ۹۶ را پیشاپیش به همه هموطنان عزیز تبریک می گویم

0
545

 

فرارسیدن نوروز ۹۶ را پیشاپیش به همه هموطنان عزیز تبریک می گویم

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هجدهم مارس ۲۰۱۷:… من یادم هست که روزهای قبل از عید بدترین و پر کار ترین روزها در این سازمان بود طوری که حتی بعضا تا نزدیک سال تحویل نیروها مشغول کار بودند و بعضی وقتها هم موقع سال تحویل بایستی برای نگهبانی می رفتیم و خلاصه حسابی همه خسته و کوفته بودیم و بعد هم روز عید بایستی می رفتیم و پیام تکراری … 

مجاهدین خلق در سنین کهولتدعا کنیم (مقاله ای از آقای مهدی خوشحال نوروز دوازده سال پیش)

لینک به منبع

فرارسیدن نوروز ۹۶ را پیشاپیش به همه هموطنان عزیز تبریک می گویم

در آستانه سال نوی خورشیدی هستیم بنده ضمن تبریک نورورز خجسته به همه ایرانیان آزاده و آرزوی سلامتی تندرستی برای همه می خواستم نگاهی بیندازم به مراسم نوروز و خاطراتم در این رابطه در مناسبات فرقه رجوی .

علی رغم اینکه مریم رجوی همه ساله یک پیام تبریک می فرستد ولی در این مناسبات از نوروز و دیگر شعایر ملی و مذهبی ایرانیان استفاده ابزاری می شود و بنده دوران جوانی ام را یعنی بهاران عمر م را  همانند خیلی از جوانان ایرانی که گرفتار این فرقه تروریستی شده بودیم از دست داده و تلف کردم .

من یادم هست که روزهای قبل از عید بدترین و پر کار ترین روزها در این سازمان بود طوری که حتی بعضا تا نزدیک سال تحویل نیروها مشغول کار بودند و بعضی وقتها هم موقع سال تحویل بایستی برای نگهبانی می رفتیم و خلاصه حسابی همه خسته و کوفته بودیم و بعد هم روز عید بایستی می رفتیم و پیام تکراری مسعود را گوش می کردیم و در حضور ایشان همه یک کوه میوه درست می کردند ولی کسی جرات استفاده نداشت و فقط آقای رجوی می رفت و از موز های این کوه میوه برداشته و میان جمعیت پرت می کرد و مسئولین هم می گفتند این تبرک هست و از هم سبقت گرفته و آن موز ها را از رو هوا بگیرید در واقع این یک تو هین بزرگ به نیرو ها بود .

و اما از نظر من سین های سفره هفت سین سازمان بقرار زیر بود :

۱)سلاح:  که بیانگر مبارزه مسلحانه و خشونت و ترور می باشد

۲)سنبه سلاح : که بیانگر سنبه زدن سلاح ها و زرهی ها و تنظیف سلاح و لجستیک هفتگی هست که هر هفته بایستی انجام می شد تا نیروها از سلاح و مبارزه مسلحانه غافل و به دور نباشند و آنرا فراموش نکنند

۳)سیخ : که بیانگر سیخ زدن در میادین مین برای باز کردن معبر برای نفوذ به داخل خاک ایران جهت عملیات تروریستی

۴)سر سپردگی مطلق:  که بیانگر اینست که نیروها بایستی همه علایق و عواطف خانوادگی را فراموش کرده و بطور مطلق به مسعود و مریم فکر کرده و عشق بورزند و نسبت به دستورات شان بطور خاص برای کشته شدن سرسپردگی کامل داشته باشند و مثل موم در دست آنان باشند تا عند الزوم آنها در راستای مقاصد شوم سیاسی شان به کشتن دهند .

۵)سیم خار دار و سیاج : که بیانگر حصاری بود که دور قلعه اشرف کشیده شده بود تا نیروهای معترض و به جان آمده قصد فرار نداشته و نتوانند از جهنم تشکیلات استالینی رجوی فرار کنند .

۶)سرکوب و سانسور شدید : که بیانگر سرکوب و خفقان شدید در مناسبات استالینی رجوی بود که با راه اندازی طلاقهای اجباری تحت عنوان انقلاب کذایی مریم و راه اندازی نشست های مغز شویی و تفتیش عقاید تحت عنوان نشست های غسل هفتگی و عملیات جاری این فشارهای روحی و روانی به او ج رسیده بود و کسی دیگر امیدی به زنده ماندن و ادامه حیات نداشته و تنها به فکر خودکشی و یا کشته شدن برای مسعود و مریم فکر کند .

۷) سرنیزه: که بیانگر این بود و هست که فرماندهان نیروها مثل سرنیزه بالا سر نیروها باشند تا مبادا آنها با همدیگر محفل بزنند و علیه سازمان صحبت کنند و یا طرح فرار بریزند و به فکر رهایی از جهنم تشکیلاتی رجوی باشند و اگر احیانا کسی دست از پا خطا کرد او را به زندان برده و شکنجه کنند و اگر مقاومت کرد اعدامش کنند .

بله دوستان این هست هفت سین واقعی فرقه رجوی که رهبری اش و بطور خاص مریم رجوی سعی می کند با مدره نمایی خودش را حامی این جشن و شادی نوروز و سال نو نشان دهد .

ولی مگر می شود یک گروه فرقه گرا و تروریستی و با افکار قرون وسطایی طرفدار نوروز و بهار که سنبل تغییر و نو گرایی و نو شدن و هست با شد ؟ و مگر می شود گروهی که بهاران جوانی نیروهایش را با زور و سرنیزه و سلاح گرفته است دم از نوروز و سال نو و آمدن بهار بزند ؟

مسلما چنین نیست و گروهی که با خشونت گرایی و اقدامات تروریستی  طرفدار زمستان و سردی هست و اکنون هم تشکیلاتش در بد ترین شرایط قرار دارد نمی تواند طرفدار بهار و سال نو و نوروز و جشن و شادی باشد .

بنابر این در پایان یک بار دیگر با تبریک فرار رسیدن بهار خجسته به همه ایرانیان آزاده و شریف در داخل و خارج کشور آرزومندم که دوستان قدیمی من که هنوز در تشکیلات رجوی در کمپ تیرانا گرفتار هستند رهایی پیدا کنند و حال و احوال شان با فرا رسیدن سال نو تغییر کند و به  حال بهتر و احسن مبدل گردد .

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید