پرداختهای رجوی به غربی ها از کمک های مالی است یا دریافتی از عربها؟

0
863

پرداختهای رجوی به غربی ها از کمک های مالی است یا دریافتی از عربها؟ (+ نحسی رجوی ترامپ را هم گرفت)ا

محمد رضا گلی و هادی شبانی، انجمن نجات، مرکز مازندران، بیست و دوم فوریه ۲۰۱۷:… خبرگزاری آسوشیتدپرس روز یکشنبه ۱۷ بهمن در این باره دست به افشاگری زده و اسامی چند نفر با ذکر مبلغ دریافتی از فرقه تروریستی رجوی را آشکار نموده است . وقتی نفرات جدا شده از پول دادن به نفرات عراقی و شیوخ و مقامات کشوری از جمله طارق هاشمی و صالح … 

رودی جولیانی و دونالد ترامپ مجاهدین خلف قرفه رجویAmbassador Daniel Benjaminan and Ambassador Daniel Fried on Mojahedin Khalq Terrorist designation and Camp Ashraf
(aka; MKO, MEK, Rajavi cult)

پولهای اهدایی فرقه رجوی به غربی ها از کمک های مالی است یا دریافتی از عربها؟

انجمن نجات مرکز مازندران سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵
لینک به منبع

Rajavi Mojahedin Khalq American terrorist lobbyوقتی مریم قجر داعشی به فرانسه گریخت از همان ابتدا سعی کرد با خریدن نفراتی در اروپا وانمود کند که در غرب طرفدارانی دارد و به اعضای نگون بخت خود حقنه نماید که بازی سیاسی مریم قجر دارای کاربرد بوده و طولی نخواهد کشید که همه غربیها به طرفداری از فرقه تروریستی رجوی خواهند پرداخت . در آن زمان همیشه مطرح می شد که نفراتی که در مراسم فرقه در فرانسه شرکت می کنند پول دریافت می کنند و اسنادی هم در این زمینه توسط مقامات کشورهای غربی بیرون داده شد ولی سران فرقه تروریستی رجوی به روی نامبارک خود نیاورده و اینگونه جلوه می دادند که انان نفراتی هستند که خواهان به اصطلاح آزادی مردم ایران هستند از آنجائیکه گربه هیچوقت در راه رضای خدا موش نمی گیرد این افراد بعداً پرونده شان در آمد که برای شرکت در مراسم مریم قجر و چند دقیقه سخنرانی مبالغ زیادی دلار دریافت می کنند . اکنون خبرگزاری آسوشیتدپرس روز یکشنبه ۱۷ بهمن در این باره دست به افشاگری زده و اسامی چند نفر با ذکر مبلغ دریافتی از فرقه تروریستی رجوی را آشکار نموده است .وقتی نفرات جدا شده از پول دادن به نفرات عراقی و شیوخ و مقامات کشوری از جمله طارق هاشمی و صالح مطلک حرف می زدند کسی قبول نمی کرد و دستگاه تبلیغاتی فرقه سعی می نمود با شانتاژ افکار عمومی را مسموم کند . بعد وقتی سرکله سناتورهای غربی پایشان به مراسم مریم قجر داعشی در فرانسه باز شد مقالات زیادی درباره دریافت پول از جانب عوامل شرکت کننده در مراسم که همیشه ضدیت شدیدی با ایران و ایرانی داشتند نقل مجلس شد و همه خبرگزاری ها سعی نمودند دست به افشاگری بزنند قبلاً رودی جولیانی و جان مک کین بودند که برای چند دقیقه سخنرانی هزاران دلار دریافت می کنند اکنون به نقطه ای از این افتضاح رسیدیم و آش آنقدر شور شده که خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز دست به افشاگری زده است و عنوان می کند که ، خانم الین چاو وزیر پیشنهادی رییس‌جمهوری آمریکا، این هفته تایید کرد که سال ۲۰۱۵ به خاطر پنج دقیقه سخنرانی در برابر شاخه سیاسی مجاهدین خلق مبلغ پنجاه هزار دلار دریافت کرد. در سال ۲۰۱۶ مبلغ ۱۷ هزار و پانصد دلار دیگر دریافت نموده است .
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک نیز که در دولت ترامپ به عنوان مشاور انتخاب شده برای سخنرانی در گردهمایی های مجاهدین مبالغ نامعلومی از آنان گرفته است . برخی دیگر از مسئولین سناتورهای بازنشسته دیگر آمریکایی نیز در مراسم مریم قجر در فرانسه شرکت نمودند که همگی آنان بر دریافت پول تاکید نمودند ولی چیزی که در این میان مشخص است و خودشان اظهار داشتند که پول دریافت کردند ، چرا مسئولین فرقه تروریستی رجوی در این باره موضعگیری نمی کنند ؟ سکوت کردن در برابر این خبر نشانه تائید این خبر نیست ؟
سازمانی که با وقاحت خاص خود اظهار می دارد نیازهای مالی خود را در برنامه مسخره همیاری از داخل و خارج کشور تامین می کند می تواند هزینه های این حامیان سینه چاک غربی را تامین کند ؟ بهتر است به جای شانتاژ و حقه بازی منبع اصلی دریافت پول که همان شیوخ مرتجع عربستانی می باشد را بیان دارید .
مگر بعد از سرنگونی صدام معلوم نشد که تمام سرمایه و پول های تشکیلات فرقه رجوی توسط صدام تامین می شد و مقدار زیادی از پول نفت مردم عراق توسط رجوی تروریست غصب می گردید . مگر در مناسبات فرقه در اشرف وقتی کسی کفش و یا پوتینی نیاز داشت ، می گفتند که ما پول نداریم و این پول به اصطلاح شهدایمان است پس بهتر نیست اکنون بیان دارید رشوه هایی که به سناتورهای امریکایی و اروپایی پرداخت می کنید از کجا آمده است ؟
وقتی مریم قجر داعشی به فرانسه گریخت نفرات برای خوردن غذا باید از سبزی صحرایی به نام پنیرک استفاده می کردند و عنوان می کردند که ما پول نداریم در حالی که همان موقع کیسه کیسه پول از بانکهای عراق در بغداد برداشت می شد . شما سعی دارید چه کسی را گول بزنید . از بس مناسبات و تشکیلات فرقه تروریستی رجوی آلوده است که اکنون گوشه ای از این فساد و رشوه دادن در آن معلوم شده است .
از ابتدا فرهنگ منحط رجوی برای داشتن هوادار چه خارجی و چه ایرانی و یا نفراتی که در شورای دست ساز رجوی زندگی می کنند دادن رشوه و حقوق ماهیانه می باشد .
حال بهتر است تمام حقوق بگیران و جیره خواران و قلم بدستان فرقه تروریستی رجوی دست به افشاگری بزنند همانگونه که نفراتی که از این شورای دست ساز رجوی جدا شدند این کار را انجام دادند .حساب باز کردن روی نفرات سوخته و بازنشسته غربی بیشتر به این می ماند که سران فرقه تروریستی رجوی روی اسب مرده شرط بندی کردند و از آنان آبی گرم نخواهد شد .

هادی شبانی

نحسی فرقه رجوی به ترامپ هم سرایت کرد .

انجمن نجات مرکز مازندران دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵
لینک به منبع

Rajavi US lobby terrorism 2بعد از سرنگونی صدام، فرقه رجوی برای این که خودش را در خاک عراق تثبیت کند هزینه سنگینی را متقبل شد . سیاست فرقه بر این بود تا کرسی مجلس عراق را کسانی تصاحب کنند که به فرقه تروریستی رجوی نزدیک باشند یا با فرقه مشکلی نداشته و یا مخالف روابط با نظام ایران باشند .

به همین دلیل یک تعداد از نامزدهای عراقی را از استان های مختلف، برای راه یابی به مجلس به اشرف آورده بودند تا با کمک فرقه به مجلس راه یابند . سازمان در این رابطه تبلیغات وسیعی را در عراق راه انداخته بود تا نماینده های مورد نظرشان رأی لازم را به دست آورند .

حتی در این رابطه از اعضای فرقه برای تهیه پوسترها و تهیه پلاکاردهای تبلیغاتی در اشرف استفاده می کرد. ما که از اعضای سابقه دار بودیم، از طرز عملکرد فرقه تروریستی رجوی متناقض شدیم و در بین اعضا ناآرامی ها بالا گرفته بود. در آن دوران قرارگاه اشرف به ستاد تبلیغاتی شخصیت های عراقی تبدیل شده بو د . اعضا که شاهد این قضایا بودند می گفتند کار فرقه به کجا رسیده که بعد از خلع سلاح ، اکنون از شخصیت های عراقی برای راه یافتن به مجلس پشتیبانی مادی و تبلیغاتی می کنند.

جالب این است که فرقه رجوی با وجود ولخرجی های هنگفت از هر کاندیدایی که حمایت کرد آن کاندیدای نگون بخت قافیه را باخت و از دور خارج شد! و خیلی به ندرت پیش امد که کاندیدایی از این دست به مجلس راه پیدا کند.

هنوز پوسترها و عکس های آنها از مقرهای اشرف جمع نشده بود که اعضا دریافتند عملیات فرا سازمانی نتیجه ای نداده است و آن ها به مجلس راه نیافتند و حذف شدند .

برای دوره های بعد هم اگر فرقه ، باز هم از بخت بد کاندیدای مورد نظر ، به حمایت آنها دست می زد باز هم تناقض بین اعضا بالا می گرفت . آن دسته از بچه هایی که خیلی به همدیگر نزدیک بودیم می گفتیم به دلیل نحسی فرقه پیشاپیش باید به کاندیدای مورد حمایت فرقه تسلیت گفت .

به تجربه برای ما که دست اندرکار فعالیت های غیر قانونی فرقه در خاک عراق بودیم روشن بود هر گاه فرقه شخصیتی را حمایت کرد آن شخصیت از دور خارج شد یا اینکه مثل طارق الهاشمی از عراق گریخت و پناهنده ترکیه شد و در واقع تو زرد از آب در آمد .

همچنین یادم می آید در فرانسه، وقتی سگولن رویال کاندیدای ریاست جمهوری شده بود فرقه تروریستی رجوی به حمایت از او پرداخته بود. جالی این که ، این خانم هم رأی نیاورد و حذف شد. فرقه تروریستی رجوی در فرانسه که کشوری آزاد است خیلی رو و با دست باز از خانم سگولن رویال حمایت می کرد. حتی اعضای فرقه در خیابانهای پاریس عکس ها و پوسترهای تبلیغاتی این خانم را توزیع می کردند . خلاصه تبلیغات وسیعی کرده بودند اما هیچگاه بهره ای نبردند .

در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا ، کاندیدای مورد نظر فرقه رجوی خانم کلینتون بود که دیدیم آقای ترامپ پیروز میدان شد. بلافاصله بعد از انتخابات و پیروزی ترامپ،  فرقه رجوی سریع تغییر موضع داد. لابی های رجوی جهت خوش رقصی در کمپین ترامپ به دلجوئی از او پرداختند و تلاش کردند رابطه فرقه را با ترامپ نزدیک کنند و از طرفی ایران را به عنوان دشمن شماره یک آمریکا تلقی کنند تا مجدداٌ ایران را زیر تحریم ببرند. ترامپ هم اقداماتی انجام داد و یک سری از شخصیت ها و شرکت های ایرانی را زیر تحریم آمریکا برد. اما ترامپ هم به دلیل میزان نزدیکی خودش با فرقه رجوی از نحسی فرقه بی نصیب نماند. دیدیم که هنوز یک ماه نگذشته یکی از قویترین افراد کاخ سفید؛ مایکل فلین سه هفته و سه روز مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ بود که روشن شد با سفیر روسیه مکالماتی داشته و در این رابطه به مقام‌های مسئول آمریکا راستش را نگفته است . مشاور ارشد امنیت ملی به دلیل رسوایی که بار آورد مجبور شد استعفاء کند. بی بی سی در این رابطه گفت مردی که از تریبون کاخ سفید به ایران هشدار جدی داد، نیامده، رفت .

بعد از این ماجرا دونالد ترامپ زیر سئوال رفت . هم از سوی دمکرات ها و هم از سوی جمهوریخواهان و سناتورهای با نقوذ دو جناح.  دمکرات ها در روز سه شنبه گفتند باید تحقیق شود که چه کسی در تشکیلات انتخاباتی آقای ترامپ دستور آن تماس ها را داده بود ( منظور تماس با روسیه ) و یک سناتور ارشد جمهوری خواه هم گفت این استعفا سئوالاتی را درباره نیات ترامپ درباره روسیه پدید می آورد .

دیری نپایید که نحسی فرقه تروریستی رجوی پای ترامپ را هم گرفت . ترامپ باید خیلی مراقب عملکردش باشد و متوجه باشد که نزدیکی با لابی های حامی فرقه ی تروریستی و بدنام مجاهدین دامان دولتش را نگیرد.

محمدرضا گلی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید