پیوند رهایی:اسنادی از کنترل و جاسوسی و ترس از جدایی افراد در فرقۀ رجوی(۱)

0
769

اسنادی از کنترل و جاسوسی و ترس از جدایی افراد در تشکیلات فرقۀ رجوی(۱)

پیوند رهایی، بیست و یکم فوریه ۲۰۱۷:… همزمان با موج ریزش نیرویی و آشفتگی اوضاع تشکیلاتی فرقۀ رجوی که مریم رجوی را وادار کرده شخصا و به همراه مسئولین بالای سازمان برای برگزاری سلسله نشستهای طولانی با اعضا و مسئولین در آلبانی مستقر بشود افراد جدا شدۀ اخیر از تشکیلات این فرقه در آلبانی اسناد و مدارک نوشتاری و تصویری متعددی … 

لینک به منبع

https://www.youtube.com/watch?v=GBxGkb6ZRPo

«پیوند رهایی» افشا می کند

اسنادی از کنترل و جاسوسی و ترس از جدایی افراد در تشکیلات فرقۀ رجوی(۱)

دو سند کتبی و تصویری از کنترل و جاسوسی و ربات سازی افراد

همزمان با موج ریزش نیرویی و آشفتگی اوضاع تشکیلاتی فرقۀ رجوی که مریم رجوی را وادار کرده شخصا و به همراه مسئولین بالای سازمان برای برگزاری سلسله نشستهای طولانی با اعضا و مسئولین در آلبانی مستقر بشود افراد جدا شدۀ اخیر از تشکیلات این فرقه در آلبانی اسناد و مدارک نوشتاری و تصویری متعددی را به بیرون تشکیلات آورده اند که هر یک افشاگر گوشه ای از موج سرکوب و کنترل و اعمال محدودیت علیه افراد اسیر این فرقه و نشان دهندۀ حصاری از «هفت حصار» رجوی بر پیرامون تشکیلات، سابقا در اشرف و لیبرتی و اکنون در آلبانی به شمار می رود و از جملۀ آنها اعمال کنترل و مراقبت روی کارمندان و مسئولین سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان موقع دیدارهایشان از قسمتهای مختلف تشکیلات فرقه در کمپ لیبرتی و بازجویی افراد بعد از مصاحبه هایشان با کمیساریا جهت اعمال فضای رعب و وحشت و بازداشتن افراد از فرار و جدایی از تشکیلات می باشد.

ما طی سلسله گزارشهایی در این مورد اسناد افشاگرانۀ مربوطه را منتشر کرده و در اختیار سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان نیز می گذاریم تا این سازمانها با اشراف کافی به ترفندهای این فرقه در کنترل افراد برای ممانعت از استقلال فکری و جدایی آنها از فرقه، برای رهایی این اسیران و باز شدن راه ارتباط افراد با دنیای بیرون بویژه با خانواده هایشان کمک کنند.

از دوستان جدا شده می خواهیم که در این راستا هر گونه سند افشاکنندۀ ترفندهای کنترل و سرکوب و خفقان و ارعاب و تهدید و تطمیع را که موفق می شوند با خود به بیرون تشکیلات ببرند در اختیار ما برای انتشار آنها بگذارند.

در قسمت اول این سلسله گزارشها دو سند کتبی و تصویری را که نشان دهندۀ این اعمال کنترلها می باشد منتشر می کنیم:

۱- سندی حاوی گزارش یک اف آ (فرمانده دسته) به افجی (فرمانده گروهان) خودش از آوردن و نشاندن افرادش در یک نشست یگان (اف ام = فرماندهی محور) که نشاندهندۀ وضعیت عدم اعتقاد افراد به مقررات بسته و کنترل کنندۀ تشکیلات و عدم اعتماد به آنها و شیوه های جاسوسی و گزارش نویسی از تخلفات و نافرمانی های افراد و دررفتن آنان از نشستهای فشار روانی به بهانه های مختلف از جمله سیگار کشیدن می باشد. لازم به یادآوری است که اسامی افراد در متن این گزارش توسط دوستان بیرون آورندۀ آن سیاه یا حذف شده تا فرد منبع از یکانهای مربوطه شناخته نشود. اف آ در شرایط حاضر سازمان که هیچگونه عملیاتی در کار نیست بر خلاف معنی فرمانده در ارتشها، هیچ کاره و در واقع نگهبان فرد در آسایشگاه و حمام و ورزش است که با کسی طرح فرار نریزد یا از خط و خطوط سازمانی و سیاستهای رهبری و مقررات بستۀ فرقه پیش کسی بدگویی نکند. اف جی هم که فرمانده بالای اف آ می باشد در حقیقت نگهبان و کنترل کننده و مراقب همان اف آ به شمار می رود تا او با افرادی که تهدید بریدن و جدا شدن یا فرار دارند طبق دستور العملها برخورد کند. اف جی پاسخگوی بالادست خود یعنی خواهر (خانم) فرمانده یکان یا اف ام می باشد که مسئول تشکیلاتی افراد است و به هیچ کار سیاه و سفید دست نمی زند و مستمرا در حال گرفتن گزارش از پایین خود و دادن گزارش به بالا و تحلیل وضعیت تک تک افراد و برگزاری نشستهای سرکوب و کنترل و تفتیش عقاید برای افراد یکان خود می باشد. همچنین بند س به معنی بند سرنگونی است که منظور وعده وعیدهای پوچ و موهوم همه سالۀ رهبری فرقه مبنی بر سرنگونی رژیم در آن سال و مرحله و دوران! می باشد که افراد نباید در مورد اعتقاد و یقین به آن به اصطلاح شکاف داشته باشند یعنی نباید تردیدی بکنند و الا باید این شکاف و تردید را بازخوانی کرده و در حضور جمع حساب پس بدهد که چرا چنین گناهی مرتکب شده و چنین تردیدی را به خودش راه داده است؟!!. همچنین منظور از کمیته و گزارش کمیته نشستهای قسمتی در هر بخش و یکان می باشد که در آنها افراد باید وضعیت فکری و ذهنی خود را بازخوانی و بازگویی کند تا مورد طعن و توهین و سرکوب روانی توسط افراد دیگر قرار بگیرد.

مدارک جلسات مغز شویی و فشار روانی در آلبانی مجاهدین خلق رجوی

۲- فیلمی جدید منتشر نشده از صحنه ای کوتاه از تجمع خانواده ها جلوی لیبرتی موقعی که اسیران فرقۀ رجوی در آنجا بودند که به خوبی نشان می دهد زنان مسئول نوچه های مریم قجر چگونه با تکان دادن دست افراد را بدون میل خودشان و ربات وار (از چهره هایشان پیدا است) به طرف خانواده ها و برای حمله به آنان روانه می کنند و بعد باز هم با تکان دادن دست به آنها فرمان عقب نشینی می دهند. این در حالیست که فرقه ادعا می کند این افراد خودشان با خواست خودشان علیه خانواده های اسرای فرقه دست به تظاهرات می زدند!!. این فیلم بسیار کوتاه را در لینگ زیر در یوتیوب ببینید:

https://youtu.be/RDI40AvWi8U

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید