محمد کرمی: چرا مریم قجر عضدانلو در خاک سپاری محمد علی جابرزاده شرکت نداشت؟

0
905

چرا مریم قجر عضدانلو در خاک سپاری محمد علی جابرزاده شرکت نداشت؟

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، بیستم فوریه ۲۰۱۷:… واقعیت این است که تشکیلات این باند تبهکار وضعیتش آنقدر خراب است که نتوانسته اند حتی دو سه روز نشست هایی را که در آلبانی راه اندازی کرده اند متوقف کنند و برای شرکت در تشییع و تدفین یکی از سران جنایت کار فرقه که در تمامی کشتار ها و تصفیه های درون تشکیلاتی یکی از پایه های اساسی آنها …

https://www.youtube.com/watch?v=fjhkUmBtYK4&t=8s

لینک به منبع

چرا مریم قجر عضدانلو در خاک سپاری محمد علی جابرزاده شرکت نداشت؟!

شاید هموطنان و دوستانی که این عکس ها را می بینند از خود بپرسند چرا مریم قجر عضدانلو در مراسم تدفین محمد علی جابرزاده شرکت نداشت؟!. واقعیت این است که مریم قجر نزدیک سه هفته است که برای جمع و جور کردن اوضاع آشفته و درهم ریختۀ تشکیلات فرقۀ رجوی در آلبانی بسر می برد. علاوه بر خود وی برخی دیگر از زنان که از سران این فرقه محسوب می شوند و از خدم و حشم مریم هستند مانند زهرا مریخی جانشین وی، شهرزاد صدر حاج سید جوادی رئیس دفتر او ، سروناز چیت ساز، کبری رحیمی، صونا صمصامی، دولت نوروزی، زهره شفائی و… همگی در آلبانی هستند.

واقعیت این است که تشکیلات این باند تبهکار وضعیتش آنقدر خراب است که نتوانسته اند حتی دو سه روز نشست هایی را که در آلبانی راه اندازی کرده اند متوقف کنند و برای شرکت در تشییع و تدفین یکی از سران جنایت کار فرقه که در تمامی کشتار ها و تصفیه های درون تشکیلاتی یکی از پایه های اساسی آنها بود به فرانسه برگردند یا فقط مریم قجر و یا حداقل یکی از این زنان که از سران محسوب می شوند به عنوان نمایندۀ او در این مراسم شرکت می کرد.

موضوع دیگر در این رابطه عدم انتشار مراسم خاک سپاری محمد علی جابرزاده است که در هیچ یک از سایت های اصلی و جانبی منتشر نشده است؟ چرا؟ آیا جابرزاده برای فرقۀ تبهکار رجوی این قدر بی ارزش بود؟! آیا دختر مرضیه یا خود مرضیه که از فرقه هم دور شده بودند ولی با اینهمه برای هر چه بیشتر بهره برداری کردن از نام مرضیه خود مریم قجر با اعوان و انصارش در مراسم تشییع و تدفین آنان شرکت کرد و این مراسم تماما از تلویزیون و تمام رسانه ها و سایتهای فرقه پخش شد از جابرزاده «مجاهد یار غار ۴۵ سالۀ مسعود» (به قول خود مریم) به فرقه نزدیکتر بودند؟! یا اینکه وضعیت فرقه آنقدر آشفته و لرزان و خراب است که نتوانستند آن را بویژه بدون حضور مریم قجر پوشش خبری بدهند؟

ایا ارزش محمد علی جابرزاده به اندازه همان ۱۰ خطی بود که مریم قجر برای وی پیام داده بود؟!

آیا تجلیل از کار هایی که وی برای کل این تشکیلات انجام داده همین قدر ارزش داشت که فقط در پیامی از آن ذکر خیری بشود؟!

این عملکرد باند تبهکار رجوی با تیتر پیام مریم قجر که در آن از جابرزاده به عنوان مجاهد کبیر نام برده آشکارا در تضاد است و چگونه می خواهند آن را توجیه کنند؟!…

چه شده برای کشته شدگان سوریه و فرانسه و… مراسم و برنامه های عزاداری آنچنانی در اورسوراواز می گیرند و روز ها در سایت هایشان تبلیغ کرده و انتشار می دادند اما برای یکی از سران فرقه که به او لقب مجاهد کبیر داده شده این طور بی سروصدا برنامه مختصری برگزار می کنند؟. آیا اینهمه نشان از قرارگرفتن فرقۀ جوی در آستانۀ اضمحلال و فروپاشی نیست؟

سؤالات و چراهای بسیاری دیگر وجود دارد که کل تشکیلات و مناسبات این باند تبهکار را زیر علامت سوال برده است. اما قانون این فرقه است که به هیچ سؤالی جواب ندهند ولی خبرها و واقعیتها و پاسخ های واقعی، این روزها از درون تشکیلات اروپا یا آلبانی بیرون می زند.

محمدعلی جابرزاده انصاری مزدور صدام شکنجه گر رجوی مرد

محمدعلی جابرزاده انصاری مزدور صدام شکنجه گر رجوی مرد

محمدعلی جابرزاده انصاری مزدور صدام شکنجه گر رجوی مرد

محمدعلی جابرزاده انصاری مزدور صدام شکنجه گر رجوی مرد

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید