زهرا معینی: مروری بر گذشته و کارهای جابرزاده یکی از جنایتکاران رجوی

0
933

مروری بر گذشته و کارهای جابرزاده یکی از جنایتکاران رجوی 

زهرا معینی، زنان ایران، بیست و سوم فوریه ۲۰۱۷:…  محمد علی جابرزاده، نقش مهمی در جنایات و شکنجه های درون تشکیلات سازمان مجاهدین و بعد هم در سرپوش گذاشتن بر روی آنها داشت. عمدتا افرادی که در برابر زندان و شکنجه های درون تشکیلات مجاهدین مقاومت می کردند، نهایتا به او سپرده می شدند. خیلی از افراد مقاوم زیر بازجویی های او می شکستند و مجبور … 

محمدعلی جابرزاده انصاری مزدور صدام شکنجه گر رجوی مردچرا مریم قجر عضدانلو در خاک سپاری محمد علی جابرزاده شرکت نداشت؟!ا

لینک به منبع

مروری بر گذشته و کارهای جابرزاده یکی از جنایتکاران رجوی

خانم زهرا معینی، زنان ایران، آلمان ۲۳٫۰۲٫۲۰۱۷

زهرا معینی

زهرا معینی

در بیست و سوم بهمن امسال فرقۀ رجوی در پاریس خبر مرگ یکی از سران جنایتکار این فرقۀ تروریستی را اعلام کرد. او محمد علی جابر زادۀ انصاری با نام مستعار قاسم از سران فرقه و مسئول ستاد تبلیغات سازمان شامل نشریه و رادیو و سیمای به اصطلاح آزادی بود. وی در هنگام مرگ ۶۸ سال داشت که البته بیشتر اعضا و نیروهای به اصطلاح ارتش آزادی بخش این فرقه نیز مثل ایشان مسن و سالخورده هستند.

 در جلسات درونی تشکیلات مجاهدین هر وقت مسعود رجوی، در بیان یک موضوع سیاسی و یا ایدئولوژیک، درمانده میشد او جابرزاده را صدا می کرد که با استدلال آن موضوع را تئوریزه بکند.
محمد علی جابرزاده، همواره مسئول اصلی تبلیغات سازمان مجاهدین بود. اصلی ترین ارگان رسانه ای و تبلیغی سازمان مجاهدین نشریۀ مجاهد بود که او نقش بسیار مهمی در نوشتن مقاله ها و مطالب مندرج در آن را داشت و می توان گفت که تمام موضوعاتی که در رسانه های مجاهدین منتشر می شد و حتی متون سخنرانی های مریم رجوی، یا مستقیما توسط جابرزاده نوشته می شد و یا از زیر فیلتر چک و ادیت و سانسور او می گذشت.

محمد علی جابرزاده، نقش مهمی در جنایات و شکنجه های درون تشکیلات سازمان مجاهدین و بعد هم در سرپوش گذاشتن بر روی آنها داشت. عمدتا افرادی که در برابر زندان و شکنجه های درون تشکیلات مجاهدین مقاومت می کردند، نهایتا به او سپرده می شدند. خیلی از افراد مقاوم زیر بازجویی های او می شکستند و مجبور می شدند به خیانت و یا انحراف اخلاقی اعتراف بکنند.

خانم مریم قجر در پیامیکه به مناسبت مرگ جابرزاده داده، مرگ او را به مسعود رجوی تسلبت میگوید اما این خانم یادش رفته که در برنامه هشت ماه پیش او در حومۀ پاریس شاهزاده ترکی الفیصل وزیر سابق اطلاعات و امنیت عربستان سعودی دو بار با صدای بلند اعلام کرد که مسعود رجوی فوت کرده است که در لحظه ی اول خانم مریم قجر شوک شده بود.

این خبر در تمام رسانه‌های بین المللی و بویژه فارسی زبان انعکاس گسترده ای یافت ولی فقط در رسانه ی خود سازمان مجاهدین موسوم به سیمای آزادی این خبر سانسور شد و حتی این قسمت صحبتهای ترکی الفیصل حذف گردید تا افراد اسیر در آلبانی از این موضوع هیچ اطلاعی پیدا نکنند و تا امروز همچنان این خبر و سؤال اینکه آیا رجوی زنده است یا مرده از سوی ارگان خود این «مرحوم» بی پاسخ مانده امری که بسا مضحک و خنده دار می باشد.

خانم رجوی اگر مسعود رجوی زنده هست چرا یک پیام تصویری یا حتی با صدای خودش نمیدهد تا این اخبار مبنی بر مرگ او خنثی شود؟ چرا هیچ واکنشی در مورد خروج از عراق از خود نشان نداده است؟ از همۀ اینها گذشته چرا خودش یک پیام تسلیت به مناسبت درگذشت جابرزاده که خود مریم قجر می گوید ۴۴ سال در زندان و در میدانهای مبارزه یار غار مسعود بود نمی دهد؟ چرا او در ۲۳ مهر ماه ۱۳۸۹ یعنی شش سال پیش به مناسبت درگذشت مرضیه که نه عضو سازمان بود و نه سابقۀ مبارزاتی سیاسی داشت پیام مفصلی داد که در لینگ زیردر سایت مجاهد ارگان رسمی سازمان می بینید:

https://www.mojahedin.org/news/69519/

ولی برای درگذشت یارغار ۴۴ ساله اش در خود رهبری سازمان یعنی محمد علی جابر زاده صدایی از او و حتی یک پیام مکتوب هم برنخاست!!! چطور او در سوگ مرضیه و چند مادر و فرد عادی می گوید: از سنگ ناله خیزد روز وداع یاران!!! ولی روز وداع یار ۴۴ ساله اش از دل سنگ او ناله ای چرا برنخاست؟ لذا حتی اگر فیزیکی هم زنده باشد صد در صد مسعود رجوی دیگر برای همیشه مرده است.

به خانم مریم قجر باید گفت: شما بجای شفاف سازی و اینکه اگر مسعود رجوی زنده است چرا پیام نمی دهد؟ دائماً شما فرار به جلو می کنید.

و حال صحبتی با افراد اسیر این فرقۀ نیرنگ و دروغ و فریب در آلبانی:

به یمن سالیان تلاش بی وقفه و افشاگری های جداشده ها، هر کسی کم و بیش از جنایت ها و خیانت های مسعود رجوی، اطلاع یافته است. می دانید که همواره در کنار مسعود رجوی، تعدادی مزدور کارهای او را پیش می بردند. هر کدام از این مزدوران، نقش خاص خود را داشتند.

کسانی مانند مهدی ابریشمچی، نقش لومپن چاقو کش و عربده کش را ایفا می کردند، کسانی هم مانند عادل و رحمان، و…..کارهای کثیف خواستۀ او را مانند شکنجه و اعدام اعضاء و اسیران، را انجام می دادند.

 حال می پرسم که چطور مثل همیشه علی رغم اینکه به دروغ ادعا می کنند در سر در سازمان نوشته شده است فدا و صداقت؛ نه تنها ذره ای صداقت حتی با نیروهای سازمان ندارند بلکه از دادن کمترین اطلاعات به نیروهای خودشان خودداری کرده و همه اش با دروغ و دغل می خواهند همچنان شما را سرکار گذاشته و در تشکیلات نگه دارند تا بعد از مرگتان برای شما اشک تمساح بریزند و شما را مجاهد راه آزادی بنامند و از خون شما پیراهن عثمان درست کنند.

لذا شما نیروهای سازمان حق دارید از این خانم بپرسید که آگر می خواهد نقش رهبری سازمان را در فقدان شوهر مرحومش بازی کند؛ پس چرا بجای اینکه در مقابل اعلام این خبر مهم از طرف ترکی فیصل که بیش از هشت ماه ازش می گذرد نه تنها هیچگونه شفاف سازی برای شما نکرده بلکه همواره به هر بهانه ای سعی کرده و می کند تا نشان دهد که ایشان هنوز زنده است؟ و درست به همین دلیل هم برای فریب شما مرگ جابر زاده را به یک مرده تسلیت گفته است تا شما فکر کنید که رجوی هنوز زنده است!! پس شما نباید از شانتاژها و تهدیدات بترسید.

در پایان، خطاب به دوستان در زنجیرم در آلبانى می گویم: بیشتر از این خود را وسیلۀ دروغگویى و دغلبازى این جانیان قرار ندهید. دست و پاى اختاپوس شیاد، مسعود رجوى، یکى یکى کنده میشود. خودتان را گول نزنید. سرنگونى و «خلق قهرمان» و… فقط در کلام مسئولین سازمان است ولی آنها در عمل چشم به ابرقدرتها و در رأس آنها آمریکا دوخته اند تا آنها را به قدرت برساند در حالیکه کوچکترین پایگاهی در میان همان خلق قهرمان ایران ندارند بلکه این خلق از آنان به علت وطن فروشیهایشان به دشمنان آنان بیزاز و متنفرند و بدانید که هدف از تمامی این شعر و شعارها و سخنرانیها و نشستها برای شما فقط و فقظ نگه داشتن شماها در قفس هفت حصار رجوی و لو برای یک روز بیشتر می باشد و بس و هدف آنها نه مبارزه که وجود ندارد بلکه رسیدن به قدرت به دست بیگانگان است امری که هرگز مردم ایران اجازۀ آن را نخواهد داد.

زهرا معینی ۲۲٫۰۲٫۲۰۱۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید