ستارگان هالیوود در راهپیمایی ضد ترامپ + پیام اصغرفرهادی

0
857

مایکل جی فاکس، بازیگر کانادایی تبار که دو دهه پیش شهروندی آمریکا را به دست آورده در این گردهمایی گفت: “ما خیلی خوش شانس هستیم” و می خواهم “کمی از این شانس “را با پناهجویانی قسمت کنم که قصد ورود به آمریکا را دارند. این بازیگر سینمای هالیوود همچنین گفت که او معتقد است “قدرت هنر نه تنها می‌تواند قلب‌ها بلکه جهان را تغییر دهد”.

ستارگان هالیوود در راهپیمایی ضد ترامپ

25.02.2017 ـ بی بی سی

https://www.youtube.com/watch?v=lkFBQGSDiZE

 

در آستانه برگزاری هشتاد و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار روز گذشته راهپیمایی در اعتراض به سیاست‌های دونالد ترامپ در لس آنجلس برگزار شد.

جودی فاستر، بازیگر سرشناس برنده دو جایزه اسکاردر سخنانی گفت که او بندرت درانظارعمومی ابراز عقیده می‌کند، اما به گفته او حال زمان آن رسیده که آشکارا سخن گفت.

خانم فاستر همچنین گفت زمانی که ما بزرگداشت فیلم‌ها را جشن می‌گیریم، شبیه کاری که این هفته انجام می ‌دهیم. ما نباید فراموش کنیم که این صنعت، مرتبط با انسانیت است.

مایکل جی فاکسحق نشر عکسAFP
Image captionمایکل جی فاکس

مایکل جی فاکس، بازیگر کانادایی تبار که دو دهه پیش شهروندی آمریکا را به دست آورده در این گردهمایی گفت: “ما خیلی خوش شانس هستیم” و می خواهم “کمی از این شانس “را با پناهجویانی قسمت کنم که قصد ورود به آمریکا را دارند.

این بازیگر سینمای هالیوود همچنین گفت که او معتقد است “قدرت هنر نه تنها می‌تواند قلب‌ها بلکه جهان را تغییر دهد”.

اصغر فرهادیحق نشر عکسAP
Image captionاصغر فرهادی

اصغرفرهادی، فیلمسازایرانی که فیلمش “فروشنده” از جمله نامزدهای اسکار بهترین فیلم خارجی است، در پیامی ویدئویی به این تجمع از مردم که با او همراهی کرده‌اند تشکر کرد.

آقای فرهادی اعلام کرده در رابطه با با فرمان اجرایی دونالد ترامپ مبنی بر محدود کردن ورود مهاجران به آمریکا در این مراسم حضور نخواهد داشت.

راهپیمایی اعتراض آمیزحق نشر عکسAFP

راهپیمایی صداهای متحد از سوی سازمان استعدادهای هالیوود برگزار شده بود. این راهپیمایی بجای مهمانی برگزارشد که همه ساله قبل از مراسم اسکار برپا می‌شود.

کیگان مایکل کیحق نشر عکسAP
Image captionکیگان مایکل کی، بازیگر

جودی فاستر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید