محمد رزاقی: رمز تابلو (سین) که مریم قجرداعشی بدست می گیرد پیدا شد !ا

0
564

رمز تابلو (سین) که مریم قجرداعشی بدست می گیرد پیدا شد !ا

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، اول مارس ۲۰۱۷:…  چند وقت پیش دزدیدن گلدان از گورستان توسط مریم قجر داعشی در رسانه های فرانسه مطرح شد و نهایت گلدانهای دزدیده شده ار گورستان اور سواواز در مقر مریم قجر داعشی توسط ردیابهائی که صاحبان مرده در زیر گلدانها کار گذاشته شده بود دزد گلدانهای گورستان کشف شد !  اینبار هم گوهران بی بدیل … 

https://www.youtube.com/watch?v=HtdWZTjTVgw&t=2900s

لینک به منبع

رمز تابلو (سین)  که مریم قجرداعشی بدست می گیرد پیدا شد !

محمد رزاقی

محمد رزاقی

 قرن بیستم بعنوان قرن اتم شناخته شد و قرن بیست ویکم بعنوان قرن ارتباطات ولی بشر با این همه پیشرفت علم و رمز گشائی از این همه علم در فیزیک و شیمی و بطور خاص  دراین زمانهدر زمینه علم  نانو هنوز یک چیز کشف نشده مانده بود که انهم این هفته کشف شد !

ملیونها انسان با امدن سال نو سفره هفت سین میگذارند و امدن بهار و سال نو را با نشستن سر سفره هفت سین آغاز می کنند .

در این میان مریم قجر داعشی  با فرار از عراق قبل اینکه ترقه ای در شود در کنار رود سن نشسته به اسم مبارزه و سرنگونی با ادا اطوار بوزینه وار هر سال یک تابلو که روی ان سین = سرنگونی  نوشته شده را بدست می گیرد و هر سال هم مثل بوزینه ای که فقط بلد ادا و اطوار در بیاره ادعا می کند امسال سال سرنگونی ! و یا رژیم در سراشیب سرنگونی ! یا رژیم در فاز سرنگونی ! رژیم در مرحله سرنگونی ! رژیم در استانه سرنگونی ! رژیم در کانال سرنگونی ؛ رژیم رو به سرنگونی ؛ رژیم در روزهای نزدیک به سرنگونی و …. را مطرح می کند .

اما نهایت که رمز ان تابلوئی که مریم قجر داعشی در سفره هفت سین می گذارد و هر سال هم  بدست می گرفت پیدا شد .

چند وقت پیش دزدیدن گلدان از گورستان توسط مریم قجر داعشی در رسانه های فرانسه مطرح شد و نهایت گلدانهای دزدیده شده ار گورستان اور سواواز در مقر مریم قجر داعشی توسط ردیابهائی که صاحبان مرده در زیر گلدانها کار گذاشته شده بود دزد گلدانهای گورستان کشف شد !

اینبار هم گوهران بی بدیل رجوی داعشی علاوه بر ازار و اذیت جنسی زنان و دختران البانیائی به یک حرکت مجاهد گونه و رجوی صفت دست زده اند .

 به نقل از یک روزنامه آلبانیائی هفته پیش یکی از سران فرقه در آلبانی به جرم دزدیدن سوس و کنسرو دستگیر و در دادگاه به ۶ ماه حبس تعلیقی محکوم شده .

http://www.gazetaimpakt.com/lajm/19366/denohet-muxhahedini-iranian-vodhi-konserva-ne-nje-market-ne-babrru

رجوی داعشی سقط شده و مریم قجر که بزرگترین سارق مال ؛ جان و ناموس مردم ایران می باشند به اعضاء خود که بیش از ۳۰ سال در اسارت ذهنی و جسمی رجوی داعشی گرفتار هستند به اندازه ۵ دلار هم ارزش قائل نیستند  .

در حالی که مریم قجر داعشی برای بزک دوزک کردن ؛ کشیدن پوست صورت ؛ دوختن لباسهای رنگارنگ برای خوش ایند جولیانی و گینگیریج ؛فیصل و .. و برای پوشاندن چهره جنایتکارش هرساله  صدها هزار دلار خرج می کند .

 بنا به گفته اکثر خبر گزاریهای خارجی فارسی زبان و غیره برای یک سخنرانی ۵ دقیقه ای بیش از پنجاه هزار دلاربه لابی های سازنده داعش  پرداخت می کند  .

http://www.bbc.com/persian/live/institutional-38873000?

http://fa.rfi.fr/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DB%8C-

مریم قجر داعشی با خرج دلارهای خونین و کثیف برای پاک کردن دستان خونین داعشی ها و بعثی های جنایتکار در عراق جلسه برگزار می کند و هزاران دلار خرج می کند .

برای خوش ایند آل سعود و اسرائیل و جنگ طلبان امریکائی  شوهای مختلف برگزار می کند تا روی سن اداء اطوار رئیس جمهور البته از نوع باسمه ای و حسرت بدل را نشان بدهد .

جولیانی ؛ کندی مفنگ شیره ای ؛  گینگیرچ زنباز ؛  سرهنگ مارتین جنایتکار و … را با پرداخت صد ها هزار دلار برای شرکت در شوهای مریم قجر از امریکا بار زده و به پاریس میاورد تا هر چه ادا اطوار بوزینه وار خواست روی سن اجرا کند .

در حالی که برای مستقر کردن تیمهای تروریستی که اموزش دیده های فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون هستند  در فرانسه و دیگر کشورهای اروپائی خانه های امن تامین می کند .

در حالی که به یک مشت رجوی صفت چند هزار دلار می دهد تا بیایند بر علیه جدا شده ها یاوه سرائی کنند و در خانه های خود نشسته از کنار تخت و روی تخت به جدا شده هائی که ماهیت ضد انسانی و جنایات و خیانتهای رجوی داعشی را افشاء می کنند فحش بدهند و به مریم قجر داعشی گزارش بدهند که گویا در حال مبارزه هستند البته درست مثل رهبرشان که روی تخت مبارزه و رژیم سرنگون می کرد !

در البانی یک از سران فرقه رجوی داعشی باعث شد رمز تابلو( سین ) که هر ساله بر روی سفره هفت سین می گذاشت وبعد هم با نیش تا بناگوش باز شده بدست می گرفت رمز گشائی شود .

رمز واقعی تابلو مریم قجر داعشی که بدست می گیرد اینها هستند  .

 سین = سرقت

سین = سر افکندگی

سین = سفسطه

سین = سماق مکیدن

سین = سر سره بازی در حیاط اور سوراواز و یا در لابی های هتلهای ویژه  ( با جولیانی و فیصل و گینگریج و… ) حتما رژیم سرنگون می شود . خخ

سین = سال نکبخت و بدبختی برای رجوی و مریم قجر داعشی

سین = سر کشیدن ریق رحمت رجوی داعشی  .

 به مریم قجر داعشی و سران فرقه و جیره خواران ریز و درشت شان پیشنهاد می کنم این سین ها را حتما بنویسید و در سفره هفت سینتان بگذارید  امسال با سر به نیست شدن شدن رجوی داعشی واعلان خبر نوشیدن ریق رحمت رجوی حتما این سین یکی از بهترین سینها خواهد بود  .

سین امسال : سین = سر کشیدن ریق رحمت  رجوی داعشی

پاریس : محمد رزاقی

https://www.youtube.com/watch?v=47Rs5GTSeIs&t=405s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید