فرقه ی رجوی از آزادسازی حلب خشمگین است!ا

0
431

فرقه ی رجوی از آزادسازی حلب خشمگین است!ا

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۷:…  این گروه  منحرف وبرباددهنده ی سازمان مجاهدین ، بجای حل مشکلات اعضای درزنجیر خود- که بنظر میرسد که انجام این مهم  درذاتش  نیست –  به تحلیل مسائل منطقه ای  وپیچیدگی های توازن قوای حکومتی  ومخصوصا حواشی حکومتی پرداخته تا مثلا کسی از آنها بپرسد که تکلیف این اسرای … 

http://iran-interlink.org

https://www.youtube.com/watch?v=4OqS5kIaJi8

https://www.youtube.com/watch?v=Yz4dL7rOfuk&t=15s

فرقه ی رجوی از آزادسازی حلب خشمگین است!

۱۰/۱۲/۱۳۹۵

این گروه  منحرف وبرباددهنده ی سازمان مجاهدین ، بجای حل مشکلات اعضای درزنجیر خود- که بنظر میرسد که انجام این مهم  درذاتش  نیست –  به تحلیل مسائل منطقه ای  وپیچیدگی های توازن قوای حکومتی  ومخصوصا حواشی حکومتی پرداخته تا مثلا کسی از آنها بپرسد که تکلیف این اسرای رجوی چیست  و …

دراصل این مسائل را بخاطر انجام ندادن وظیفه ی اصلی اش – جواب دهی به اعضای نگون بخت وخانواده های آنان – مطرح میکند و سنگ بزرگ بر می دارد که نزند!

یکی ازرسانه های اصلی این فرقه ی مستبد وضدملی در سرمقاله ی بنام ” آرایش سیاسی منطقه و موقعیت رژیم” نوشته است:

” پس از اشغال حلب، درست معکوس آنچه آخوندها و پاسداران حاکم می‌پنداشتند و در تبلیغاتشان عنوان می‌کردند، روند افول و به حاشیه رفتن رژیم آغاز شد؛ چرا که مسکو که از ابتدا به‌منظور گرفتن امتیاز از غرب (بر سر تحریمها و اوکراین) وارد معرکه سوریه شده بود، احساس کرد آنچه را دنبالش بوده، به‌دست آورده است؛ بنابراین رژیم را رها کرد و با ترکیه، رقیب منطقه‌یی رژیم، متحد شد و خود را به عربستان سعودی نزدیک کرد؛ به‌خصوص که دولت جدید آمریکا با انتقاد از بی‌عملی و انفعال دولت اومابا، عزم خود برای ورود فعال در معادله سوریه اعلام کرد. به این ترتیب آرایش سیاسی جدیدی در منطقه شکل گرفت که مضمون آن، ایجاد یک جبهه منطقه‌یی علیه رژیم است که ابتدا آن را به حاشیه رانده و سپس از معادله سوریه حذف می‌کند. رسانه‌ها و مهره‌های باند روحانی با اشاره به این تغییر آرایش در منطقه و جهان، که اکنون به‌صورت یک ائتلاف جهانی علیه رژیم ظاهر شده، با وحشت بسیار نسبت به پیامدهای آن هشدار می‌دهند ” .

توجه کنید!

آزاد سازی حلب بدست دولت قانونی سوریه با کمک قانونی متحدانش ، لقب ” اشغال “ بخود گرفته وکاملا نیت خبیث این فرقه ی ضد مردمی را نشان داده ومعلوم میگرداند که چقدرازاین بابت ناراحت است ودرته دل آرزو داشته که این شهر کماکان درتصرف تروریست های داعش ، النصره وارتش آزاد ( بعنوان جناحی ازالقاعده ) باقی بماند!

 درمورد قسمت دیگر تفسیر این گروه باید گفت که اتفاقا روابط ایران وروسیه بهتر شده ، معاون رئیس جمهور ایران به مسکو رفته ومقدمات سفر مهم دکترروحانی باین کشور را فراهم کرده است.

البته منهم ادعا ندارم که روابط ایران وروسیه تاابد حسنه خواهد ماند ولی میدانم تا این منافع مشترک هست وتهدید هایی که هردو طرف را هدف گرفته موجود میباشد ، این روابط حفظ شده وحتی بهتر هم خواهد شد.

در مذاکرات ترکیه وروسیه ، ایران هم حضور دارد وبعنوان طرف پیروز قضیه ، خواهان برقراری صلح در سوریه بوده و این برای ایران ضعفی محسوب نمی شود که ترکیه – بعنوان پشت جبهه ی اصلی ومحکم داعش – مجبور به پذیرفتن واقعیت – ولو بطور کج دار ومریز – گشته وبا جبهه ی پیروز میدان جنگ سوریه ، همکاری های کم وبیشی داشته باشد!

البته اردوغان شیطنت هایی دراین مورد کرد وزمانی که شنید که نتایج  نظر سنجی ها برعلیه سیستم ریاستی و سلطانی اوست ، به مسکو احضار شده و بنابراین، نمیتوان پیش بینی کرد که با این وضع شکننده ای که دراین مدت اخیر برای خود درست کرده، با کدام کارت برنده ای – که عملا وجود ندارد –  بازی خواهد کرد!!

به مسئله ی اکراین که برگردیم ، جواب ادعای دروغین شما این است که شرکا واربابان دولت فاشیست این کشور زیر کودتای غرب رفته ، زمانی حاضر به عقب نشینی هایی شدند که روسیه رسما اعلام کرد که حاضر است به مردم مورد تجاوز قرار گرفته ی شرق اکراین، کمک بیشتری بکند، پاسپورت صادره ازطرف دولت موقت آنها را برسمیت خواهد شناخت ، مدارک تحصیلی داده  شده را  هم معتبر خواهد دانست  و …

ونهایت اینکه ، دولت اوباما با نهایت قدرت خود درامور سوریه دخالت داشت و اقدام بیشترازاین اورا ، گرفتار سختی های غیر قابل پیش بینی نشده ای میکرد!

اتفاقا اوباما اغلب آرزوهای دور ودراز شما ها را برآورد ساخت وتنها به توصیه ی اصلی شما که حمله ی نظامی به ایران بود – بخاطر عاقبت وحشتناکی که برای خود آمریکا داشت – نتوانست عمل کند!

ترامپ هم بیشتراز اوباما درگیر تضادهای دولت پنهان است ، قادر به انجام کار بیشتری نیست و اگر دست ازپا خطا کرده ومواعید انتخاباتی خود را براثر فشار شدید دولت پنهان زیر پا بگذارد ، با رای دهندگان خود نیز مشکل سختی خواهد داشت !

ترامپ که یک فرد عاصی وکمی ناپخته بنظر می رسد ، هروقت که فرصت میکند ، به این دولت درسایه میتازد وزمانی که ازپس این دولت مقتدر درسایه بر نمیآید، وزیری را برخلاف میلش عوض کرده ودیگری را به توصیه ی دولت پنهان به کابینه میآوردوخلاصه اینک تکلیف ترامپ وحتی سرنوشت او ، هنوز روشن نشده است!!

درمورد نزدیکی روسیه به عربستان که چه عرض کنم!

درمقابل، شخصا میخواهم روابط ایران وعربستان بهبود یابد و میانجی گری روسیه میتواند کارساز باشد.

اما عربستان هم در موضع قدرت قرار ندارد:

” عادل جبیر، وزیر خارجه عربستان سعودى روز شنبه به عراق سفر کرد. این اولین سفر وزیر خارجه عربستان در ١۴ سال اخیر است. جبیر در کنفرانس مطبوعاتى گفت که عربستان سعودى به منظور ایجاد رابطه اى استمرار با عراق به بغداد آمده و هر دو طرف خواستار انجام عملیات نظامى مشترک علیه تروریسم هستند.

على التمیمى، کارشناس حقوق بین الملل درباره این دیدار به اسپوتنیک گفت: از سال ١٩٩٠ روابط میان دو دولت عراق و عربستان سعودى در رکود و بدون هیچ گونه بهبود بوده. این دیدار به درخواست طرف عراقى در جریان کنفرانس امنیتى مونیخ شکل گرفت. عراق در پى افزایش و گسترش نیروى خود در جنگ با تروریسم است. عراق که درگیر جنگ بزرگى با تروریسم است می تواند از حمایت سعودى ها که در همسایگى انها قرار دارند در زمینه امنیتى اطلاعاتى، بازسازى ساختمان هاى تخریب شده و بازگرداندن حیات و زندگى به شهرها استفاده کند.

در سطح منطقه، سعودى ها می خواهند با استفاده از نزدیک شدن به عراق، روابط خود را با ایران بهبود دهند. براى این کار به یک میانجى براى حل و فصل مشکلات نیاز است. …” .

بقیه ی مسائل عبارت از اظهار نظر برخی از افراد حواشی حکومت است که نظر آنها را درانتخابات ۸۸ ایران دیدیم وشعارهای کرنش گونه ی آنها دربرابر نظام سلطه گر جهانی را شنیده وراستش کم وبیش شرمنده شدیم!!

ما بعضا گفته ایم که جنبش سبز ، یک بخش آمریکائی واسرائیلی هم داشت که این شعارها مال آنها بود: ” نه لبنان ، نه غزه ، جانم فدای ایران ” که انقلابیون داخل وخارج ایران این شعار را همردیف ” جانم فدای آمریکا ” ارزیابی کردند!

ویا : ” اوباما ، یا با اینها یا با ما ” که نشان میداد چه بی تجربه اند و یا ریگ درکفش که  فکر میکنند با دخالت اوباما ، کشور ما به استقلال اقتصادی؟؟!! و… می رسد یا آنها را بیشتر درحکوکت سهیم میکند؟! ویا اوباما برای کمک به آزادی خواهان جهان انتخاب شده و نماینده ی یک درصدی های آروغ زن از سر سیری نیست!

پس مقالات این نوع افراد درهمان سطح شعارهایشان باید مورد ارزیابی قرار گیرد :

” زینسان همی شمار که زینسانم آرزوست “!

اشاره ی رسانه های رجوی به مقالات اینگونه افراد کشته ومرده ی سیستم آمریکائی است و بطور احمقانه ای فکر میکند که این صداها ازطرف حکومت ودولت بلند میشود!

صدا هایی که رجوی سانان فکر میکنند میتوان درزیر توفان آنها که در برکه ای باریک بپا کرده اند، حساب بازکرد !

صابر

https://www.youtube.com/watch?v=_T9kHc8781k&t=666s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید