محمد رزاقی: چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ ! ( ۲ )

0
587

چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ ! ( ۲ )

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، سوم مارس ۲۰۱۷:… سوالاتی که در نشستهای درونی بعنوان تناقض اعضاء مطرح می شود عبارت است از : ــ چرا از عراق به البانی امدیم ؟ ــ اگر قرار بود ازعراق خارج شویم چرا بعد از سقوط صدام اقدام نکردیم ؟ ــ چرا قبل از اینهمه کشته دادن از عراق خارج نشدیم ؟ ــ شعار چو اشرف نباشد تن من مباد چی شد؟ ــ اگر اشرف کانون …

https://www.youtube.com/watch?v=HtdWZTjTVgw&t=1541s

https://www.youtube.com/watch?v=fr_kfTdZav0

احسان بیدی سیاوش رستارCan Albania Meet its Obligations and De-radicalize an Influx of Terrorists into Europe?

لینک به منبع

لینک به قسمت اول

چرا مریم قجر داعشی مخفیانه به آلبانی سفر کرد ؟ ! ( ۲ )

محمد رزاقی

محمد رزاقی

 در مطلب قبلی به ۲ علت سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به آلبانی اشاره کردم .

( علاوه بر رساندن پیام خبر رجوی ؛ لاپوشانی خبر سقط شدن رجوی هم پیش ببرد )

اما به یقین میگویم و بر اساس خبر هائی که از درون تشکیلات به دست می اید سفر مخفیانه مریم قجر داعشی به آلبانی از موضع قدرت و … نبوده بلکه نشان دهنده وضعیت خراب و بهم ریختگی در مناسبات درونی فرقه رجوی داعشی می باشد که حتا سران فرقه که کنترل اعضاء در البانی دارند قادر به جمع و جور کردن اعضاء مسئله دار نبوده اند و مریم قجر داعشی مجبور شده خودش به این سفر مخفیانه دست بزند  .

بعد از اخراج خفت بار همه اعضاء فرقه رجوی داعشی از کمپ لیبرتی عراق به البانی اکثر اعضاء در مقر های این فرقه در البانی چند سوال از سران فرقه در قالب خواندن تناقضات در نشستهای درونی مطرح می کنند سوالات مشخصی که سران فرقه هیچ جوابی برای انها نداشتند .

سوالاتی که در نشستهای درونی بعنوان تناقض اعضاء مطرح می شود عبارت است از :

ــ چرا از عراق به البانی امدیم ؟

ــ اگر قرار بود ازعراق خارج شویم چرا بعد از سقوط صدام اقدام نکردیم ؟

ــ چرا قبل از اینهمه کشته دادن از عراق خارج نشدیم ؟

ــ شعار چو اشرف نباشد تن من مباد چی شد؟

ــ اگر اشرف کانون استراتژیک برای سرنگونی بود بس با خروج از اردوگاه اشرف از سرنگونی عقب نشینی کردیم .؟!

ــ  رجوی گفته بود از سانتی به سانتی متر اردوگاه اشرف دفاع می کنیم پس چی شد اشرف ۲ دستی تقدیم کردیم ؟!

ــ به ما گفته بودید رفتن به   کمپ لیبرتی موقت و تاکتیکی برای خارج شدن از لیست تروریستی امریکاست و به زودی به اردوگاه اشرف بر می گردیم پس برگشت به اردوگاه اشرف چی شد؟

ــ هر روز می گفتید بودن در لیست تروریستی امریکا راه بند فعالیهایمان در مسیر سرنگون کردن رژیم ایران حال که از لیست تروریستی هم خارج شده ایم چه فعالیتی می کنیم؟

ــ ما در عراقی با ایران هم مرز بودیم  نتوانستیم کاری پیش ببریم حالا از البانی چکار می توانیم بکنیم ؟

بعد از اخراج اعضاء فرقه از اردوگاههای اهدائی صدام ملعون و مستقر شدن اکثر اعضاء در البانی مسئله دار شدن اکثر اعضاء یک بهم ریختگی تشکیلاتی بوجود اورده و از این رو مریم قجر داعشی مجبور شده بصورت مخفیانه به الیانی سفر کند تا اعتراضات را سرکوب کند .

مریم قجر در این دیدار مخفیانه به همه اعضاء نگون بخت دستور داده شما حق برگشت به گذشته را ندارید و حق ندارید از گذشته سوال مطرح کنید و یا حتا در ذهن خودتان عبور بدهید و یا به ان فکر کنید !!!

مریم قجر داعشی گفته : هر کس از گذشته حرف بزند و یا سوالی مطرح کند بریده و یا بطور خاص نفوذی می باشد که می خواهد مسعود و این همه سال رهبری را زیر سوال ببرد !

به زبان ساده مریم قجر داعشی می خواهد شکستهای حفت بار شوهر دوم سقط شده اش و خودش را با شیادی و کلاشی لاپوشانی کند و حتا سوال کردن را برای اعضاء نگون بخت ممنوع اعلام کند و بگوید هر کس از گذشته شوال کند مرز سرخ رد کرده و مرز سرخ رد کردن کار کسانی هست که یا بریده اند یا نفوذی هستند !

سپس مریم قجر داعشی برای روحیه دادن به نیروهای وا مانده محصور در ساختمانهای البانی وعده سرنگونی رژیم ایران توسط ترامپ می دهد ومی گوید ترامپ بیشتر از همه رئیس مجهورهای امریکا ضد ایرانی و صد در صد ترامپ رژیم ایران سرنگون خواهد کرد و ما باید خودمان را برای همراهی با ترامپ هر چه بیشتر اماده کنیم !

مریم قجر داعشی به اعضاء دستور میدهد که همیشه اماده باشند چون ممکن هر لحظه استارت سرنگونی رژیم زده شود و ما نباید عقب بمانیم !

یعنی مریم قجر صابون به شکمش زده که گویا ترامپ به ایران حمله می کند و مریم قجر هم با ترامپ وارد ساختمان ریاست جمهوری در ایران می شوند و ترامپ مریم قجر داعشی به اتاق زفاف ریاست جمهوری می برد تا سند رئیس  جمهور شدن مریم قجر داعشی با قلم مخصوص امضا کند و سپس با زدن ۲ تا مهر رئیس جمهور شدن مریم قجر قطعی کند .

فکر کنم مریم قجر داعشی یک اشتباه بزرگ  کرده ترامپ به خانمها علاقه دارد نه به ترشیده ۶۵ سالش که ارزوی رسیدن به ریاست جمهوری را دارد . خخ

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید